Miesten naismaku tällainen? Onko tämä valtaosalla?
Olen tapaillut miehiä joista suurin osa on ollut sitä mieltä että meikki rumentaa ja pitäisi pukeutua mekkoon. Onko tämä oikeasti yleinen maku miehillä, eli meikitön mekkoon pukeutunut nainen?
Kommentit (64)
Sulla nyt on noista mekoista joku pakkomielle. Miehenä mulle on ainakin ihan sama mitä naisella on päällään, enkä edes tiedä miten eroavat toisistaan mekko, hame, leninki tai mitä niitä nyt onkaan.
Tyylikäs meikki ja pukeutuminen nahkaiseen kissapukuun, kiitos.
-m
Minä ainakin tykkään enemmän urheilullisista vaatteista naisilla esim. toppi ja collarit
Miesten "meikitön" tarkoittaa luonnollista, hyvin tehtyä meikkiä, jossa ei ole vahvoja rajauksia tai räikeitä värejä.
Makuasioita, mutta itseni ja kaveripiirini puolesta voin sanoa, että pidämme meikittömistä naisista hameissa, mekoissa ja leningeissä.
Vierailija kirjoitti:
Miesten "meikitön" tarkoittaa luonnollista, hyvin tehtyä meikkiä, jossa ei ole vahvoja rajauksia tai räikeitä värejä.
Eikä tarkoita. Naiset ovat kauneimmillaan täysin meikittöminä eli esim. sellaisina kuin Selviytyjissä tai Suviseuroilla.
Tuo, että miehet pitäisivät "hyvin tehdystä" meikistä on vaan meikkivalmistajien propagandaa jonka useimmat naiset ovat nielaisseet.
Itse tykkään naisista kesämekoissa. Pakkelia on liikaa, jos huomaan että pakkelia on käytetty. En tykkää minihameista tai ns. alaskiskottavista mekoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarkoita. Naiset ovat kauneimmillaan täysin meikittöminä eli esim. sellaisina kuin Selviytyjissä tai Suviseuroilla.
Tuo, että miehet pitäisivät "hyvin tehdystä" meikistä on vaan meikkivalmistajien propagandaa jonka useimmat naiset ovat nielaisseet.
Höpö höpö. Koskee ehkä kauneinta prosenttia naisista, joilla on täydellinen iho ja muutenkin hyvät piirteet.
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin.Ja "tavallisen näköinen" nainen on tyyliin joku Jennifer Lawrence.
Ihan oikeasti ap, hanki itsetunto.Ihanko oikeasti täällä pitää miettiä, että miten miellyttäisin jotain av Jonneja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei edes huomaa aika kovaakaan meikkiä, kunhan kovin vahvoja värejä ei ole käytetty. Voi olla oikein kunnon varjostukset ja korostuksetkin kasvojen muotoiluun, kunhan ei ole mitään kirkkaanväristä huulipunaa tai smoky eye silmämeikkiä tai värikkäitä luomivärejä, niin monelle menee luomusta.
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkään naisista kesämekoissa. Pakkelia on liikaa, jos huomaan että pakkelia on käytetty. En tykkää minihameista tai ns. alaskiskottavista mekoista.
Te miehet voisitte panostaa pukeutumiseenne aika paljon enemmän.Suomalaiset miehet ovat pukeutumisen suhteen juntteja, ja kesällä tyyli muuttuu vielä hirveämmäksi.Rumat ne vaatteilla kokeilee ei pidä paikkaansa.Miksi pitää käyttää niitä kamalia reisitaskuhousuja ja skandaaleita, tuntuu olevan joku univormu.Ei viehätä ollenkaan ...hyi miten vastenmielisen näköistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te miehet voisitte panostaa pukeutumiseenne aika paljon enemmän.Suomalaiset miehet ovat pukeutumisen suhteen juntteja, ja kesällä tyyli muuttuu vielä hirveämmäksi.Rumat ne vaatteilla kokeilee ei pidä paikkaansa.Miksi pitää käyttää niitä kamalia reisitaskuhousuja ja skandaaleita, tuntuu olevan joku univormu.Ei viehätä ollenkaan ...hyi miten vastenmielisen näköistä
Miten vastauksesi liittyi aloitukseen tai kommentoimaasi vastaukseen? Tee oma ketju miesten pukeutumisesta.
Tykätköön mistä tykkäävät kunhan eivät määrää puolisojaan olemaan meikkaamatta. Tällaisiakin pariskuntia nähty, mikähän niitäkin miehiä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Tykätköön mistä tykkäävät kunhan eivät määrää puolisojaan olemaan meikkaamatta. Tällaisiakin pariskuntia nähty, mikähän niitäkin miehiä vaivaa?
Yleensä lestadiolaisuus tai islam.
Ehkä mies haluaisi laittaa melaa mekkoon.
Mekosta en välitä mutta kyllä minun naiseni näyttää paremmalta meikattuna. Tosin hän on erittäin taitava meikkaamaan ja muistuttaa ulkonäöltään näitä suosittuja instagram tähtiä. Mutta ei ole ruma ilman meikkiäkään joten en välitä vaikka kulkee ilmankin, hänen oma päätös onko ilman vai ei. En minä siihen ala kommentoimaan.
Kesämekkkoon pukeutunut hymyilevä nainen jätttää aina jäljen sydämeen.
Minua huvitti kerran, kun illanistujaisissa eräs mies otti minut esimerkiksi tällaisesta luonnonkauneudesta, joka ei pakkeleita kaipaa. Tosiasiassa mulla oli ihan kunnon meikki päällä, jopa silmissä kissarajaukset, kolmiomainen mustalla luomivärillä tehty varjostus silmän ulkonurkassa jne. Olisi minusta tuo silmämeikki ainakin pitänyt huomata, mutta ei, meikittömäksi luuli. Sanoinkin siitä että on mulla meikkiä, ja sitten huomasi että ripsiväriä tosiaan näyttää olevan mutta ei se vielä ole paha :D
No mä oon tuollainen ja hyvä on ollut vienti. En tosin oo meikitön vaan meikkaan siten että näytän luonnolliselta.