Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi tuuhea tumma häpykarvoitus, jättäisitkö sen ajelematta?

Vierailija
09.08.2019 |

Monissa ketjuissa sanovat, että ajavat siksi kun karvoitus on harva ja harmaa. Jos olisi tumma, tulinen ja tuuhea niin pitäisitkö haaroissasi kunnollisen karvakolmion? Tuuheana ja ehkä vain sivuilta siistittynä?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kyllä ja pidän sen hieman harvemmankin.

Vierailija
2/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kivan kolmion, mutta kun on maantienharmaa, niin ajan pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just sellainen. Tuuhea ja tumma karvoitus, enkä ole koskaan poistanut sitä. Sivuilta olen joskus siistinyt, koska se karvoitus leviää aika laajalle alueelle, oletetusti. N31

Vierailija
4/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäisin, siistisin vain bikinirajat. Mutta kun on maantienharmaa, erittäin harva ja piikkisuora karvoitus, ajan pois.

Vierailija
5/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on musta ja kihara, vaikka oon punapää. Siistin vain.

Vierailija
6/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on musta ja kihara, vaikka oon punapää. Siistin vain.

Vierailija
7/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on just maantienharmaa harvakarva ja en tosiaan aja pois. Miksi ajaisin?

Vierailija
8/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upee latinoreuhka!

Vierailija
9/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsisi ajalla minkään väristä, koska sheivaamisesta tulee sänki ja näppylöitä. Pidän kyllä enemmän omista karvoistani, jotka ovat kullanpunertavat.

Vierailija
10/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin, siistisin vain bikinirajat. Mutta kun on maantienharmaa, erittäin harva ja piikkisuora karvoitus, ajan pois.

Ja sitten kehdataan silmät kirkkaina väittää, että kyllä jokainen on just hyvä omana itsenään ja kuitenkin jopa häpykarvoitukselle on "kauneusluokitus" ja ihan taviskarvoitus onkin yök ja hyi joka pitää ajaa pois. Ihan sama juttu kun nämä ip-lehtien "tämä tyyli sopii kaikille/tämä hiustyyli näyttää upealta kaikilla"-jutuissa on toki kuvia monista (naisista, nämä jutut ei KOSKAAN ole miehistä), mutta vahingossakaan ei ole kuvaa omenavartaloisesta kuinka tyyli hänelle sopii. Tai jutussa jossa julistetaan kuinka polkkatukka on aina muodissa ja "oikean pituisena sopii ihan jokaisen kasvoille, katso vaikka jos et usko" ei ole missään hiustenpituudessa ainuttakaan kaksoisleualla ja/tai heltalla "siunattua" naista.

Vierailija
11/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upee latinoreuhka!

Jotenkin surullista, että suomessa(kin) fanitetaan nykyään ihan hirmuisesti kaikkea mikä latinoilla on luonnostaan. Tummaa, tuuheaa tukkaa, kaunista, heleää ihoa, isoa takapuolta ja superhoikkaa uumaa ja näemmä myös häpykarvoitusta.

Me kun ollaan melko pitkälti just vastakohtia geeniperimältä ja olisi oikeasti jees, jos näitä meidänkin hiemaan haaleampia ja tasapaksumpia piirteitä osattaisiin arvostaa ja pitää kauniina. Edes me itse.

Vierailija
12/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kehdataan silmät kirkkaina väittää, että kyllä jokainen on just hyvä omana itsenään ja kuitenkin jopa häpykarvoitukselle on "kauneusluokitus" ja ihan taviskarvoitus onkin yök ja hyi joka pitää ajaa pois. Ihan sama juttu kun nämä ip-lehtien "tämä tyyli sopii kaikille/tämä hiustyyli näyttää upealta kaikilla"-jutuissa on toki kuvia monista (naisista, nämä jutut ei KOSKAAN ole miehistä), mutta vahingossakaan ei ole kuvaa omenavartaloisesta kuinka tyyli hänelle sopii. Tai jutussa jossa julistetaan kuinka polkkatukka on aina muodissa ja "oikean pituisena sopii ihan jokaisen kasvoille, katso vaikka jos et usko" ei ole missään hiustenpituudessa ainuttakaan kaksoisleualla ja/tai heltalla "siunattua" naista.

Näiden juttujen tekeminen lopetetaan heti kun naiset lopettavat niiden lukemisen.

Vierailija
13/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Upee latinoreuhka!

Jotenkin surullista, että suomessa(kin) fanitetaan nykyään ihan hirmuisesti kaikkea mikä latinoilla on luonnostaan. Tummaa, tuuheaa tukkaa, kaunista, heleää ihoa, isoa takapuolta ja superhoikkaa uumaa ja näemmä myös häpykarvoitusta.

Me kun ollaan melko pitkälti just vastakohtia geeniperimältä ja olisi oikeasti jees, jos näitä meidänkin hiemaan haaleampia ja tasapaksumpia piirteitä osattaisiin arvostaa ja pitää kauniina. Edes me itse.

