Onko tällä miehellä hyvä kroppa?
Kommentit (77)
Ei minun makuuni mutta varmasti moni muu tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänen nimi on
Wes Watson
Mun makuuni liian lihaksikas ja tatuoinneista myös joka ikinen on liikaa. Ei kiitos.
Liian bodattu ja vielä yrittää esitellä tiukalla paidalla. Selkeästi ulkonäön takia yrittää kasvattaa lihaksia ja se laittaa miettimään mitä yrittää tuolla kompensoida.
😵 liian paljon lihaksia. En tykkää "muodokkaista" miehistä.
Ei tosta nää kuin yläkropan. Hyvä se ainakin on, vaikka muuten ei kiinnosta linnakundit.
20-v futiskundi
Ensireaktio: kyllä mullekin tollainen kelpaisi. Toisaalta tuolla lihasmäärällä ei nykyisiä lenkkejä kyllä tehtäisi... Eli aika vaikea sanoa. Nautin niin valtavasti juoksu- ja pyöräilylenkeistä että se on tärkeä osa elämääni. Jos en pystyisi niitä tekemään nykyisellä tasolla, arvioisin elintasoni huonontuneen.
Ehkä voisi sanoa että olisi kiva näyttää tuolta, mutta pidän, kiitos kysymästä, mieluiten nykyisen ruumiinrakenteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hänen nimi on
Wes Watson
Ok kiitos
Onkohan hänellä IG, En löytänyt
Yäk. Tuli vähän oksennusta suuhun.
On ihan miehekäs vartalo kyllä. Miehekkyys on tosin osa habitusta, joka on rakennettu ympäristöön, joka on minulle vieras ja vastenmielinen. Mutta kyllähän tuota panisi.
Siis hän ei ole itse vankilassa, vaan valmentaa siellä?
Täälläkin moni haukkuja olisi housut märkänä IRL
Vierailija kirjoitti:
Siis hän ei ole itse vankilassa, vaan valmentaa siellä?
Ei enään. Teki yli 10 vuotta
En tykkää "nykymiestent" käsi/hauislihaksista, jotka minusta näyttää samalta, kuin ne olisi läskiä. Jäntevä ja semmoinen, että lihakset erottuu on huomattavasti parempi. Ei kuitenkaan mikään yletön muskelimies.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuuni mutta varmasti moni muu tykkää.
joopa joo mammat taas vauhdissa
Aika hot kieltämättä.