Mies osti suoralippaisen lippiksen
En kestä, 40 -ikävuotta lähentelevä mieheni osti hiljattain suoralippaisen lippiksen! Käyttää sitä joka asun kanssa, hyvä kun edes sisällä ottaa sen pois. Mies pukeutuu muuten tyylikkäästi.
Olenko nipo kun häpeän kulkea mieheni rinnalla kaupungilla, kun hänellä on tämä räppikattila päässään?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
39v miehen mielipide; Jos yli 30v mies käyttää lippistä, kertoo se suoraan sen pentumaisesta asenteesta. Kukaan, oikea aikuinen ei käytä arkivaatteena lippahattua.
Poikeuksena hyväksyttäkööt tilanteet joissa joutuu olemaan vesillä tai tekemään töitä auringon paahteessa.
Höpsis pöpsis. Jos se kelpaa Ameriikan presidentille nii miksei muillekin! 🧢
Joo kyllä lippa pitää taivuttaa. Nolo tuollainen suoralippainen.
Lippis väärinpäin 40v miehellä saa miehen näyttämään 25 vuotiaalta kujeilevalta kollilta. Lippis myös peittää kaljun 👍
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki ja t-paita eivät ole kyllä mitään aikuisten vaatteita. Tuon ikäisen kuuluu käyttöö jo laadukasta ja hyvin istuvaa kauluspaitaa ja pukeutua kuin aikuinen.
Tsiisus kraist. Terveisiä 50-luvulta. Minä olen 67-vuotias ja käytän lippalakkia, t-paitaa ja lenkkareita. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki ja t-paita eivät ole kyllä mitään aikuisten vaatteita. Tuon ikäisen kuuluu käyttöö jo laadukasta ja hyvin istuvaa kauluspaitaa ja pukeutua kuin aikuinen.
Tsiisus kraist. Terveisiä 50-luvulta. Minä olen 67-vuotias ja käytän lippalakkia, t-paitaa ja lenkkareita. Tietysti.
Olen vasta kuuskymppinen, käytän t-paitaa, farkkuja, lippistä ja kumiteräsaappaita. Hyvin noilla pärjää.
39v miehen mielipide; Jos yli 30v mies käyttää lippistä, kertoo se suoraan sen pentumaisesta asenteesta. Kukaan, oikea aikuinen ei käytä arkivaatteena lippahattua.
Poikeuksena hyväksyttäkööt tilanteet joissa joutuu olemaan vesillä tai tekemään töitä auringon paahteessa.