Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo haluaa yön yli risteilylle...

Night cruise
09.08.2019 |

Uskallanko päästää? Onko vaarana mahd vieraaseen sänkyyn päätyminen? Päiväristeily ei kelpaa kuulemma...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä laiva kyseessä. Ovatko naiset ilman miehiään juuri esim risteilyillä heti vieraan perässä vai mikä tässä on takana?

Vierailija
2/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Night cruise kirjoitti:

En tiedä mikä laiva kyseessä. Ovatko naiset ilman miehiään juuri esim risteilyillä heti vieraan perässä vai mikä tässä on takana?

No minkäs muunkaan? Tyhmä kysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoren ihmisen on lähes mahdoton matkustaa yön yli laivalla ilman, että joku ainakin ehdottaa panemista.

Vierailija
4/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ap epäilee, että vaimo pettäisi, koska itse pettää vaimoaan aina risteilyillä ja työmatkoilla.

Vierailija
5/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itehän paremmin tunnet. Jos hänellä on tapana vetää lärvit ja sitten mennä muiden kanssa, nii ei varmaan viikonloppuna pahimpien kavereiden kanssa kannata. Ite oon ihan hyvin ne reissut pärjänny pelkällä syömisellä ja shoppailulla.

Vierailija
6/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapana vetää lärvit. Viime aikoina viini alkanut maistua. Mulla on aavistus että hakee seikkailua. Ikää jo 40.

Vierailija
7/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Night cruise kirjoitti:

On tapana vetää lärvit. Viime aikoina viini alkanut maistua. Mulla on aavistus että hakee seikkailua. Ikää jo 40.

Rehellisesti sanottuna aika paha, näin 50v tätinä tiedän, tossa iässä alkaa hormonit hyrräämään. Yhen keinon tiiän mikä estää, niin paljon kotona ennen lähtöä, ettei siellä tarvii. Ei mene ainakaan niin pitkälle.

Vierailija
8/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltapaskan sivuilla moitittiin juuri maanrakoon mies, joka päästi avovaimonsa kahville.

ole mies  ja toimi niin. 

Vierailija
9/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Night cruise kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna aika paha, näin 50v tätinä tiedän, tossa iässä alkaa hormonit hyrräämään. Yhen keinon tiiän mikä estää, niin paljon kotona ennen lähtöä, ettei siellä tarvii. Ei mene ainakaan niin pitkälle.

Jatkan vielä, että eihän se kuitenkaan sun lupaa tarvitse, aikuinen ihminen. Toivottavasti osaatte jutella asiasta.

Vierailija
10/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Voit antaa vaimosi minulle ja minä pidän vahtia.

Vierailija
11/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellako tätä moderoidaan? Kommenttini poistettiin, jossa sanoin että suhde on käytännössä ohi ja että älä enää harrasta suojaamatonta seksiä hänen kanssaan (tautien takia).

Sinun kannattaa nyt miettiä miten pääset suhteesta ulos menettämättä mitään, ja ilman syytöksiä (Metoo).

Kyllä, suhde on ohi.

Vierailija
12/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää yhdessä?

Vierailija
13/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on 4 naista, yksi sinkku, muut varattuja. Risteillään, Turussa, kun asutaan, monta kertaa vuodessa yhdessä. Mitään panoristelyitä ei tosiaan harrasteta. Kyllä käydään bailaamassa, joskus jatkot hytissä, mutta mitään sekstailuja ei harrasteta. Voi sitä pitää muutenkin hauskaa. Eikä ainakaan Turun laivoilla miesmatkustajat mitään kauheen silmäniloja ole, tyvärr.

Vierailija
14/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa epätoivoista.

Olen risteillyt tyttöksvereiden kanssa vaikka kuinka monta kertaa, eikä kukaan ole kertaakaan pettänyt, eikä edes tullut mieleen pettää. Jos on pettäjä, niin pettää missä vain ja jollei ole, ei petä missään.

Vierailija
15/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Night cruise kirjoitti:

Jatkan vielä, että eihän se kuitenkaan sun lupaa tarvitse, aikuinen ihminen. Toivottavasti osaatte jutella asiasta.

Ei siihen mikään auta, jos nainen haluaa vierasta. Kokemusta on. Vaikka oma mies kuinka panis, niin nainen on jo mielihalunsa päättänyt. Nelikymppinen hormoonipäissään on kaikista pahin.

Vierailija
16/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meitä on 4 naista, yksi sinkku, muut varattuja. Risteillään, Turussa, kun asutaan, monta kertaa vuodessa yhdessä. Mitään panoristelyitä ei tosiaan harrasteta. Kyllä käydään bailaamassa, joskus jatkot hytissä, mutta mitään sekstailuja ei harrasteta. Voi sitä pitää muutenkin hauskaa. Eikä ainakaan Turun laivoilla miesmatkustajat mitään kauheen silmäniloja ole, tyvärr.

Tämä! Mun miehellä on kuvitelma, että yökerhoissa ja laivoilla on jotain adoniksia. Ihan samat äijät ku tossa äsmarketissa, lisätään vaan hajustetta ja viinaa. 

Vierailija
17/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa epätoivoista.

Olen risteillyt tyttöksvereiden kanssa vaikka kuinka monta kertaa, eikä kukaan ole kertaakaan pettänyt, eikä edes tullut mieleen pettää. Jos on pettäjä, niin pettää missä vain ja jollei ole, ei petä missään.

Ei se noin mene, että pettää missä vain, vaan pettäjä pettää silloin kun siihen on otollinen tilaisuus .Ne tilaisuudet ovat juuri noita risteilyjä kännissä ja muita, joissa ei helposti voi edes jäädä kiinni.

Vierailija
18/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Night cruise kirjoitti:

Ei siihen mikään auta, jos nainen haluaa vierasta. Kokemusta on. Vaikka oma mies kuinka panis, niin nainen on jo mielihalunsa päättänyt. Nelikymppinen hormoonipäissään on kaikista pahin.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sielläkin?

Vierailija
19/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Night cruise kirjoitti:

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sielläkin?

Kyllä. Liiankin läheltä nähnyt valitettavasti.

Vierailija
20/22 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellako tätä moderoidaan? Kommenttini poistettiin, jossa sanoin että suhde on käytännössä ohi ja että älä enää harrasta suojaamatonta seksiä hänen kanssaan (tautien takia).

Sinun kannattaa nyt miettiä miten pääset suhteesta ulos menettämättä mitään, ja ilman syytöksiä (Metoo).

Kyllä, suhde on ohi.

Toinen osapuoli tahtoo lähteä reissuun ilman toista niin suhde on ohi?

😂🤣

Ristus tätä porukkaa. Mä en edes lupia kyselisi, niin kuin ei miehenikään. Ei olla siamilaiset kaksoset ja luottamus pelaa, joten voidaan liikkua myös erikseen.