Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:lla on haukuttu lähes kaikki blogit. Onko blogia, josta pidetään?

Vierailija
09.08.2019 |

Täällä on arvosteltu ja haukuttu mm. Oma koti valkoinen, Mungo, Xenia, Kalastajan vaimo, Pellavaa ja pastellia ym. ym. Haluaisin tietää mitä blogeja seuraatte? Onko palstalaisilla suosikkiblogeja, jotka eivät ärsytä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida365?

Vierailija
2/13 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua altistaa suosikkiblogejani AV:n rääpimiselle, siksi jätän kertomatta. Pahoittelut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
10.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua altistaa suosikkiblogejani AV:n rääpimiselle, siksi jätän kertomatta. Pahoittelut.

Aivan samaa ajattelin, enkä myöskään halua kritiikittömiä lukijoita ihkuttamaan suosikkiblogejeni keskustelupalstalle, jossa käydään ihan eritasoista keskustelua.

Vierailija
4/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Villa nannasta. Mutta on sitäkin täällä haukuttu, vaikka on tosi mielenkiintoinen blogi.

Vierailija
5/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan täällä haukutaan, kirjoittajan ulkonäköä myöten.

Vierailija
6/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään monista ulkosuomalaisten blogeista. Muutama niistäkin on täällä haukuttu, mutta ketäpä tällä ei haukuttaisi. Yksi haukkumaketju kyllä ihmetytti, ko. Blogin pitäjällä ei edes ole mitenkään kovaati seurattu blogi. Muutamaa näistä olen seurannut jo lähes 10 vuotta.

Vierailija
7/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutsis on. Emilia on melko pidetty.

Vierailija
8/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takkirauta oli hyvä. Lopettanut tosin jo.

Vierailija
9/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit joissa on selkeä teema ja blogi ei henkilöidy suoraan bloggaajaan.

En tiedä oman lempibloggaajani nimeä enkä ulkonäköä. Vuosien mittaan on tullut selväksi, että hän on nainen (sen arvasinkin) ja että hänellä on ainakin yksi pieni lapsi. En edes tiedä asuuko hän Suomessa.

Muutamissa vastaavissa blogeissa tiedän bloggaajasta nimen, ehkä perhetaustan, mutta se minä itse ei ole se tärkein vaan aihe!

Itse poistan hyvin nopeasti blogin listoiltani jos keskitytään vaikka bloggaajan parisuhteeseen tai yleisesti hänen elämäänsä. Myös siirtyminen pelkkiin kaupallisiin yhteistyö bloggauksiin lopettaa kiinnostuksen. Toki myös näissä lempiblogeissanikin on kaupallisia yhteistyöjuttuja, mutta ehkä 4 - 5 kertaa vuodessa.

Ja vinkkejä oikeasti hyvästä matkablogista otetaan vastaan! Ei sitä instatyyppisiä kuvia ja jostain ilmaiseksi saatuja hotellihuoneita ja lentolippuja Vaan oikeasti vinkkejä mitä kannattaa tehdä, miten mennä ja mitä huomioida.

Vierailija
10/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takkirauta oli hyvä. Lopettanut tosin jo.

Jos muistan oikein, niin takkirauta oli ihan järkky nars blogi.

Olen muuten intj, olen siis intj, en ole ihan niin kuin muut naiset, olen siis intj, vähän erilainen nainen siis, heh, heh, bauhaus, olen siis aika erilainen nainen, naiset eivät vaan osaa, olen siis intj jne. ad nauseam.

Vierailija
11/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vinkkejä oikeasti hyvästä matkablogista otetaan vastaan! Ei sitä instatyyppisiä kuvia ja jostain ilmaiseksi saatuja hotellihuoneita ja lentolippuja Vaan oikeasti vinkkejä mitä kannattaa tehdä, miten mennä ja mitä huomioida.

Näitä ei ole enää nykyään, harmi kyllä.

Itsekin rakastin vanhanaikaisia matkablogeja.

Nykyään ne on vaan "tässä leviää a.nus" kuvia ja jotain #yhteistyö, kelluva aamiainen ja hyppykuva, sitten taas levähtänyt a.nuskuva.

Vierailija
12/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogit joissa on selkeä teema ja blogi ei henkilöidy suoraan bloggaajaan.

En tiedä oman lempibloggaajani nimeä enkä ulkonäköä. Vuosien mittaan on tullut selväksi, että hän on nainen (sen arvasinkin) ja että hänellä on ainakin yksi pieni lapsi. En edes tiedä asuuko hän Suomessa.

Muutamissa vastaavissa blogeissa tiedän bloggaajasta nimen, ehkä perhetaustan, mutta se minä itse ei ole se tärkein vaan aihe!

Itse poistan hyvin nopeasti blogin listoiltani jos keskitytään vaikka bloggaajan parisuhteeseen tai yleisesti hänen elämäänsä. Myös siirtyminen pelkkiin kaupallisiin yhteistyö bloggauksiin lopettaa kiinnostuksen. Toki myös näissä lempiblogeissanikin on kaupallisia yhteistyöjuttuja, mutta ehkä 4 - 5 kertaa vuodessa.

Archie gone Lebanon on ollut mielestäni juuri tuollainen. Nyt ei ole vaan päivittänyt blogiaan🤔

Vierailija
13/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asikaine, ihan loistava kirjoittaja, jolla on järkeä, sydäntä ja lisäksi osaa oikeasti kirjoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän