E-kirjat
Olen koittanut googlettaa mutta en saa selvyyttä kysymykseeni; osaisitteko te auttaa?? Eli saako storytellin tai bookbeatin palveluista ladattua e-kirjat jotenkin e-kirjan lukulaitteeseen vai toimiiko noi vaan kännykällä tai tabletilla?
Kommentit (18)
Voit myös lainata kirjastosta ja digitoida itse.
Bookbeat ei ilmeisesti toimi kuin kännykällä tai tabletilla.
Storytel toimii kännykällä, tabletilla ja Storytelin omalla e-kirjan lukulaitteella.
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta niitä paperimuodossa?
Miksi ihmeessä hankkisin kirjoja pyörimään nurkkiin kun lukulaitteeseeni mahtuu tuhansia kirjoja todella pieneen tilaan... Reissussa ihan tosi paljon kätevämpi kuskata mukana lukulaite eikä pariakymmentä kirjaa
Laite on siis olemassa ja Elisan kautta kirjoja hankkinut mutta reissun lähestyessä meinasin noiden muiden palveluiden ilmaisia tutustumisjaksoja kokeilla jos ne siis toimii
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voit myös lainata kirjastosta ja digitoida itse.
Tuotakaan vaivaa ei tarvitse nähdä, koska kirjastoista löytyy myös e-kirjoja, ei mitään valtavaa valikoimaa, mutta jotain kuitenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä hankkisin kirjoja pyörimään nurkkiin kun lukulaitteeseeni mahtuu tuhansia kirjoja todella pieneen tilaan... Reissussa ihan tosi paljon kätevämpi kuskata mukana lukulaite eikä pariakymmentä kirjaa
Laite on siis olemassa ja Elisan kautta kirjoja hankkinut mutta reissun lähestyessä meinasin noiden muiden palveluiden ilmaisia tutustumisjaksoja kokeilla jos ne siis toimii
Ap
Mikä on siis tekosyysi mikset digitoi kirjastosta lainattuja kirjoja?
Miksi et voi käyttää kännykkää tai tablettia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä on siis tekosyysi mikset digitoi kirjastosta lainattuja kirjoja?
Kirjastojen valikoimista löytyy myös e-kirjoja, miksi ihmeessä alkaisin puuhastelee moista itse??
Vierailija kirjoitti:
Käy testaamassa e-kirjan lukulaitetta jossain niin tiedät
Vierailija kirjoitti:
Lukulaitteessa näyttö on kuin kirjan sivu/paperi, ei kirkkaus täysille auringossa säädettävä puhelimen/tabletin näyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukulaitteessa näyttö on kuin kirjan sivu/paperi, ei kirkkaus täysille auringossa säädettävä puhelimen/tabletin näyttö.
Lukulaitteessa näyttö on todella paljon parempi lukemiseen kuin kännykän näyttö. Mulla käytössä Elisan kautta hankittu laite ja heidän kk-sopimus. Olisipa tosiaan kätevää jos noista muistakin saisi ladattua kirjoja samalle laitteelle.
Vierailija kirjoitti:
Bookbeat ei ilmeisesti toimi kuin kännykällä tai tabletilla.
Storytel toimii kännykällä, tabletilla ja Storytelin omalla e-kirjan lukulaitteella.
Ookoo, kiitos tiedosta, suotta siis aloitella ilmaisia jaksoja näistä kahdesta. Onko muita vaihtoehtoja olemassa? Elisa-kirja käytössä ja kirjaston tiedän. Itse en ala kirjoja digitoimaan
Ap
Amazon + Kindle. En tosin tiedä minkä verran siellä on suomenkielisiä kirjoja, jos se on tärkeää?
Vierailija kirjoitti:
Amazon + Kindle. En tosin tiedä minkä verran siellä on suomenkielisiä kirjoja, jos se on tärkeää?
Mulla on laitteena bookeen cybook muse HD, ei Kindle
Ap
Itse käytän lib gen nimistä ilmaista palvelua. Googlaa se jos kiinnostaa. Taisi osoite olla libgen.is mutta en ole varma.
Todella laaja kokoelma, melkein kaikki kirjat löytyy. Suomalaisista kirjoista en tiedä, mutta varmaan nekin löytyvät sieltä.
Ne ekirjat tuosta saa laitettua mihin tahansa laitteeseen. Jos lukulaite ei tue jotain formaattia niin calibre nimisellä ohjelmalla sen saa muutettua toiseen.
Sain lahjaksi tuon Bookeen cybook muse HD -lukulaitteen ja mulla on Storytelin kuukausitilaus (jota lahjan antaja ei tiennyt). En haluaisin vaihtaa Elisa kirjaan, kun Storytel on niin hyvä. Eikö todellakaan ole mitään keinoa ladata Storytelistä kirjoja tuohon lukulaitteeseen? Mistään en ole löytänyt vastausta.
Up