Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saat miehen kiihottumaan?

Vierailija
09.08.2019 |

Kysymys tulikin jo otsikossa.

Mieheni on hitaasti lämpenevä ja kaipailisin muiden kokemuksia asiasta. Seksi on hyvää silloin kun sitä on, itse haluaisin enemmän. Ja jotta saisin enemmän, minun täytyy saada mies jollain konstilla kiihottumaan. Tiedän, että tykkää asuista ja stay upeista, mutta niitäkään ei viitsisi päivittäin käyttää. Kosketuksesta ei hirveästi pidä, esim. kaula, korvat... Kutiaa helposti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät housut nilkkoihin ja pyllistät. Täällä olisi herkkua tarjolla.

Vierailija
2/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan suihin. Minuutin myöhemmin mies on valmiina hommiin.

Kuinka vaikeaa se voi nykynaisille olla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole kiihottava  miehesi mielestä (vartalo yms.) niin et mitenkään.

Vierailija
4/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisia tapoja. Miehellä alkaa halut herätä jos katson tietyllä tavalla, kosketan häntä viekottelevasti vaikka käsivarteen, lähetän viestin haluaako maistaa p*mppiä töiden jälkeen, kerron hänen hänen väyttävän ihanalta, vilautan tissiä tai pakaraa yms. Helppo sytyttää siis.

Siitä huolimatta kiva antaa välillä enemmän huomiota, hieron hänen yläkropan lihaksia, suukottelen rintaa ja mahaa, siirtyen maistamaan kullia jonka jälkeen imen terskaa ja hieron vartta molemmin käsin. Mies tykkää hirveästi ja kulli sykkii kovana, ennen laukeamista lopetan ja menen hajareisin hänen naamalleen, hän nuolee p*mppiäni kunnes laukean. Sitten ratsastan ja mies saa laueta.

Vierailija
5/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse äänestäisin myös tuota suihinottoa alkulämmittelyksi.. 

Mutta jotta siihen saakka päästään, jätä housut iltasella pois kokonaan ja liiku vaikkapa saunan jälkeen pelkässä juuri ja juuri pakarat peittävässä paidassa, joka voi olla vielä hiukan ahdas tissien kohdalta ja siis nöpöttävät nännisi paistaisivat siitä läpi. Isännän katsellessa telkkua, menet sinne telkkarin alle hiukan kumartumaan muka ottamaan jotakin, niin että vakosi vilahtaa. Jos ei vieläkään tajua, sitten viereen istumaan sohvalle ja laitat toisen jalan miehen jalkojen päälle "voitko hiukan hieroa pohkeesta", silleen avoimesti, että jos miestä yhtään kiehtoo, voi nähdä tavarasi pikku vilkaisulla sieltä paitulin alta.. Jos ei tuosta eksy sormet pimpalle viidessä minuutissa, ni taitaa olla sokee tai eunukki kyseessä.. Eiks se niin ollut, että jos miehelle antaa vapaat kädet, sen tietää mistä ne ennen pitkää löytää? No, sit kun on kosketuksia hiukan alla, kaivat vaan heebon vehkeen esille, ensin hiukan hyväilet kädellä kevyesti, pian jo suukotat terskaa ja lopulta muljautat huultesi väliin, imutteluja kunnes juhlakunnossa ja ei kun syliin hajareisin - kalua pimppaan ja riehut itellesi orkun, siitä sitten meet sohvalle polvillesi kädet selkänojalle "pane mua pliis", aika harva kieltäytyy..

Vierailija
6/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toimii nuo asut ja en ole ikinä jäänyt ilman kun olen stay-upit laittanut jalkaani. Niiden pukemiseen menee minuutti, joten ei ole mielestäni liian iso vaiva siitä että toinen osapuoli käy ihan kuumana, hivelee reisiä ja jalkoteriä, eli saan itse samalla kunnon esileikin.

Suihinotto saa meillä miehen sitten laukeamaan liian nopeasti, joten jään usein itse ilman orgasmia, koska itse en kiihotu suihinottamalla yhtä nopeasti kuin mies. Tietty jos on luvassa uusinta laukeamisen jälkeen niin sitten suikkari on oikea valinta, sillä toinen laukeaminen kestää useimmiten 5-kertaa ksuemmin kuin ensimmäinen laukeaminen suihinotossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme