miksi naiset ovat alkaneet lähestyä miehiä, jopa ruokakaupassa
Useaan otteeseen on nuoret naiset ottaneet kontaktia
Kommentit (80)
M37. kirjoitti:
Mulla samoja kokemuksia kaupan kassalta. Nuori naismyyjä hymyili ja tervehti iloisesti, oli selvästi kiinnostunut. Olisin kysynyt puhelinnumeroa, mutta en kehdannut kun takana oli jonossa nuoria miehiä. Aion kyllä käydä joku ilta uudestaan, kun kaupassa on vähemmän väkeä ja kysyä sitten :)
On todella yleistä, että kauniit nuoret kassat innostuvat hiukan kypsemmistä miesasiakkaista. Etenkin jos miehellä on rollaattori, kuulolaite ja vaimo, niin kassaneiti ei voi vastustaa. Ikävää, että nyrpeä ja jollakin tavalla hyvin vaivaantuneen oloinen vaimo riuhtaisee miehensä pois kassatilanteesta.
Nainen vain haluaa jotain samalta hyllyltä...
En tiedä onko kyse joku todellinen ilmiö, vai ainoastaan tilanne, missä koet pelkän hymyilyn kassaneidiltä lähestymiseksi. Minua ei ole kukaan koskaan kukaan nainen lähestynyt muualla kuin baarissa ja kieltämättä oudoksuisin jos lähestyisi.
Jos kyseessä onkin aivan oikea ilmiö, niin veikkaan, että naiset ovat alkaneet kyllästymään nettideittailuun, jossa saa lähes satavarmuudella pelkästään munaa, vaikka mies lupaisi kuunkin taivaalta. Todellisesta ihmisestä näkee kaiken heti ensivilkaisusta livenä, etenkin jos on yhtään ihmistuntemusta. Kävelyasento, päänasento, ilmeet ja eleet kertovat niitä lukemaan kykenevälle hyvin paljon ja positiivisen mielikuvan saadessaan joku voi oikeasti ajatella, että yrittänyttä ei laiteta. Varmemmin sitä livenä lähestymisellä saa syvempää suhdetta, kuin jostain tinderistä.
M23
Olen huomannut saman. Minuakin kaupassa naiset moikkailevat ja hymyilevät jännittyneen väkinäisesti. Moikkaan aina takaisin yhtä jännittyneesti, katseemme kohtaavat ja kätemme koskettavat ujosti toisiaan, vedän kättäni pois, koska pelästyn moista tilannetta. Nainen ojentaa minulle ruttaantuneen paperilappusen (ehkä puhelinnumeronsa) ja toivottaa jännittyneen väkinäisesti mukavaa päivänjatkoa.
Näin käy aina kun käyn kaupassa. Olenkin pyrkinyt hoitamaan nykyää kaikki ostokset kerralla välttääkseni moista ahdistelua.
Terveisin Naispelko26
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useaan otteeseen on nuoret naiset ottaneet kontaktia
Mutta jos olet käsittänyt väärin? Ehkäpä kulkusi rollaattorilla on niin huojuvaa ettei kontakteilta voi välttyä?
Tai oletko eksyneen näköinen? Jos ne nuoret naiset lähimpään palvelukotiin sinut vievät vastustelustasi huolimatta niin silloin asia on näin 🙂
Pilkkaatko nyt siis rollaattoreilla kulkevia tai palvelukodissa asuvia? Lapsellista sekoittaa tähän asioita, jotka eivät todennäköisesti kuulu aiheeseen mitenkään.
Tällaisena kääpiönä on pakko joskus lähestyä muita asiakkaita jos en ylety haluamaani tavaraan. Miehet ovat usein pitkiä, siksi.
Luultavasti olet vain olemukseltasi homoseksuaalinen joten naiset eivät pelkää antavansa vääränlaisia signaaleja jotka heteromiehet lähes aina käsittävät kutsuksi seksuaaliseen toimintaan tai yrittämään sitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko kyse joku todellinen ilmiö, vai ainoastaan tilanne, missä koet pelkän hymyilyn kassaneidiltä lähestymiseksi. Minua ei ole kukaan koskaan kukaan nainen lähestynyt muualla kuin baarissa ja kieltämättä oudoksuisin jos lähestyisi.
Jos kyseessä onkin aivan oikea ilmiö, niin veikkaan, että naiset ovat alkaneet kyllästymään nettideittailuun, jossa saa lähes satavarmuudella pelkästään munaa, vaikka mies lupaisi kuunkin taivaalta. Todellisesta ihmisestä näkee kaiken heti ensivilkaisusta livenä, etenkin jos on yhtään ihmistuntemusta. Kävelyasento, päänasento, ilmeet ja eleet kertovat niitä lukemaan kykenevälle hyvin paljon ja positiivisen mielikuvan saadessaan joku voi oikeasti ajatella, että yrittänyttä ei laiteta. Varmemmin sitä livenä lähestymisellä saa syvempää suhdetta, kuin jostain tinderistä.
M23
kyllä ainakin minulle noita "kohtaamisia" on alkanut tulemaan jatkuvasti. Siis nainenhan ei tule muuta kuin antamaan miehelle mahdollisuuden lähestymisellään aloittaa kontakti. Jos suuressa kaupassa jatkuvasti samaa naama pyörii lähettyvillä ja on katsekontakteja, niin täytyy olla kyllä dorka ellei sitä näe, eikä tuosta voi oikein erehtyäkään.
Toisaalta ihan luonnollista. livetilanne on livetilanne. Näet toisen ihmisen ihan eri tavalla kuin treffeillä olleessa, eli ns. arkielämässä. Myöskin tuntuu, että nuorehkoilla naisilla alkaa olemaan nykyään suuremmat paineet puolison löytämiseen kuin miehillä ja tätä tukee kyllä nuorempien naistuttavieni lausunnot siitä, että kunnollista miestä ei löydy millään ja kaikki nämä "nuoret" tuttava naiset ovat vähintäänkin edustavan näköisiä.
mies51v
No minä ainakin otan heti kontaktia, jos joku ihana mies on jossakin. Kuljen tutka päällä kaupassakin ja jos joku herättää kiinnostukseni, teen tikusta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska naiset on niin epätoivoisia ja huonoja saamaan miehiä muualta. Tosiaankaan ei saa rauhassa edes kirjastossa lukea lehtiä, kun joku naisen vetelys on kyljessä.
Olen pahoillani, mutta joskus meidän henkilökunnan tätien pitää huomauttaa sulkemisesta, jos asiakas ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tässä kohta edes mennä Lidliin jos siellä odottaa saalistajat hyllyjen takana.
M
Hahah, pidän tyylistäsi! :D Sanopa muuta... miehellehän tunnetusti pahimpia uhkakuvia on se että nainen osoittaisi kiinnostusta... Miten siitä voi kukaan selvitä? Silkka yllätys saa kropan shokkitilaan.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin otan heti kontaktia, jos joku ihana mies on jossakin. Kuljen tutka päällä kaupassakin ja jos joku herättää kiinnostukseni, teen tikusta asiaa.
Tuollaista suoraselkäistä toimintaa naisilta olisi kyllä kiva päästä joskus todistamaan. Sitä odotellessa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaista suoraselkäistä toimintaa naisilta olisi kyllä kiva päästä joskus todistamaan. Sitä odotellessa! :)
Varo vaan, käyn S-marketissa. Ja äsken olin kuntosalilla.
Kauheeta vamppausta hyllyjen välissä 😬
En tiedä. Tämän ketjun myötä on suorastaan alkanut ahdistamaan, kun kassatkin useimmiten ottavat kontaktia ja tervehtivät.
En ole alkanut lähestymään. Jos olisin sinkku niin jotain tuttua ja kiinnostavaa miestä voisin lähestyä ruokakaupassa. En tuntematonta, ei mulla ole ikinä ollut sillälailla haku päällä, että koko ajan pohtisin mistä löytyis mies. Ruokakaupassa en näkisi kuin vaikuttaako mies miellyttävältä ulkoisesti, mutta ulkoisesti viehättäviä miehiä on joka paikassa. Mieluummin siis lähestyisin jossain missä se olisi luontevampaa.
Ja kyllä miehetkin lähestyy naisia missä vain, mutta ei kaikki, ei yleistetä.
Ainoat naiset ketkä livetilanteessa lähestyneet olleet tarjoilija, uskonnollinen hihhuli tai feissari. Yksikään ei ole lähestynyt mitenkään romanttisessa mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on peloteltu kaikilla minämyös kampanjoilla. Ja tämä osuikin naisten omaan nilkkaan. Nyt he joutuvat tekemään aloitteita.
Me on aina tehty aloitteita fiksuille miehille. Nyt on joku vissiin vähän laskenut rimaa, kun ap on bongattu.
Tyhmät ja rumat vihaajat saavat olla rauhassa jatkossakin.
Todennäköisesti.Oman kokemukseni mukaan jotkut miehet kuvittelevat, että olet iskemässä niitä jos sanot päivää ja hymyilet asiakaspalvelutilanteessa.Kokemusta on.