Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä heitin mun miehen eilen ulos. Vitun kusipää ei ole maksanut kolmen kuukauden vuokria, sähkölasku on maksamatta jne.

Vierailija
28.05.2006 |

Vittu mikä paska.

Sainpa tuossa eilen tietää, että meidän asunnon vuokria ei ole maksettu kolmeen kuukauteen. Ja sähkölasku on myöskin maksamatta.

Mies on käyttänyt kaikki meidän vuokrarahat pelaamiseen, josta hän ei voinut kertoa mitään.

Asia tuli ilmi ihan vahingossa, kun löysin sattumalta tuon vuokraisännältä tulleen " uhkauskirjeen" , missä kerrottiin, että vuokria on maksamatta noin monelta kuukaudelta.

Soitin hänelle eilen ja selvitin asian ja sovin maksusuunnitelmasta. En kyllä todellakaan usko, että pystyn saamaan kasaan 1800 euroa, mutta onneksi meidän vuokraisäntä oli todella mukava eli onneksi ei ole häätöä tulossa, ainakaan ihan pian.

Mutta tuo sähkölasku huolestuttaa, meille oli tullut katkaisuvaroitus kaksi viikkoa sitten ja sen eräpäivä oli viime maanantaina tai tiistaina, en nyt muista kumpi ja siinä sanotaan, että sähköt katkaistaan 29.5 jälkeen, jos sitä ei makseta. Eli tarkoittaako tuo sitä, että sähköt katkeaa huomenna? Vai vasta tiistaina? Soitan kyllä heti huomenna tuonne sähköyhtiöön, mutta miten tuo menee? Palkka tulee vasta eka päivä.

Kiva juttu, kun tulevalle vauvallekkin olisi pitänyt hankkia vaatteita ym. mutta, mutta, mutta.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin avoliitossa aikoinaan miehen kanssa, joka myös pelasi kaikki rahansa. Ja pankistakin tuli " kivoja" vekselilyhennyksiä mun yllätykseksi. Pari kertaa annoin anteeksi, lupasi parantaa tapansa. Toisin kävi, jatkoi aina vaan. Onneksi tajusin lähteä, ennen kuin oli yhteisiä lainoja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi