Arki tappoi seksihalut - muita?
Lomalla päästiin lähelle tilastokeskiarvoa jopa pitkän suhteen seksikerroissa, mutta loman loppuminen lopetti seksinkin kuin seinään. Väsyttää, ärsyttää, ei todellakaan ole seksihalut pinnassa eikä aikaa tai tilaisuuttakaan tunnu lapsiperheessä tulevan kun muutenkaan ei meinaa saada tarpeeksi nukuttua.
Ehkä seuraavalla lomalla sitten taas :(
Kommentit (9)
Tai en minä miehen haluista tiedä, eipä ole asiasta maininnut, mutta eipä ole aloitteitakaan tehnyt. Itse en ole harrastanut edes sooloseksiä, ei vain ole kiinnostusta. Tuntuu ettei meinaa jaksaa arkea eikä ole tarpeeksi aikaa huolehtia itsestä tässä stressissä ja olo on väsynyt ja raihnainen kaikkien hommien ja velvollisuuksien ja vastuiden kaatuessa päälle. Ap
Opettakaa lapsenne olemaan välillä,yksikseen ja leikkimään itsekseen niin teilläkin jää aikaa muuhun kun lasten paapomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Opettakaa lapsenne olemaan välillä,yksikseen ja leikkimään itsekseen niin teilläkin jää aikaa muuhun kun lasten paapomiseen.
Lapset ovat välillä itsekseen tai keskenään. Jos aktiivisia haluja olisi, pikaseksiin pystyisi ajan ja paikan sumplimaan. Mutta ei ole haluja yhtään, ennemmin olisin senkin hetken yksin hiljaisuudessa. Eikä taida miehelläkään olla kun ei ainakaan ole mitään asian eteen tehnyt.
Ap
Eikö kellekään toiselle ole käynyt näin? Ap
Entiselläni ja minulla ei ollut edes lapsia ja voin silloin samalla tavoin, kuin sinä. Vaihdoin puolisoa, joka ottaa vastuuta kodin sisäisistä ja ulkoisista asioista, kuten kotihommista ja muutenkin huomio puolisoa. Yllättäen halutkin palasivat ja ovat olleet lähes samalla tasolla, kun tavattiin.
Vierailija kirjoitti:
Entiselläni ja minulla ei ollut edes lapsia ja voin silloin samalla tavoin, kuin sinä. Vaihdoin puolisoa, joka ottaa vastuuta kodin sisäisistä ja ulkoisista asioista, kuten kotihommista ja muutenkin huomio puolisoa. Yllättäen halutkin palasivat ja ovat olleet lähes samalla tasolla, kun tavattiin.
Ei meillä ole ollenkaan siitä kyse ettei mies ottaisi vastuuta kotiasioista. Ennemminkin minä olen se, jota sekin siis vastuunkanto kotiasioista rasittaa ja tympii. En todellakaan haluaisi esimerkiksi käyttää viikonloppuja kotitöihin mutta pakko. Ap
Meillä ei arki tapa seksihaluja, mutta arki romahduttaa määrän totaalisesti. Meillä on täysin erilaiset elämänrytmit töiden takia, parhaimmillaan vaihdamme läpystä kotiovella. Seksiä on lähinnä yhteisinä vapaapäivinä.