Miehet eivät kiinnostu päärynävartalosta!
Olen lähes rinnaton ja kapeaharteinen, mutta leveät reidet ja lantio sekä massiivinen takamus löytyy.
Kannattaako ottaa silikonit ja treenata olkapäitä salilla? Miten kaventaa reisiä ja peppua?
Kommentit (45)
Mies. kirjoitti:
Ei alapäätä kannata kaventaa vaan hankkia rinnat.
Tämä.
Salilla treenaat selkää niin hartiat levenee ja kroppa muuttuu päärynästä tiimalasiksi 👍
Entä jos just se sun unelmien mies ei tykkääkään rintavista naisista ja diggaa leveää lantiota? Aika turha muutos sitten.
Älä välitä, ei ne kiinnostu ompustakaan.
Aerobista liikuntaa, niin alavartalo "kiinteytyy" ja laihtuu. Tuossa sanottiinkin jo, että treenaa ylävartaloa, niin saat mittasuhteet vähitellen paremmaksi.
Eiköhän kuitenkin kiinnosta, tiimalasin ohella naisellisin vartalotyyppi.
Minä tykkään enemmän takamus tyypeistä. Isot rinnat on turn off pitemän päälle
mies51v
Aloittaja on mies. Tai no, "mies", enemmänkin luuseri.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on mies. Tai no, "mies", enemmänkin luuseri.
Kyllä ne normaali- ja isorintaiset kaverini ovat saaneet miehen. Minä en. Taidan tosiaan olla luuseri.
Ap
Ei ole vartalon mallilla juurikaan ollut merkitystä. Enemmän sillä, että on nätit kasvot.
Voithan sinä ne silikonit ottaa mutta ylävartalotreeni tekisi naisellisen tiimalasivartalon ja jos ylipainoa, niin ruokavalion muutos.
Kummasti kaikilla tuntemillani tuollaisilla naisilla on mies.
Katso ympärillesi kadulla tai kaupassa. Onko suurimmalla osalla miehistä täydellinen vartalo? Aivan. Katse pois peilistä ja kohti mielenkiintoisempia asioita! ❤️
Näen aina välillä tuollaista "päärynä" naista ja täytyy sanoa että tekisi kyllä mieli panna sitä kunnolla takaapäin kun pyllistäisi.
Omenavartalosta vähemmän. Se on pahin.
kyll jotkut tykkää. veikkaanpa, että just miehekkäät MIEHET tykkää, laihat ja heikot pojat ehkä ei.. :D
ainaki mulla menny näin yleensä miesten kanssa, että miehekkäimmät kiihottuu paljon lantiolla olevista rasvoista ja muodoista ja sitten nää pikkupojat itkee "iikkk, sä näytät ihan naiselta, hyiii,, mun pikku**** näyttää pieneltä sun rinnalla :/"
tommosta ihan oikeesti ollu.. :)))) ja en oo mikään päärynä vaan tiimalasi :)
------
Muuten olen hillitty ja sivistynyt käytökseltäni ja osaan keskittyä tilanteen mukaan, mutta päärynävartalo varsinkin takaapäin nähtynä saa aivot aivan sekaisin. Mikään muu ei kiinnosta kuin että pääsisi kunnolla panemaan tuon naisen kanssa kunnon valaistuksessa. Saisi ihailla tuota vartaloa joka suunnasta
Että kyllä kuule kiinnostaa.
Maisteri
Miksi miesten pitäisi kiinnostua vartalostasi? Osta hyvä dildo ja vibraattori niin et tarvitse miehiä mihinkään.
Ei alapäätä kannata kaventaa vaan hankkia rinnat.