Unohdin appelsiinimehun kahdeksi päiväksi pöydälle
Avaamaton purkki, mutta on niitä kylmähyllyssä säilytettäviä ja lukee että pitäisi säilyttää alle +8. Onko tuo nyt ihan pilalla ja heitänkö pois? Vai voiko käyttää jos näyttää ja tuoksuu normaalilta? En avannut vielä.
Kommentit (7)
Kannattaako kahden euron mehupurkista ottaa riski vatsatautiin?
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut kenestäkään joka olisi saanut vatsataudin tuoremehusta. Ainoa, mitä voi tapahtua, on että siihen on tullut hometta, mutta se kyllä sen huomaa. Eikä siitäkään vatsatautia saa, mutta voi tietysti aiheuttaa jotain muuta. Eli käyttäisin, mutta aika pian, jos näyttää ja maistuu normaalilta.
Vanha keino kiljuun oli jättää mehupurkki huoneenlämpöön ja odottaa kun se käy. Eli en tarjoilisi lapsille ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vanha keino kiljuun oli jättää mehupurkki huoneenlämpöön ja odottaa kun se käy. Eli en tarjoilisi lapsille ainakaan.
No täytyykin sitten huitaista itse koko purkki kerralla näin sunnuntaiaamun kunniaksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole kuullut kenestäkään joka olisi saanut vatsataudin tuoremehusta. Ainoa, mitä voi tapahtua, on että siihen on tullut hometta, mutta se kyllä sen huomaa. Eikä siitäkään vatsatautia saa, mutta voi tietysti aiheuttaa jotain muuta. Eli käyttäisin, mutta aika pian, jos näyttää ja maistuu normaalilta.
Jaa, mitä sä mulle alat? Vastaa vaan aplle äläkä ala jankata. Mun mielipide pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, mitä sä mulle alat? Vastaa vaan aplle äläkä ala jankata. Mun mielipide pysyy.
Ap:lle nimenomaan vastasin kertoen oman kokemukseni. Ei ollut tarkoitus mitenkään "alkaa".
Haista ja maista. Luultavasti ihan kunnossa mutta pilaantuu nyt nopeammin.