Mies tokaisi, että "jos petät tai valehtelet niin sitte tiedät mitä tapahtuu!" ??
Mitä ajattelet kun uusi miesystävä sanoi noin kun tuli puheeksi totuudet, valheet, uskottomuus jne. asiat.
Mitä mieltä kun mies sanoi sille tomerasti ja vakavissaan, että "tiedät mitä sitten käy!".
Miten muiden miehet sanoo tai suhtautuu noihin asioihin?
Kommentit (33)
Mä olen sanonut miehelleni ihan suoraan, että mikäli joku päivä kirkkaalta taivaalta miuule tulisi tieto että hä on valhemdellut ja toiminut pettämispuuhissa selkäni takana ties kuinka kauan, samalla kun minä olen elänyt onnellista suhdetta hänen kanssaan, tai siis luullut eläväni, niin en tiedä yhtään mitä tekisin. Tämän jälkeen pyysin mahdollisuuksien mukaan välttämään tällaisen skenaarion toteutumista, painottaen sitä, että on paljon helpompi toimia jatkuvasti rehellisesti, kuin kuvitella osaavansa peittää jäljet hyvin valheilla. Valheilla kuin on tunnetusti lyhyet jäljet.
Vierailija kirjoitti:
Kotikuri ei ole väkivaltaa.
Mitähän mahdat tarkoittaa kotikurilla?
Taas provo😄
Siis jos ei ole provo niin Ap'ltä voisin kysyä että miten hän suhtautuu sellaiseen tilanteeseen että sanot uudelle miesystävällesi jotain ja miesystävä ei lisäkysymyksiä esitä. Menee vaan johonkin miesten suosimalle palstalle tekemään aloituksen että mitä uusi tyttöystäväni tarkoitti sanoessaan....
Siis sinähän vastaavasti käyttäydyt niin tietenkin sinun pitää hyväksyä uudelta miesystävältä vastaavan käytöksen🙂
Jos minulla olisi mielitietty ja hän noin sanoisi niin luonnollisesti esittäisin vastakysymyksen🙂
En povaa tulevalle suhteellenne kovin hyvää jatkoa koska ette osaa jutella.
Sen verran varuiksi täytynee sanoa että jos uus hellusi noin sanoo ja sinä kysyt: Mitä tarkoitat? Jos hellusi ei suostu kertomaan vaan pitää vastauksensa avoimena niin... ... katkaise suhde.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Ero tulee meilläkin ja tiedän, että ero tulee, jos itse petän ja jään kiinni. Toisia mahdollisuuksia ei anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli vain mieleen että sitten lähtee menemään? Itsellenikin rehellisyys on kaikki kaikessa
No tarviiko sitä nyt edes sanoa...
Aika moni nainenkin luottaa siihen, että mies antaa anteeksi panokeikat jos on perusteluita pettämiselle tai siihen, että aina voi kiristää lapsilla.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen sanonut miehelleni ihan suoraan, että mikäli joku päivä kirkkaalta taivaalta miuule tulisi tieto että hä on valhemdellut ja toiminut pettämispuuhissa selkäni takana ties kuinka kauan, samalla kun minä olen elänyt onnellista suhdetta hänen kanssaan, tai siis luullut eläväni, niin en tiedä yhtään mitä tekisin. Tämän jälkeen pyysin mahdollisuuksien mukaan välttämään tällaisen skenaarion toteutumista, painottaen sitä, että on paljon helpompi toimia jatkuvasti rehellisesti, kuin kuvitella osaavansa peittää jäljet hyvin valheilla. Valheilla kuin on tunnetusti lyhyet jäljet.
Tarkoitatko, ettet tiedä syyllistyisitkö vakavaan väkivaltaan? Ja tätä yläpeukutetaan?
Mies on väkivaltainen narsistinen pelle. Kannattaa siis äkkiä hankkia pari lasta hänen kanssaan, niin saa hyviä aloituksia AV:lle.
Vierailija kirjoitti:
Eli uhkas sua väkivallalla tai pahemmalla ja on sairaalloisen mustasukkainen. Oliko eka kerta, mitä muita merkkejä olet havainnut?
Juokse ja lujaa.
PS. Usein se joka epäilee/syyttää toista uskottomuudesta on itse uskoton. Mietipä sitäkin.
Missä kohdin tuossa uhattiin väkivallalla? Tarkoitti varmaan, että ero tulee jos pettää tai valehtelee.
Sun vissiin pitää lopettaa sitten se pettäminen ja valehtelu.
Minä taas sanoin miehelleni että jos pettää niin selvittää asian veljeni kanssa. Se on sentään istunut henkirikoksesta.
Vierailija kirjoitti:
Ero tulee meilläkin ja tiedän, että ero tulee, jos itse petän ja jään kiinni. Toisia mahdollisuuksia ei anneta.
Eli jos epäilee pettämistä, on asiasta turha kysyä, koska vastaus on aina sama "mitään en oo koskaan tehnyt". Paitsi tietenkin, jos pettäjä itse haluaa lopettaa suhteen, niin sitten voi rauhassa tunnustaa ja lähteä.
Laiton uhkaus. Muuten mies olisi voinut olla täsmällisempi. Eli kertonut aikovansa siinä tapauksessa erota. Siihen on syynsä miksi ei voinut olla täsmällisempi. Vihjaili henkeen tai terveyteen kohdistuvasta uhasta.
Ja muuten, tuollaisille usein seurustelukumppanin mielen muuttuminenkin "Haluan olla sun kanssa - > En halua olla sun kanssa" on "valehtelua".