Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tavallaan ymmärrän niitä miehiä, joiden naiset pihtaa

Vierailija
10.08.2019 |

Sehän on noidankehä:

Alkaa niin pännimään se pihtaaminen, ettei huvita sitten yhtään osallistua kodinhoitoon. Siivoaminen ja kokkaaminen jää naiselle, ja nainen jaksaa vielä vähemmän.

Tällainen tilanne meillä on kotona. Mies pihtaa, joten minua ei voisi vähempää kiinnostaa osallistua siivoukseen ja ruuanlaittoon, jolloin mies haluaa minua vielä vähemmän.

En vaan jaksa olla se, joka yrittää katkaista noidankehän.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen kokenut tuon noidankehän. Se johti eroon kun kumpikin oli niin oikeassa että vastaan ei tultu. Seksi on parisuhteen liima ja meillä se kuivahti typeriin minä, minä kuvioihin. Koittakaa olla fiksumpia.

Vierailija
2/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ruuanlaitto tai siivous yhdistyy pihtaamiseen eli miksi ne ovat samassa kehässä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä. Joutuisit sinä kokkaamaan ja siivoamaan yksinollessaskin. Tai sit ostamaan valmiina palveluna. 

Ihan ymmärrettävää ettei puoliso halua olla missään intiimisissä tai muussakaan kanssakäymisessä sun kanssa, jos sinä et hoida arkisista askareista reilusti omaa osaasi. Miten joku voi kuvitella muuttavansa yhteen toisen kanssa, ja sit voivansa jättää kotityöt ja ruokahuollon toisen ongelmaksi? Ja vielä pitää sitä jotenkin oikeutettuna? Ziisus. 

Vierailija
4/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kotityöt ja seksi liity mitenkään toisiinsa. Molemmat tekevät puolet hommista ihan riippumatta siitä onko seksiä vai ei.

Vierailija
5/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen kokenut tuon noidankehän. Se johti eroon kun kumpikin oli niin oikeassa että vastaan ei tultu. Seksi on parisuhteen liima ja meillä se kuivahti typeriin minä, minä kuvioihin. Koittakaa olla fiksumpia.

Sanoo kuka mitä vain, niin kyllä seksi on 50%  suhteesta. Se on vaan niin tärkeä asia. Meillä miehen kanssa oli tota minä minä minä ja toinen halusi ja toinen ei halunnu. Mikään asia ympärillä ei kiinnostanut. Mies sanoi sitten, että koko aika riitaa, ei ikinä muka enää aikaa tehdä mitään, mikään ei kiinnosta kumpaakaan ja toisen naama alkaa vtuttaa heti, kun avaa silmät. Jos valuttaa ennen työhön lähtöä hanasta vettä lavuaariin, kun keittää kahvia, niin veden ääni alkoi vtuttaa molempia. Se ärsyke oli kaikkialla. Mies sanoi kerran suoraan ettei enää tule töistä kotiin, että tämä loppuu tasan tähän. Heräsin siihen, että ei voi näin jatkua, mutta en aikonut luovuttaa. Saatiin asiat sovittua ja nyt on kaikki hyvin. Oikeastaan paremmin kuin koskaan. Sänkyhommat on taas samanlaista, kun tavattiin. Molempien himo syttyi uudelleen.

Vierailija
6/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n30 kirjoitti:

No en ymmärrä. Joutuisit sinä kokkaamaan ja siivoamaan yksinollessaskin. Tai sit ostamaan valmiina palveluna. 

Ihan ymmärrettävää ettei puoliso halua olla missään intiimisissä tai muussakaan kanssakäymisessä sun kanssa, jos sinä et hoida arkisista askareista reilusti omaa osaasi. Miten joku voi kuvitella muuttavansa yhteen toisen kanssa, ja sit voivansa jättää kotityöt ja ruokahuollon toisen ongelmaksi? Ja vielä pitää sitä jotenkin oikeutettuna? Ziisus. 

Minä tein ja osallistuin. Tein kaikesta puolet, ellen enemmän. Silti mies alkoi pihdata, ja menetin mielenkiinnon arkisiin asioihin. Mies ei välitä parisuhteesta, minä en välitä kodista.

- ap

Vierailija
7/7 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n30 kirjoitti:

Minä tein ja osallistuin. Tein kaikesta puolet, ellen enemmän. Silti mies alkoi pihdata, ja menetin mielenkiinnon arkisiin asioihin. Mies ei välitä parisuhteesta, minä en välitä kodista.

- ap

Voi hyvää päivää. Ehkä idioottimaisinta mitä olen kuullut. Tolla logiikalla kaikki sinkut jotka ei saa seksiä elää sikolätissä. 

Ongelma on että sinä yrität käyttää kotitöiden tekoa jonain kauppatavarana seksiin, vaikka ne kotityöt on asia mikä jokaisen pitää omalta osaltaan hoitaa, aina. Miten edes kuvittelit saavasi enemmän seksiä sillä että jätät kotityöt tekemättä, jos mies ei sitä sinulle antanut silloinkaan kun teit niitä kotitöitä? Erikoinen logiikka. Eikö tullut mieleen, että se miehen "pihtaaminen" liittynee johonkin ihan muuhun asiaan, kuin sinun kotitöiden tekemiseen tai tekemättömyyteen? 

Tuo että sinä jätät kotityöt tekemättä ei tapa teidän suhteesta SEKSIÄ, vaan se alkaa nakertaa luottamusta, kunnioitusta ja arvostusta toiseen. Se että kumppani on haluton, ei oikeuta sinua heittäytymään vauvaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi