Reisivako (thigh gap) kiihottaa
Onko kerään muita, jotka kokevat naisen reisivaon älyttömän kiihottavana. En tarkoita anorektisen laihaa naista, jolla reidet selvästi erillään, mutta sellainen pieni rako lihaksikkaiden reisien välissä on hot!
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo ihanan näköinen https://valentinbosioc.com/workout-to-get-thigh-gap/
Kyllä https://freemusclebuildingtips.com/wp-content/uploads/2019/04/get-thigh…;
Ovat vain niin ihanan näköisiä
Yksi tykkää yhdestä toinen toisesta. Mitäpä noita vääriä mielipiteitä mollaamaan. Kunhan viisastuvat ovat samaa mieltä minun kanssa. Leveä pylly ja kunnon käppi on paras.
On kyllä laatunaisen merkki.se joko on tai ei. Parasta että sitä ei tosiaanplastikkakirurgi rahalla tee.
En tiedä onko tämä häirintä, mutta mun ystävän mies aina tuijottaa pitkään mun reisivakoa. Mulle tule todella nolo ja epämukava olo. En edes käytä kovin tiukkoja housuja, vaan ihan tavallisia.
Mullakin reisivakoa tuijotetaan enemmän kuin rintoja. En tajunnut eka mistä on kyse, mutta sitten kuulin eräältä miestuttavalta, että joistakin tuo vako on kuuminta mitä on.
Kuten linkatuista kuvista näkee, pitää reisivaon ympärillä olevien reisien ja pakaroiden olla kiinteät ja pyöreät.
En minäkään kiihotu sellaisesta suorasta raosta, joka jää laihojen mallien jalkojen väliin. Mutta muodokkaiden reisien väliin jäävä pieni rako on äärimmäisen hot! Yleensä reidet koskettavat toisiaan vähän alempana.
Jos on hyvä reissivako niin lopulla ei ole niin väliä. :-}
Vierailija kirjoitti:
Mullakin reisivakoa tuijotetaan enemmän kuin rintoja. En tajunnut eka mistä on kyse, mutta sitten kuulin eräältä miestuttavalta, että joistakin tuo vako on kuuminta mitä on.
Hyvään reisivakoon liittyy usein pullea häpykumpu. Näky on niin hot ettei siitä saa katsetta irti vaikka tarkoitus ei ole häiritä. Katse hakeutuu sinne kuin magneetin vetämänä ja järki pakenee päästä. Muistan vieläkin vaimoni kohtaamisen ensitreffeillä. Hän tuli vastaan päällään tiukat ihonmuotoiset viininpunaiset housut, korkea häpykumpu ja kamelinvarvas piirtyivät selvästi n 5cm leveässa raossa antaen ilmavuutta päärynänmuotoiseen lantioon. Olin myyty sillä sekunnilla, eikä näky ole vieläkään unohtunut verkkokalvolta, vaikka tämä tapahtui 70-luvulla.
M62 kirjoitti:
Hyvään reisivakoon liittyy usein pullea häpykumpu.
Ei liity. Naisella ei tarvitse olla palleja. Hyvään peppuun kuuluu taaksepäin kallistunut lantio ja siitä seuraa olematon tai tavallaan negatiivinen häpykumpi - se vasta seksikästä on.
Minun mielestä tämä näky in kiihottavin. Etenkin trikoot päällä.
Vierailija kirjoitti:
Harvassa ovat nuo herkut
Totta, olin kaupan alalla vuosia töissä ja yllättävän harvoin noita näkyi. Suurimmalla osalla naisista näkyy olevan reidet yhdessä, eikä jää rakoa ollenkaan, katsoo sitten edestä tai takaa. Silloin leveä lantio näyttää oikeasti levältä. Samanlevyine lantio ja leveä reisivako, ei näytä yhtä leveältä, tai sanotaanko raskaalta.
Yhden synnytyksen jälkeen leveälanteinen vaimoni kävi Jazz baletissa, lopputuloksena se, että reidet kapeni nivusista, pylly kohosi ja hänen 5cm leveä reisivako korostui. Oli aivan tajuttoman kiihoittava näky.
Se on ihme kun meillä miehillä jopa paranee tää miehusta. Varmaan se on syy kun ollaan niin haluttuja. Ihan nuoret naiset tuijottaa kun haaroista roikkuu meisseli. Ainakin mulla. Kiitos Luojalle.