Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihmeen vimma ihmisillä on kokoajan ostaa uusia puhelimia?

Vierailija
10.08.2019 |

Nuoret ja aikuiset vaikka hinnat vain nousee vuosi vuodelta, eikö se vanha puhelin enää muka riitä? Vai miksi sitä rahaa pitää tuhlata puhelimeen sen sijaan että laittaisit ne säästöön pahanpäivän varalle?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli melkein 3,5 vuotta Samsung. Ihan hyvä puhelin, ei koskaan mitään vikaa. Kyllästyin vaan sen onnettoman huonoon kameraan ja ostin siksi nyt uuden.

Vierailija
22/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja kun kuolee ei niitä rahoja mukaan saa, ostan ja tuhlaan

Vain nainen voi ajatella näin.

Mies sentään miettii legacy mielessä asioita, että jättää vaurautta jälkikasvulleen mahd paljon.

Nainen taas haluaa elää (lue: tuhlata) nuorena kun seksuaalinen markkina-arvo on korkea. Koska eihän sillä rahalla tee mitään vanhana, kun vain nuorena korkealla SMV:lla voit sen rikkaan kumppanin vetää puoleensa joten kaikki raha pitää käyttää siihen tarkoitukseen, eli kenkiin ja seksikkäisiin vaatteisiin ja kampaajalle.

Hyvä kuvaus naisista.

Huutista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulle uusi Applen puhelin on myös ihan rehellisesti sanottuna statussymboli.

Apple ei ole enää vuosiin ollut mikään statussymboli. Vähän jälkeenjääneen vaikutelman annat sillä

Vierailija
24/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla ainakin kolmen vuoden jälkeen alkaa puhelin aina vetelemään viimeisiä. Käsittelenköhän sitten jotenkin kovakouraisesti vai miksi?

Ostan siis aina uuden vasta sitten kun edellinen hajoaa. Nykyinen ollut vasta vuoden ja hyvässä kunnossa mutta saa taas nähdä millainen tilanne on 2 vuoden päästä.

Vierailija
25/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri iPhone Xr:n. Varmaan itselleni olisi riittänyt iPhone 7 (395,-), mutta Applen laitteissa on juurikin se tyhmä puoli, että lakkaavat pyörittämästä ohjelmia jossain vaiheessa, joten siksi kannattaa ostaa uusimpia, vaikka se maksaakin. Hyvällä tuurilla tämä puhelin toimii itselläni 6-7 vuotta. En luota siihen, että 2-3 vuoden päästä on enää mikään iPhonen malli alle 400e, siksi ostin nyt tuplasti tuota kalliimman (päälle 800e) puhelimen, niin saan kaikki herkut ja pitkäaikaisen (toivottavasti) käytettävyyden.

Sinänsä olen jaksanut odottaa ekaa iPhoneani aika kauan: tämä on ensimmäinen äly- eli kosketusnäytöllinen puhelimeni ikinä. Toissa-aiemmassa puhelimessani, vuodelta 2008 ollut Nokia oli kyllä netti, mutta sillä ei tehnyt mitään.

Sen perään ostin näppäinkännykän, koska en halua Androidia ja Appleen ei ollut varaa. No,,nyt oli ja on siinä todella monia hyviä ominaisuuksia (sovelluksia), joita ei padille ole, tai en ollut niitä ainakaan löytänyt, kuten Wilma, ikävä kyllä.

Wilma-sovelluksella Wilman katselu on aivan eri planeetalta, kuin selaimella :P

Lisäksi iPhone Xr 128Gt lähtöhinta on lähemmäs 900 mutta sain puhelimen 810 eurolla. Olihan se pakko ostaa pois kuleksimasta.

Koska vasta nyt saatoin hankkia siihen asian, joka lopullisesti ajoi minut ostamaan älypuhelimen, eli Apple Watcin. Se onkin paras asia sitten kännyköitten keksimisen. Kun sinulla siis on ensin se puhelin.

Vierailija
26/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se kolme vuotta vaikuttaa olevan koketusnäyttöluurin (älypuhelimen) käyttöikä. Mulla on nyt kolmas menossa. Ensimmäinen oli Nokian Lumia, pidin sitä hyvin, en kertaakaan pudottanut tai muuta sellaista. se vain kolmen vuoden jälkeen ilmoitti yks'kantaan, että "tallennustila täynnä". Eikä sitä tilaa voinut vapauttaa mistään. Aivan kuten joku totesi hehkulamppuhuijauksesta.

Toinen älypuhelin myös alkoi valitusvirren tallennustilan vähyydestä kolmen vuoden jälkeen. No, onneksi se toimi kuitenkin, kunnes itse sen vahingossa pudotin.

Nyt on siis menossa kolmas, halpiskiinalainen. Saa nähdä kuinka kauan se vetelee.

Älypuhelimeen aikanaan siirryin silloin, kun työnantaja sitä vaati. Toimii firman sähköpostit ja sen sellaiset. Tosin, työnantaja tietysti sen puhelimen maksoi ja puhelinetukin on. Tykästyin kyllä älypuhelimeen heti enkä enää vanhaan vaihtaisi kuitenkaan.

Summa summarum: en osta uutta ennen kuin vanha hajoaa.

Vierailija
27/27 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin sen uuden ulefonin ostoa,simpukkamalli .  jotain 70e maksais.

ostin ensimmäisen älykännykän 2 kk sitten, enkä kertaakaan ole käyttänyt mitään ns . älyjyttuja siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän