Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla matkustaa minnekään, koska pelkään luteita

Vierailija
10.08.2019 |

Nuo kauhutarinat ovat sellaisia, että tuskin kestäisin vastaavaa tilannetta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pelkään käärmeitä ja torakoita joten ainakin: Intia, Thaimaa, Australia, Brasilia, Usa, Meksiko, Uruguai, Paraguai, Venetsuela, Kuuba, Argentiina, Chile, Etelä-afrikka, Somalia, Algeria, Nigeria ja muutkin Afrikanmaat ja Aasianmaat on pois suljettuja. Myös Eteläeurooppa ja itä blokkimaat on poissalaskuista.

Ei oikein jää muita kuin grönlanti ja Islanti mihin vois mennä.

Vierailija
2/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatakaan, niitä on nykyään melkeen joka hotellissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

luteita voi saada myös kahvilasta, töistä tai vaikka omasta kodistaan jos vaikka kaverin kassiin kömpii uimahallin kaapista.

Vierailija
4/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Suomen hotelleissa on luteita. :(

Vierailija
5/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pelkään käärmeitä ja torakoita joten ainakin: Intia, Thaimaa, Australia, Brasilia, Usa, Meksiko, Uruguai, Paraguai, Venetsuela, Kuuba, Argentiina, Chile, Etelä-afrikka, Somalia, Algeria, Nigeria ja muutkin Afrikanmaat ja Aasianmaat on pois suljettuja. Myös Eteläeurooppa ja itä blokkimaat on poissalaskuista.

Tuskinpa saa New Yorkissa käärmeesen törmäät. Floridassa näin pari kertaa pusikossa myrkyttömän rantakäärmeen, mutta liskoja näin sitäkin enemmän.

Vierailija
6/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty rentoutumaan hotellissa asian vuoksi. Vaikuttaa liikaa. Mietin koko ajan mihin voi tavarat laskea jne.

Kotiin saavuttua katson jokaista näppylää suurennuslasilla. Pahinta oli kun sängyn takaa löytyi turkiskuoriainen, olin jo ihan hermona......

Ap

Vierailija
7/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain hotelleissa on kyllä ludeansat sängyn jaloissa, ehkä sellaiseen voisin uskaltautua.

Ap

Vierailija
8/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta teltta ja makuupussi ja majoitu leirintäalueilla. Siten et saa luteita.

Vierailija
9/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa saa New Yorkissa käärmeesen törmäät. Floridassa näin pari kertaa pusikossa myrkyttömän rantakäärmeen, mutta liskoja näin sitäkin enemmän.

New Yorkissa on kuulemma paljon luteita, varsinkin metrolinjan varrella. Ja myrkyille vastustuskykyinen kanta.

Vierailija
10/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

monia ludelajeja asuu metsissä

Vierailija
11/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei seinälude, se verenimijä.

Vierailija
12/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toki, mutta esim Keski-Euroopan leirintäalueet ovat yleensä puistomaisia ruohokenttiä.

Asuntoauto tai -vaunukin voisi olla vaihtoehto.

Missä nyt luteita voi saada vaikka metron penkistä, sovituskopissa kaupan vaatteista, kirjaston kirjoista....

Vierailija
13/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reissaan paljon, tosin lähinnä vain euroopassa. Aina ensimmäisenä tarkistan patjan alle.

Luteet liikkuu suht hitaasti joten ne ehtisi nähdä.

Ne on tummia ja lakanat vaaleita, joten erottaisit ne kyllä. Kerääntyy patjan saumoihin, reunoihin, nurkkiin.

Jos luteita näkyy, heti respaan, saat uuden huoneen.

Hotellia valitessa, kannattaa lukea huonoimmat arvostelut (matalimmat pistemäärät). Jos luteita on ollut, niistä on todnäk myös maininta.

Suurkaupungeissa esim New York, Pariisi, väkeä riittää joten luteista ei ehditä välittää. Esim Espanjassa joka elää turismista, asiaan suhtaudutaan vakavasti.

Jos luteita ei (useimmiten ei) alkutarkastuksessasi löydy, voit majoittua normaalisti. Monessa hotellihuoneessa on taso johon laukun voi laskea, vaikka seuraavana päivänä, jos puremia ei ole tullut. Suomalaisten hyttysten puremat on kutisevampia.

Et voi jättää elämääsi elämättä tuon pelon takia. Yksi muutenkin hyvä tapa reissata on että ottaa vaan pienen laukun, niin on vähemmän huolehdittavaa.

Vierailija
14/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luteita voi saada myös kahvilasta, töistä tai vaikka omasta kodistaan jos vaikka kaverin kassiin kömpii uimahallin kaapista.

Jos näitä pelkää, kannattaa myös stressata liikenneonnettomuuteen joutumista

Vierailija
15/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nähnyt ludetta, vaikka Eurooppaa olenkin paljon kierrellyt. Ei kyllä ole itseäni pelottavien asioiden listalla lainkaan.

Vierailija
16/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain ludetartunnan keskellä talvea Suomessa bussissa vieressä istuvalta kanssamatkustajalta. en tajunnut kun raapi koko ajan itseään. ajattelin atoppikkoa. väärässä olin. menin lääkäriin ja hänen toteamus on, etten minä siistinä ihmisenä voi saada ludetartuntaa...

Vierailija
17/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reissaan paljon, tosin lähinnä vain euroopassa. Aina ensimmäisenä tarkistan patjan alle.

Luteet liikkuu suht hitaasti joten ne ehtisi nähdä.

Ne on tummia ja lakanat vaaleita, joten erottaisit ne kyllä. Kerääntyy patjan saumoihin, reunoihin, nurkkiin.

Jos luteita näkyy, heti respaan, saat uuden huoneen.

Hotellia valitessa, kannattaa lukea huonoimmat arvostelut (matalimmat pistemäärät). Jos luteita on ollut, niistä on todnäk myös maininta.

Suurkaupungeissa esim New York, Pariisi, väkeä riittää joten luteista ei ehditä välittää. Esim Espanjassa joka elää turismista, asiaan suhtaudutaan vakavasti.

Jos luteita ei (useimmiten ei) alkutarkastuksessasi löydy, voit majoittua normaalisti. Monessa hotellihuoneessa on taso johon laukun voi laskea, vaikka seuraavana päivänä, jos puremia ei ole tullut. Suomalaisten hyttysten puremat on kutisevampia.

Et voi jättää elämääsi elämättä tuon pelon takia. Yksi muutenkin hyvä tapa reissata on että ottaa vaan pienen laukun, niin on vähemmän huolehdittavaa.

Kiitos rohkaisevasta kommentistasi. Italianmatkasta olen haaveillut: Rooma, Firenze tai Venetsia. En tiedä mikä sitten tilanne näissä maissa ja kaupungeissa.

Eräässä artikkelissa mainittiin, että nykyisin luteita saa ennemmin Suomesta kuin ulkomailta

Ap

Vierailija
18/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin työmatkalla Amsterdamissa ja ekana aamuna näin jotain mustia ötököitä katon rajassa. Löin niitä lehdellä ja niistä jäi verisiä länttejä. Tarkemmin katsottuna ne oli verta täynnä olleita luteita. Illalla kävin punalyhtykadulta ostamassa kokovartalolatex asun ja nukuin siinä kaikkina öinä koko 9 päiväisen työmatkan ajan. Kuumahan se oli, mutta ei luteet syöneet.

Töissä ei meinannut asun osto mennä millään matkalaskuun, mutta sain sen kuitenkin kun näytin kuvan niistä verisistä luteista ja selfien itsestäni se asu päällä. Ymmärsivät etten ostanut sitä mihinkään seksi sessioihin.

Kotona tungin matkalaukun avaamattomana pakastimeen viikoks, jonka jälkeen saunaan ylälauteelle päiväksi.

Vierailija
19/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä sain ludetartunnan keskellä talvea Suomessa bussissa vieressä istuvalta kanssamatkustajalta. en tajunnut kun raapi koko ajan itseään. ajattelin atoppikkoa. väärässä olin. menin lääkäriin ja hänen toteamus on, etten minä siistinä ihmisenä voi saada ludetartuntaa...

Voi ei....pääsitkö kuitenkin eroon? Ja missä tämä tapahtui?

Vierailija
20/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin työmatkalla Amsterdamissa ja ekana aamuna näin jotain mustia ötököitä katon rajassa. Löin niitä lehdellä ja niistä jäi verisiä länttejä. Tarkemmin katsottuna ne oli verta täynnä olleita luteita. Illalla kävin punalyhtykadulta ostamassa kokovartalolatex asun ja nukuin siinä kaikkina öinä koko 9 päiväisen työmatkan ajan. Kuumahan se oli, mutta ei luteet syöneet.

Töissä ei meinannut asun osto mennä millään matkalaskuun, mutta sain sen kuitenkin kun näytin kuvan niistä verisistä luteista ja selfien itsestäni se asu päällä. Ymmärsivät etten ostanut sitä mihinkään seksi sessioihin.

Kotona tungin matkalaukun avaamattomana pakastimeen viikoks, jonka jälkeen saunaan ylälauteelle päiväksi.

Oikeasti...?

Miten siinä lateksiasussa pystyy nukkumaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi