Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että latino m31 on feikki?

Vierailija
10.08.2019 |

Mitä todisteita tästä on?

Pakko myöntää että olen itsekin epäillyt samaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tänne välillä kirjoitteli se yksi puoliksi suomalainen, puoliksi thaimaalainen mies, jolla oli todella typeriä juttuja. Ei todellakaan saanut ihailua mammoilta, koska käytös oli niin idioottimaista.

Joo mut se ei ollukaan latino. Kaksi suominaisten epätoivottua etnisyyttä vaan yhdessä kuoressa.

Vierailija
22/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja se kuvakeissi oli aika raskauttava. Olisihan se hienoa, jos noin mukavia ja fiksuja miehiä olisi oikeastikin tällä palstalla, mutta...

Tossa taas nähtiin. Mies joka on (oletettu) suomalainen haukutaan heti täällä, ihan sama mitä se sanoo, mutta ulkkari on automaattisesti mukava ja fiksu.

Oletettu suomalaismies saa kehuja, jos hän on asiallinen, ystävällinen, fiksu. Jos suomalaismies on katkera, ilkeä, haukkuu muita, puhuu epäasiallisesti, syyttelee tai vihaa milloin mitäkin, niin silloin on ihan ymmärrettävää, ettei miestä ylistetä. Onko tätä liian vaikea tajuta?

Ei tuo ole totta.

Esim ei se mies 29 plus 1 täällä haku tms mutta kuitenkin jokaisesta viestistä saa vaan alapeukkua

Tällähän on todella erikoinen ajatuksenjuoksu, joka heijastelee vahvasti naisvihamielisyyttä. Jokin erikoistapaus, ei vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä. Jos ei tätä huomaa, on itse todennäköisesti samanhenkinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Tunnen monta espanjaa puhuvia jotka osaavat jonkin verran suomea. Puhuvat ihan eri tavalla kuin tuo.

Mutta aika hyvä keksintö av:n ylläpidolta. Monet mammat ovat saaneet märkiä unia kun on "latino" täällä. Kyllä sen huomaa että moni täällä on ihastunut häneen.

Jos se taas on trolli, niin pointsit hänelle. Voi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa ja mammat tykkää koska ulkkari. Takuulla jos se seppo tai pertti nimimerkillä täällä kirjoittaisi niin mammat olisivat heti haukkumassa palstauliksi, setä mieheksi, peräkammarin pojaksi ym.

mies 29v plus 1 kannattaisi paljastaa olevansa latino 😂

Se maidonvalkea untuvapää ei ole latinoa nähnytkään. Markus maksaa.

Vierailija
24/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta. Ja se kuvakeissi oli aika raskauttava. Olisihan se hienoa, jos noin mukavia ja fiksuja miehiä olisi oikeastikin tällä palstalla, mutta...

Tossa taas nähtiin. Mies joka on (oletettu) suomalainen haukutaan heti täällä, ihan sama mitä se sanoo, mutta ulkkari on automaattisesti mukava ja fiksu.

Oletettu suomalaismies saa kehuja, jos hän on asiallinen, ystävällinen, fiksu. Jos suomalaismies on katkera, ilkeä, haukkuu muita, puhuu epäasiallisesti, syyttelee tai vihaa milloin mitäkin, niin silloin on ihan ymmärrettävää, ettei miestä ylistetä. Onko tätä liian vaikea tajuta?

Ei tuo ole totta.

Esim ei se mies 29 plus 1 täällä haku tms mutta kuitenkin jokaisesta viestistä saa vaan alapeukkua

Tällähän on todella erikoinen ajatuksenjuoksu, joka heijastelee vahvasti naisvihamielisyyttä. Jokin erikoistapaus, ei vaikuta ihan normaalilta ihmiseltä. Jos ei tätä huomaa, on itse todennäköisesti samanhenkinen mies.

Ehkäpä en vaan ole sen juttuja sen syvällisemmin lukenut.

Mutta tuossa se nyt taas huomattiin. Heti on mamma väkisin vääntämässä minua naisvihamieliseksi hyppäämällä johtopäätöksiin. Se vaati kyllä lievästi sanottuna outoa aivojumppaa.

Jos olisit kuullut eka että olen komea latinomies niin tuota ei olisi tapahtunut. Takaan sen.

Vierailija
25/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin. Tunnen monta espanjaa puhuvia jotka osaavat jonkin verran suomea. Puhuvat ihan eri tavalla kuin tuo.

Mutta aika hyvä keksintö av:n ylläpidolta. Monet mammat ovat saaneet märkiä unia kun on "latino" täällä. Kyllä sen huomaa että moni täällä on ihastunut häneen.