Ei kai tää uutta ole. Mun suvussa ollaan luonnostaan tummia ja tuntuu että 50-luvulla se oli vielä kovempi juttu. Nyt maahangmuuttajien myötä tummuudesta on tullut yleisempää.

Vierailija
14/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisesta en piittaa, eikä värilläkään sinänsä  ole väliä, mutta suora pitkä harva ohut harmaanruskea karvoitus on niin ikävä, että lyhentelen. Jos olisi kiharaa niin ehkä en niin tekisi.

Vierailija
15/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisesta en piittaa, eikä värilläkään sinänsä  ole väliä, mutta suora pitkä harva ohut harmaanruskea karvoitus on niin ikävä, että lyhentelen. Jos olisi kiharaa niin ehkä en niin tekisi.

Ma en kanssa tajua etta MIKSI SE ON SUORA :D :D Kohta alkavat permanentteja kauppaamaan myos alatukkaan s**tana. 

Vierailija
16/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on just sellainen. Tuuhea ja tumma karvoitus, enkä ole koskaan poistanut sitä. Sivuilta olen joskus siistinyt, koska se karvoitus leviää aika laajalle alueelle, oletetusti. N31

Tuletko vaimokseni? <3 Olen pettynyt useita kertoja, kun lupaava kumppaniehdokas onkin lopulta ollut paatunut posliinin pitäjä, suorastaan karvavihaaja. Oikeasti naiset, olen ollut tosi pettynyt! :/

M_40

Vierailija
17/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tai no oli musta paksu latinokolmio. No, taustanikin on latino. Mutta sokeroin aikoinaan pois ja olen jatkanut sitä yhä.

Miksikö? Paksut mustat karvat ovat niin vahvoja että ne tulivat jopa pikkareiden etuosan läpi. Siis oikeasti. Sieltä pikkareiden/bikinien alaosan kankaan läpi puski yksittäisiä karvoja läpi. Ei siis sivusta tai ylhäältä vaan ihan keskeltä pikkuhousujen etuosaa. Yyyyyyyh 😱

Karvat olivat myös niin vahvoja että ne hiersivät alapäätä vähänkin pidempänä. Reisien sisäpinta oli vereslihalla kesäisin - joo, vartalon malli on muutenkin persevä ja reitevä. Thigh gapia ei tosiaankaan ole 🤣 Toisaalta jos karvoja ajeli pois reunoilta niin jo vuorokaudessa oli todella ikävän tuntuinen sänki joka ainakin aiheutti haavoja.

Että en kyllä haaveilisi koskaan tummasta paksusta karvaturrista. Se on yleensä myös hyvin vahvakarvainen. Olisikin tuuhea tumma karvaturri mutta suomalaisella silkkisellä karvalaadulla mutta ei.

Vierailija
18/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopilla on semmoinen kokovartalo matto että oksat katki ja poikki. Toivottavasti tyttärestään ei tule samanlaista pusikkoa.

Vierailija
19/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tai no oli musta paksu latinokolmio. No, taustanikin on latino. Mutta sokeroin aikoinaan pois ja olen jatkanut sitä yhä.

Miksikö? Paksut mustat karvat ovat niin vahvoja että ne tulivat jopa pikkareiden etuosan läpi. Siis oikeasti. Sieltä pikkareiden/bikinien alaosan kankaan läpi puski yksittäisiä karvoja läpi. Ei siis sivusta tai ylhäältä vaan ihan keskeltä pikkuhousujen etuosaa. Yyyyyyyh 😱

Karvat olivat myös niin vahvoja että ne hiersivät alapäätä vähänkin pidempänä. Reisien sisäpinta oli vereslihalla kesäisin - joo, vartalon malli on muutenkin persevä ja reitevä. Thigh gapia ei tosiaankaan ole 🤣 Toisaalta jos karvoja ajeli pois reunoilta niin jo vuorokaudessa oli todella ikävän tuntuinen sänki joka ainakin aiheutti haavoja.

Että en kyllä haaveilisi koskaan tummasta paksusta karvaturrista. Se on yleensä myös hyvin vahvakarvainen. Olisikin tuuhea tumma karvaturri mutta suomalaisella silkkisellä karvalaadulla mutta ei.

Kylla ne suorat ja harvat rottakarvatkin puskee pikkuhousujen lapi - tama ihan lohdutukseksi :D 

Vierailija
20/37 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylla ne suorat ja harvat rottakarvatkin puskee pikkuhousujen lapi - tama ihan lohdutukseksi :D 

Juu kyllä ne tulee melkein kaikilla ja eripaksuisilla karvoilla. En ota siitä painetta, tai ei siitä ole aiheutunut oikeita ongelmia elämässä, niin en ole myöskään posliiniksi vetänyt.

Just trimmailin piiiiiiiiitkästä aikaa ihan lyhyeksi, saksilla siis. Nää lyhyet nyt ainakin tökkii pöksyistä läpi :D mutta kunhan ei päällihoususta tule niin ei haittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi