Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten naismaku tällainen? Onko tämä valtaosalla?

Vierailija
09.08.2019 |

Olen tapaillut miehiä joista suurin osa on ollut sitä mieltä että meikki rumentaa ja pitäisi pukeutua mekkoon. Onko tämä oikeasti yleinen maku miehillä, eli meikitön mekkoon pukeutunut nainen?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä oon tuollainen ja hyvä on ollut vienti. En tosin oo meikitön vaan meikkaan siten että näytän luonnolliselta.

No noinhan se on. Miehet eivät osaa ollenkaan erottaa onko nainen meikannut vai ei. Tai oikeastaan miehet eivät edes näe naisia joilla ei ole meikkiä.

Itsekin meikkaan hillitysti mutta meikkaan kumminkin ja se miellyttää aivan selvästi niin omaa kuin muita miehiä.

Ja todella monet miehet on hulluna instabeibeihin joista luonnollisuus on todella kaukana. Etttå mies muka haluaisi meikittömän naisen hame päällä kun oikeasti kuolaa teko-osista tehtyjen trikoihin pukeutuneiden kilon meikkä vetåneitten pyllistelijöitten perään.

Miehet eivät kuolaa tekoripsisiä feikkiprinsessoja. En tunne ketään joka haluaisi tuollaisen hirvityksen kotiinsa. Monet naiset eivät osaa meikata, valitettavasti osalla menee yli. Kulmakarvoissa on todella monella ongelmia. Miks ne pitää tehdä lakupiippujen näköisiksi? Voisiko joku kertoa?

Se, että sinä et tunne ketään joka jotain, ei tarkoita sitä ettei ilmiö olisi olemassa.

Mä en tunne yhtään homoa, eli homoja ei ole, pelkkää urbaania legendaa vaan.

Se että sanot että miehet eivät osaa erottaa onko nainen meikannut vai ei, ei pidä paikkaansa, et voi niputtaa miehiä yhdeksi joukoksi, jos niputat, niin on yhtä tosi että mies haluaa meikittömän naisen, sekä että jokaisella naisella on mt-o.nge.lma. on pelkkää urbaania legendaa että jos pitää jostain kuvasta, tahtoisi seurustella tämän kanssa. Monet pitävär kubista, mutta eivät tahdo yhtään naista kotiinsa, mukaanlukien minä.

Vierailija
42/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hame on naisellinen asuste. Ei tuosta pääse mihinkään. Huonotkin muodot paranee sillä

Hame ei asuste vaan vaatekappale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten "meikitön" tarkoittaa luonnollista, hyvin tehtyä meikkiä, jossa ei ole vahvoja rajauksia tai räikeitä värejä.

Eikö tuo luonnollinen meikki ole helppompi tehdä?

Vierailija
44/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin tykkään enemmän urheilullisista vaatteista naisilla esim. toppi ja collarit

Sama, kunhan siis se kroppakin on urheilullinen ja timmi. Eikä siinä mekossakaan ole mitään vikaa kunhan ei ole sellainen lyhyt ja hutsahtava makkarankuori että perze vilkkuu.

Vierailija
45/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on joko lestadiolainen tai väsynyt trolli 

Vierailija
46/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin. Tuskin niitä mieltymyksiä voi muuttaa.,Ne ovat myös osa sitä kemiaa.

Vierailija
47/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aina väitetään, että miehet tykkää naisista, joista saa kiinni. Mutta kun listataan niitä seksikkäimpiä naisia, niin kyllä ne seksikkäimmät ovat lähes aina lähempänä alipainoa kuin ylipainoa.

Vierailija
48/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aina väitetään, että miehet tykkää naisista, joista saa kiinni. Mutta kun listataan niitä seksikkäimpiä naisia, niin kyllä ne seksikkäimmät ovat lähes aina lähempänä alipainoa kuin ylipainoa.

Tuo on myös naisten ajama mielikuva.

Vierailija
49/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä pidän siitä, että nainen meikkaa silloin kun lähdetään illalla ulos baariin. Ja pukeutuminen on oma valintansa ja tilaisuuden mukaan. Kaikista valinnoista olen tähän asti pitänyt. Olen myöskin aika otettu jos nainen laittautuu ja varsinkin meikkaa huolella, vaikka kyseessä olisi pelkästään kahdenkeskinen illallinen ravintolassa, jonka jälkeen kotiin. Media-alalla tiedän kuitenkin, että mikä työ kunnollisen meikin tekemisessä on.

Vierailija
50/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnolliseksi tehty meikki on kaunis ja antaa vaatetuksesta riippuen joko klassisen arvokkaan tai rennon elovenamaisen vaikutelman. Minkäänlainen sotamaalaus ei ole viehättävä näky livenä, ja mielestäni niitä tulisikin vääntää vain Instagram-tilien kuviin. Suurin ongelma sen sijaan vaikuttaisi olevan aina kulmakarvat. Ne ei isolla osalla ole hyvännäköiset omasta takaa eikä niitä sitten osata muokata luonnollisen näköisiksi.

Vierailija
51/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä miehenä pidän siitä, että nainen meikkaa silloin kun lähdetään illalla ulos baariin. Ja pukeutuminen on oma valintansa ja tilaisuuden mukaan. Kaikista valinnoista olen tähän asti pitänyt. Olen myöskin aika otettu jos nainen laittautuu ja varsinkin meikkaa huolella, vaikka kyseessä olisi pelkästään kahdenkeskinen illallinen ravintolassa, jonka jälkeen kotiin. Media-alalla tiedän kuitenkin, että mikä työ kunnollisen meikin tekemisessä on.

Erikoinen nainen jos ei meikkaa itseään varten. Tuota ainakin täällä hoetaan, tiedä sitten.

Vierailija
52/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina sanoo että tykkää luonnollisen näköisistä naisista mutta oikeasti miesten huomion saa tekoripisillä, hiustenpidennyksillä, pakkelimeikillä ja seksikkäillä vaatteilla. Mielellään vielä täytettä huulissa.

Huomiota saa toki, mutta kun tässäkään asiassa sen määrä ei korvaa laatua. Mieluummin ainakin itse haluan vain yhden oikeasti hyvän miehen huomaavan minut kuin se, että minut huomaa 10 (tai 100)  pelkän p*llun perässä juoksijaa.

Tuota jälkimmäistä parempi vaihtoehto kun on sekin, ettei kukaan mies huomaa minua.

Vierailija
53/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tykkään naisista kesämekoissa. Pakkelia on liikaa, jos huomaan että pakkelia on käytetty. En tykkää minihameista tai ns. alaskiskottavista mekoista.

Te miehet voisitte panostaa pukeutumiseenne aika paljon enemmän.Suomalaiset miehet ovat pukeutumisen suhteen juntteja, ja kesällä tyyli muuttuu vielä hirveämmäksi.Rumat ne vaatteilla kokeilee ei pidä paikkaansa.Miksi pitää käyttää niitä kamalia reisitaskuhousuja ja skandaaleita, tuntuu olevan joku univormu.Ei viehätä ollenkaan ...hyi miten vastenmielisen näköistä

Miksi et tekisi tästä vihastasi ja pinnallisuudesta omaa ketjua?

Vierailija
54/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen nainen jos ei meikkaa itseään varten. Tuota ainakin täällä hoetaan, tiedä sitten.

Tuota olen aina minäkin ihmetellyt, ei tulisi nimittäin mieleenkään meikata "itseäni varten" kun olen koko päivän kotona. Tosin kauppareissunkin voi ihan ongelmitta hoitaa naturellina, en tarvitse sitä varten ripsaria tai "ainakin" sitä huulipunaa. Ja samaahan tosi moni sanoo, että on ihana päästä kotiin kun saa ekana pestä meikit naamalta. Siis täh, jos ne on ihan vain itseä varten naamaansa sutinut niin miksi niiden pois peseminen on ehkä päivän paras hetki?

Vierailija
55/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet aina sanoo että tykkää luonnollisen näköisistä naisista mutta oikeasti miesten huomion saa tekoripisillä, hiustenpidennyksillä, pakkelimeikillä ja seksikkäillä vaatteilla. Mielellään vielä täytettä huulissa.

Huomiota saa toki, mutta kun tässäkään asiassa sen määrä ei korvaa laatua. Mieluummin ainakin itse haluan vain yhden oikeasti hyvän miehen huomaavan minut kuin se, että minut huomaa 10 (tai 100)  pelkän p*llun perässä juoksijaa.

Tuota jälkimmäistä parempi vaihtoehto kun on sekin, ettei kukaan mies huomaa minua.

Sait ainakin minun huomion järkevällä mielipiteelläsi. Jos nainen kalastelee huomiota, parisuhde ei tule kysymykseenkään.

Vierailija
56/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota olen aina minäkin ihmetellyt, ei tulisi nimittäin mieleenkään meikata "itseäni varten" kun olen koko päivän kotona. Tosin kauppareissunkin voi ihan ongelmitta hoitaa naturellina, en tarvitse sitä varten ripsaria tai "ainakin" sitä huulipunaa. Ja samaahan tosi moni sanoo, että on ihana päästä kotiin kun saa ekana pestä meikit naamalta. Siis täh, jos ne on ihan vain itseä varten naamaansa sutinut niin miksi niiden pois peseminen on ehkä päivän paras hetki?

Juurikin näin. Joissain asioissa ei ilmeisesti ole mitään väliä kuinka iso ristiriita on. Itse opettelin näitä aiheita ja yllätyn ihan päivittäin, että taas olen ollut väärässä, kun olen mennyt ja vaatinut rationaalista perustelua.

Vierailija
57/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuka ne seksikkytslistat tekee, oisko naiset?? Harvalla ylipainisella kertyy hyvin massa, siks enempi normipainosii listoilla.

Vierailija
58/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä käsittänyt, että jos kyse vain hetken petipuuhista, niin miehiin vetoaa rohkeat, nuoret, kurvikkaat naiset. Jos kyse taas ihan parisuhteesta, niin sitten mietitään vähän muitakin seikkoja.

Mutta kyllähän se naisen ulkonäkö on tärkeä seikka seksin kannalta. Mies on visuaalinen olento ja syttyäkseen tarvitsee jotain kaunista katseltavaa. Itse ainakin olen paremman näköinen hiukan meikattuna, vaikka se sitten olisikin vain se ripsari ja rajaus. Ja mies tykkää enemmän mekoista, kuin verkkareista. 

Tokihan sitä voi näyttää ihan miltä haluaa, mutta jos haluaa myös, että miestä haluttaa, niin itse ainakin yritän näyttää hyvältä. Pidän siitä katseesta, joka miehellä on, kun saan halut syttymään...

N37  

Vierailija
59/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa. Lämmittää ainakin miehen sydäntä.

Sitten pitäisi olla tosissaan myös eikä vaan koettaa huijata seksiä mieheltä olemalla miehn oma söpis.

Vierailija
60/64 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää kaupungille ja metroon ja busseihin Hesassa, niin huomaatte, että vakka on kantensa valinnut. Pariskunnat ovat usein ihan samannäköisiä, eli ylipainoisia, samanlaiset hiukset, tatuointeja jne. Samanlainen kielenkäyttö eli vtua joka toinen sana.

Ei ole asiaa suomalaisilla maailman parhaiten pukeutuneiden joukkoon.

Ja vanhempien naisten univormu: ilmeisesti Prisman tunika ja caprihousut ja miesmäisen lyhyt tukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi