Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttävät naiset kuntosalilla & katumaasturit...

Vierailija
09.08.2019 |

Nyt on pakko kysyä teiltä, arvon naiset.

Olen nyt ollut töissä kuntosalilla (tai no rakennuksella johon kuuluu kuntosali) ja autoharrastajana olen huomannut seuraavan asian:

kun parkkiksella on iso ja hintava katumaasturi, siihen astelee aina selkeästi kondiksessa oleva näyttävä 35-45v nainen.

Kun parkkikselle astelee selkeästi kondiksessa oleva näyttävä 35-45v nainen, istahtaa hän hintavaan ja isoon katumaasturiin.

Mitenkä tämä on mahdollista? Okei hyvät tulot -> hintava ja turvallinen auto. Sen ymmärrän. Mutta hyvätuloiset ihmiset ovat kaiken näköisiä, ja monenlaiset ihmiset kuntoilevat.

Selittäkää tämä minulle :)

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se katumaasturi on yleensä hyvätuloisen miehen kustantama. Esim. firman nimissä vaikka oikeasti perheen kakkosautona. Verottaja on tosi laiska kaivamaan noita huijauksia esiin.

Niin ja pitäähän naisella toki olla nykyään turvallinen iso auto jos vielä tulee jälkikasvuakin jossain vaiheessa.

Ei ihan noin.

Minä olen ostanut kaikki autoni itse, olen paljon varakkaampi kuin mies. Samoin kaikki tuttavanaiset ovat ostaneet autonsa itse.

Minulla on jo teinilapsi 47-vuotiaana. Vauvana meni kaksiovinen pikkusuto, nyt ei enää mene.

Tarvitsin tilavan auton harrastuskamoille ja lapsen kavereille ja myös omien vanhempieni kyyditystä varten, kun he menettivät juuri ajokorttinsa vanhuuden vuoksi. Oli pakko hankkia auto, jossa on neljä ovea.

Vierailija
22/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan niiltä naisilta sujuu isolla katumaasturilla ajaminen? Pikkurouva ei ratin takaa kunnolla näe ja peruuttaminen varsinkin epävarmaa kun parkkiruudut ahtaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan niiltä naisilta sujuu isolla katumaasturilla ajaminen? Pikkurouva ei ratin takaa kunnolla näe ja peruuttaminen varsinkin epävarmaa kun parkkiruudut ahtaita.

T.epävarma mies, joka pelkää, että naisella on isompi

Vierailija
24/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on. Ainakin Espoossa Elixioissa.

Sanoisin, että sekä nais- että miesväki ainakin meidän kulmilla on hyväkuntoista ja hyvätuloista. En kyllä allekirjoita pelkkää katumaasturia, näkyy tuossa Teslaa ja Porschea ihan sedantyyppisinäkin.

Hyväosaisilla ihmisillä on resursseja huolehtia itsestään.

Vierailija
25/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän katumaasturissa on aivan ihanat kamerat joka suuntaan.

t. Pikkurouva

Vierailija
26/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Näyttävät naiset tykkää näyttävistä autoista

2. Näyttävät naiset saa rikkaita miehiä ja/tai on itse keskivertoa rikkaampia

3. Naiset (juuri ketkään) ei kuitenkaan tykkää yleisesti ottaen urheiluautoista, vaik ne näyttäviä oliskin

ELI

Näyttävällä ja hyvin resursoidulla naisella on näyttävä ja kallis katumaasturi.

Kuvailit juuri kaverini. Rikas mies, Range Rover, kaunis ja kunnossa oleva nainen.

Väitän silti, että jos mies olisi 3vuorotyöläinen, niin hänellä ei olisi minun kaveria naisena.

Vierailija
27/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän isoista autoista ja ajan paljon, joten arvostan koon ohella luotettavuutta ja turvallisuutta. Salille tosin menen pyörällä, koska parkkipaikkoja salin luona on hyvin vähän. 

Vierailija
28/36 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait oikea maasturi nostais sitä statusta enemmän, mutta harva tietää mitä ne on.

Vierailija
29/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Helppoa.

Naisilla kuntoilu/sali korreloi miehiä voimakkaammin sosiaaliluokan kanssa. Koulutettu uranainen kuntoilee todennäköisemmin kuin amisnainen. Miehillä tämä ei päde, koska sali on suositumpi harrastus amispiireissä (raha vs lihakset).

Jos nainen on hyvännäköinen ja kondiksessa mutta ei hyvätuloinen, vaihtaa hän luonnollisesti "näyttävyyden" miehen tarjoamiin rahoihin ja statukseen korkeammassa sosiaaliluokassa.

Tässähän se oli tiivistettynä.

Miehen markkina-arvo: ulkonäkö, raha, status.

Naisen markkina-arvo: ulkonäkö.

Jos naisella on ulkonäköä, ei hän ota köyhää miestä vaikka olisi itse pienituloinen.

Vierailija
30/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kyllä itsekin ihmettelen että miten ihmisillä on varaa uusiin kalliisiin autoihin? Itsekin olen yli suomalaisten keskipalkan tienaava mutta ei puhettakaan että olisi varaa ostaa uutta autoa. Kuukausi maksut olisivat jollakin neljän vuoden maksu ajalla melkein kahdeksan sataa erääseen autoon mitä netistä katsoin. 

No, sama ajella tuolla nykyisellä seuraavatkin seitsemän vuotta:)

Vierailija
31/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset (juuri ketkään) ei kuitenkaan tykkää yleisesti ottaen urheiluautoista, vaik ne näyttäviä oliskin.

:DDD Öööö no rakastan urheiluautoja. Pää kääntyy aina komean Porschen perään.

Vierailija
32/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän katumaasturissa on aivan ihanat kamerat joka suuntaan.

t. Pikkurouva

Nykyään ainakin prismoissa on niitä isoja naisille tarkoitettuja parkkiruutuja mihin helppo ajaa. Sopii avaamaan ovet ilman, että kolhii toisia autoja ja ostokset helppo lastata kyytiin 👍

Vierailija
33/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös katumaastureiden valtakausi jäänyt jonnekin edelliselle vuosikymmenelle?

Vierailija
34/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän se oli tiivistettynä.

Miehen markkina-arvo: ulkonäkö, raha, status.

Naisen markkina-arvo: ulkonäkö.

Jos naisella on ulkonäköä, ei hän ota köyhää miestä vaikka olisi itse pienituloinen.

Usko sinä reppana niin.

Minun tutuillani on kauniilla naisilla komeat, mutta köyhät miehet. Yhdellä komealla ja rutiköyhällä miehellä varsinkin riittää naisia jonoksi asti, edellinen vaimonsa oli Miss Suomi -kisojen finalistikin.

Vierailija
35/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ainakin prismoissa on niitä isoja naisille tarkoitettuja parkkiruutuja mihin helppo ajaa. Sopii avaamaan ovet ilman, että kolhii toisia autoja ja ostokset helppo lastata kyytiin 👍

Joku kolhii pikkiautoani aina, kun se on parkisss kauppakeskuksessa. Olen varma, että kolhijat ovst niitä samoja miehiä, joiden mieskunto on riippuvainen siitä, että he ohittavat pikkuauton moottoritiellä, vaikka pikkuauto ajaisi ylinopeutta. Jos ajan isoa autoa, sitä ei ohiteta. Jos miehenikin ajaa pikkuautoani, se ohitetaan.

Vierailija
36/36 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ajelee uutena alle 20 tonnia maksaneella autolla, eikä kalliimpaa halua. Perheemme kuukausitulot ovat 20 tuhatta brutto ja joka palkasta jää yli 10 tonnia ylimääräistä. Eli eivät kaikki hyvätuloisetkaan rahojaan autoon pistä. Me voitaisiin ostaa aivan helposti 200 tuhannen maasturi, eikä sitä tarvitsisi edes kauan takaisin maksella. Yleensä heikkoitsetuntoiset ja melko varattomat yrittävät (luulevat) nostaa statustaan kalliimmilla autoilla.