Onko Arabian kaksinokkaisella kannulla mitään arvoa, jos on lohkeama?
Sama kannu näytti olevan myynnissä 700e hintaan,mutta onko tämä nyt roskiskamaa? Piippuleima ja ajoittuu 30l.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti? Arabian kaksinokkakannu 30-luvulta, leima on? Tuohan on aivan mielettömän arvokas kolhiintuneenakin!!! Aivan täysin varmasti myyt, älä nyt näitä hölmöjä täällä usko! Itse ostaisin sulta heti.
t. Arabia-keräilijä
Okei. On aika ristiriitaista tietoa ja oon jäänyt siihen uskoon että vain ehjää kannattaa myydä. Jotain pientä oon ostanut ja myynyt aiemmin kyllä. Leima on tosiaan se piippuleima oliko nyt 1932-194jotain ja alla numero 105. Pitää tutkailla oisko kuitenkin menekkiä. Ei oikein löydy myynnistä kuin yksi tai kaksi ehjää ja niillä hinta tuon 700e about.
On kolhiintuneillekin menekkiä. Hinta hieman alempi silloin, mutta eiköhän tuosta hyvin silti saa.
Okei. On aika ristiriitaista tietoa ja oon jäänyt siihen uskoon että vain ehjää kannattaa myydä. Jotain pientä oon ostanut ja myynyt aiemmin kyllä. Leima on tosiaan se piippuleima oliko nyt 1932-194jotain ja alla numero 105. Pitää tutkailla oisko kuitenkin menekkiä. Ei oikein löydy myynnistä kuin yksi tai kaksi ehjää ja niillä hinta tuon 700e about.