Marttiinalla ja Steeffanilla suhde TAAS kriisissä?
Juuri menivät kihloihin ja Stefan jo lemmenlomalla ilman Marttiinaa.
Mitä nyt tehdään?
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martina vaan asustaa hienostokaupunginosassa Eirassa. Kuka teistä asuu siellä omistusasunnossa????
Kuvitteletko ihan tosissasi, että Martina oikeasti omistaa asunnon Eirassa tai ylipäätään omistaa yhtään mitään?
Riittää kun mies omistaa.
Olen tavannut pariskunnan taanoin yhdessä tilaisuudessa ja silloin ainakin välit vaikuttivat tosi kireille. Eivät kommunikoineet keskenään lainkaan.
Olisko kihlajaisissa kyseessä ihan vaan julkisuus ja seiskan maksama korvaus?
Vierailija kirjoitti:
Minusta on hassua että Instan kihlajaiskuvasta puuttuu sulhanen 😂 Mutta viesti on selvä: MINÄ sain mitä halusin! Väliäkö sillä että toinen osapuoli ei suostu edes yhteiseen kuvaan.
Mitämitä, onhan se sulhanen siinä. Siinähän sulho seisoo sormessa, eikös sulho muka ole tarpeeksi iso, että huomaisit? :D
Eikös tekstissäkin vielä asia alleviivattu jotenkin, että tässä ME nyt ollaan. Ei pitäisi olla epäselvyyttä sulhosta. :D
Vierailija kirjoitti:
Martina on kyllä avarakatseinen ihminen, kun sallii Stefulle rakastajattaret.
Stefun rakastajattaret on kirjattu tulevaan avioehtoon.
Sillä ehdolla Martta pääsee sormuksen kanssa naimisiin.
Se on tosirakkautta se.
Larussa ne asuu ja sehän siis ei ole mikään Eira :D
MITÄ MITÄ MIIIIITÄ?! Missä Stepu ja mites Martti?!?!?! Hetken jo luulin että mun pitää alkaa uskoa heidän olevan rakastuneita toisiinsa ja haluavansa vain toisensa, mutta...
Stefu oli karaokessa huutanut, et hei me mennään naimisiin. Kännissä tosin. Muistaakohan tuotakaan? Kiva hääkuva tulee. Sulhanen puuttuu. Ja Esko lähettää sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen lemmenlomalla?
Eiköhän se ole se just se Ainoa Oikea lemmenlomaseuralainen tälle Stefulle, hän itse nimittäin. Harvoin näkee yhtä totaalisen, sokean itseensä rakastunutta tyhjäntoimittajaa.😖
Vierailija kirjoitti:
Laru oli Hesan kaunein ja upein paikka kunnes toinen puoli
annettiin gryndereille...nyt se on pilattu. :'(
T. syntyperäinen nyk.ex-larulainen
Mä olen ehkä vähän vanhanaikainen ihminen, mutta en ymmärrä, miksi tämä pari, tai siis parin toinen osapuoli hehkuttaa "vihdoinkin"-fiiliksissä kihlasormustaan , kun he asuvat yhdessä ja heillä on yhteinen lapsikin. Miksi he ylipäänsä menevät tässä vaiheessa kihloihin? Miten tämä järjestys on näin nurinkurinen?
Ja miksi tämä todellakin vaikuttaa hieman surrealistiselta, kun vain suhteen toinen osapuoli on mennyt kihloihin :D :D
Se superromanttinen kihlajaiskuva martista ja martin sormuksesta kuvastaa tuota suhdetta ilmeisen täydellisesti. Ilme ja hymy oli harvinaisen kaukana onnellisen rakastuneesta vaan lähinnä sellainen helpottuneen voitonriemuinen "ähäkutti, sainpas vihdoinkin sormuksen"
Vierailija kirjoitti:
Eirassa asuvat 1,3 milliä ja 130 neliötä. Merinäköala.
On siellä thaikkuillallisella Steeffan mukana, kun on sytkäri nätisti haarukan vieressä. Voi sitten vetää spaddun kun mieli tekee.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi täällä puidaan toisten ihmisten parisuhdekriisejä? Varsinkin kun kaikki perustuu huhuihin?
Miksi???
Siksi koska tämä on av palsta. Luulis että tietäisit kun täällä kerta notkut. Herääkin kysymys että miksi ihmeessä???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. syntyperäinen nyk.ex-larulainen
Tarkoitatko Vattuniemen merenpuoleista? Siinä just kalliita ökykerrostaloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. syntyperäinen nyk.ex-larulainenTarkoitatko Vattuniemen merenpuoleista? Siinä just kalliita ökykerrostaloja.
Ne on ihan helvetin rumia tönöjä. Saaren vanha puoli kauniin matalaa ja vehreää, maisema, puut, meri ja kalliot pääosassa. Muutettiin pois ennen kuin ne raiskaa koko Larun.
Mua lähinnä kiinnostaa, että miten pahasti Steffe on jo hakattu? Onko Martina läpsinyt vain posket punaisiksi, vai onko tullut moukkua leukaan jo?
Väkivaltainen ja äkkipikainen luonne kyllä taitaa hankaloittaa asiaa myös.