Opiskelin ammattiin jossa asiakastyötä ja nyt en jaksajaan niitä asiakkaita :(
Kommentit (7)
Uutta koulua kehiin vaan, ennenkuin liian myöhäistä.
Mikään ei ole säälittävämpää/surullisempaa seurattavaa kuin ihminen työssä josta ei pidä.
T kokemuksen syvä ääni
En tiedä. Minä olen sairaanhoitaja ja aivan rikki kaikin tavoin. Koko elämäni on mennyt työlle, olen myynyt sieluni sairaalasaatanalle. En tiedä miten päästä irti tästä, en tiedä mitä tehdä. Elän enää vain työtäni varten, kaikki muu alkaen levosta ja ihmissuhteista saakka on mennyt. Elimistöni huutaa jo sekin apua. On uupumusta, voimattomuutta, vatsaongelmia, huimausta, selkäkipua jnejne.
Kadun koko sieluni pohjalta että luin itseni sairaanhoitajaksi. Ikää 29v, elämä ohi.
Sä sh olet vielä nuori. Hyvin ehdit opiskella toisen ammatin. Tsemppiä!
Minkälainen työsi on? Minkälaisia asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Minä olen sairaanhoitaja ja aivan rikki kaikin tavoin. Koko elämäni on mennyt työlle, olen myynyt sieluni sairaalasaatanalle. En tiedä miten päästä irti tästä, en tiedä mitä tehdä. Elän enää vain työtäni varten, kaikki muu alkaen levosta ja ihmissuhteista saakka on mennyt. Elimistöni huutaa jo sekin apua. On uupumusta, voimattomuutta, vatsaongelmia, huimausta, selkäkipua jnejne.
Kadun koko sieluni pohjalta että luin itseni sairaanhoitajaksi. Ikää 29v, elämä ohi.
Olen raskaana ja itkeskelen vähän kaikelle...ja tämäkim alkoi itkettämään minua! Toivottavasti löydät jonkin ratkaisun :(
Mä vaan siedin tilannetta lähes 20 v. Sitten siirryin esimieheksi ja tekemään enimmäkseen hallinnollista työtä. Ihanaa!
Voisitko siirtyä tutkimuspuolelle?