Jos se taas on trolli, niin pointsit hänelle. Voi kirjoittaa mitä tahansa skeidaa ja mammat tykkää koska ulkkari. Takuulla jos se seppo tai pertti nimimerkillä täällä kirjoittaisi niin mammat olisivat heti haukkumassa palstauliksi, setä mieheksi, peräkammarin pojaksi ym.

Kuka ihmeen markus?

Vierailija
26/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihmeen markus?

Teininaisia youtube-kanavallaan etsinyt ukko.

Vierailija
28/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole totta.

Ehkäpä en vaan ole sen juttuja sen syvällisemmin lukenut.

Mutta tuossa se nyt taas huomattiin. Heti on mamma väkisin vääntämässä minua naisvihamieliseksi hyppäämällä johtopäätöksiin. Se vaati kyllä lievästi sanottuna outoa aivojumppaa.

Jos olisit kuullut eka että olen komea latinomies niin tuota ei olisi tapahtunut. Takaan sen.

Takaa keskenäsi. Ei kiinnosta latinot eikä etelämaalaiset miehet eikä myöskään suuren yleisön mielestä komeat miehet.

Vierailija
29/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkihän se.

Itse miehenä bongasin aikoja sitten jo siitä kun väitti valmistuneensa Harvardista juristiksi ja sitten muka palanneensa Buenos Airesiin töihin perheensä pieneen lakitoimistoon. Tämä taas edellyttäisi, että hän puhuisi ja kirjoittaisi sujuvasti kolmea kieltä (suomi, englanti, espanja) ja että hän olisi suorittanut juristin pätevyyteen vaadittavat opinnot tai hyväksynnän myös Argentiinassa.

Toinen olivat nämä naisia nuoleskelevat yltiöpositiiviset viestit ja kolmas niitti oli se naisten itsensä bongaama kuvajuttu.

Vierailija
30/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonii eli suomalaista palstamiestä väkisin leimataan ped ariksi ilman että mitään todisteita edes olisi että olisi sama mies kyseessä. Pelkkää mustamaalaamista vaan.

Latinom taas on symppis ja mukava vaikka kaikki nyt tietää että tuossa kulttuurissa on ihan normaalia että sotkeudutaan alaikäisiin. Eipä vaan väkisin yritätä kuitenkaan leimata latino m31 peda riksi vaikka enemmän syitä olisi.

Ja vielä te mammat kehtaatte väittää että kaikille on tasa-arvoinen käytös rodusta riippumatta. Jep jep.

Suomi on niin rasistinen maa kun olla ja voi mutta suomalaista miestä kohtaan. Monesti olen itsekin todistanut tuota suominaisten ylipositiivistä käytöstä ulkkarimiesten kanssa. Toki hyvä juttu ulkkareille.

Vierailija
31/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

33/33 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha. En edelleenkään ole feikki. Vaikka tätä varmaan saan todistella niin kauan kuin jonnekin kirjoitan.

Ihan en ole 150cm, enkä vaaleatukkainen möhömahainen suomalainen enkä myöskään nainen. En myöskään ole Espoosta, enkä markkinointialalla.

Yllätys yllätys, minua kiinnostaa mitä täällä puhutaan Latinalaisesta Amerikasta ja mitä täällä puhutaan minusta. Niitä ketjuja avaan mielummin kuin jotain muita.

En käy täällä kuitenkaan edes joka päivä. Tuolta minun profiilista voi käydä tarkistamassa millaisia viestejä olen kirjoitellut ja kuinka usein, jos oikeasti niin paljon kiinnostaa. Ylläpidon keksimäksi hahmoksi (jota en siis ole) olisin kai liian laiska.

En kirjoittele täällä syvällisemmin vaan pelkkää liirumlaarumia, koska olen täällä vain ”rentoutumassa”. Vakavista asioista keskustelen ihan muualla.

Olen ihan oikeasti valmistunut Harvardista, onko sitä liian vaikea uskoa? Puhun sujuvasti enempääkin kuin kolmea kieltä. Minulla on työpaikka Kolumbiassa, ei Buenos Airesissa. Perheen pieni lakitoimisto ei ole totta, tällaisesta en ole kuullutkaan. Enkä ole varmasti väittänyt tällaista.

En myöskään ole hermostunut täällä minkäänlaisista syytöksistä. Olen aika rauhallinen tyyppi. En ole myöskään täällä iskemässä naisia tai mitään muutakaan. Olisin iloinen jos minut hyväksyttäisiin vain samanlaisena keskustelijana kuin muutkin.

Nuo pedarikommentit on ala-arvoisia.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi