Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Venäjälle muutto avomiehen työn takia?

Vierailija
09.08.2019 |

Miten helposti Venäjällä saa töitä? Avomiehellä on jo, mun pitäisi löytää. Olen nyt logistiikka-alalla. Asunto tulee miehen työpaikan kautta. Puhun hyvin englantia ja olen alkanut opetella venäjää mutta emmin vielä muuttoa kun itse putoaisin aika lailla tyhjän päälle. On asuttu 3v yhdessä niin en halua ajatella kaukosuhdettakaan. Miehen työt alkaa loppusyksystä ja sillon joko muutan hänen mukana tai muualle joka tapauksessa kun yksi en voi pitää nykyistä kämppää. Onko kellään kokemusta nopeasta muutosta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa

Vierailija
22/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne vaan iigorin kanssa ei täällä suomessa kaivata rys siä ja niiden nuoleskelijoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, vaikka olen syntynyt Venäjällä ja puhun kieltä täydellisesti.

Olen tottunut sanomaan, mitä todella ajattelen.

Ja siitä voin joutua Venäjällä nopeasti vankilaan.

Vierailija
24/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Venäjällä mikään ei toimi mutta kaikki järjestyy :)

Ai . Mä kun luulin että siellä on kaikki paskaa , paitsi kusi .

Vierailija
25/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on siis alkanut v 2019. Maailma ja varsinkin Venäjä näyttivät ihan toisenlaisilta.

Vierailija
26/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä on Pahan valtakunta. Venäläiset tappavat siviilejä, vanhuksia, lapsia sodissaan ympäri maailmaa.

Venäjältä ei tartu kuin pahuus. Häpeä jos matkustat venäjälle.

Vierailija
27/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on siis alkanut v 2019. Maailma ja varsinkin Venäjä näyttivät ihan toisenlaisilta.

Ei näyttänyt.

Vierailija
28/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnepäin Venäjää muutatte? Opit varmasti kielen nopeasti, kun pääset paikan päälle. Venäläiset ovat vieraanvaraisia ja heihin on helppo tutustua:)

Moskovaan! Kiitos, huolettaa vähän kun ajattelin että pääkaupungissa auttaisi englanti mutta ei sitten Venäjällä kait D:

Ap

No mutta hei! Et olisi todellakaan mihinkään Timbuktuun muuttamassa. Kyllä Moskovassa akateemisesti koulutetut osaavat puhua ihan englantiakin:)

Kyllä aika monet nuoremmat puhuu englantia. Perusvenäjällä pärjää päivittäisessä elämässä, kaupoissa ym. Työnsaanti onkin toinen juttu.

Vierailija
29/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minnepäin Venäjää muutatte? Opit varmasti kielen nopeasti, kun pääset paikan päälle. Venäläiset ovat vieraanvaraisia ja heihin on helppo tutustua:)

ukrainaankin ovat viemässä vieraanvaraisuuttaan

Vierailija
30/30 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit vaikka av-palstailla etänä. kreml maksaa suomenkielentaitoisille somettajille vaikuttajarahaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi