miksi naiset ovat alkaneet lähestyä miehiä, jopa ruokakaupassa
Useaan otteeseen on nuoret naiset ottaneet kontaktia
Kommentit (80)
Nainen kysyy, voisitko sinä mies antaa purkin ylähyllyltä, kun ei itse yllä ja sinä onnessasi oletat, että olet joutunut naisen ahdistelemaksi. Epätoivoinen kokee pienenkin vilkaisun lähestymisaikeeksi.
Mä en enää mee kyllä kauppaan, jos äiti ei tuu mukaan. Setä48v.
Hupi ketju. Mut joo, naiset saa lähestyä ihan vapaasti.
Koska naiset on niin epätoivoisia ja huonoja saamaan miehiä muualta. Tosiaankaan ei saa rauhassa edes kirjastossa lukea lehtiä, kun joku naisen vetelys on kyljessä.
Puutospojat etumukset pinkeänä kaupan naiskontakteista :D
M37. kirjoitti:
Mulla samoja kokemuksia kaupan kassalta. Nuori naismyyjä hymyili ja tervehti iloisesti, oli selvästi kiinnostunut. Olisin kysynyt puhelinnumeroa, mutta en kehdannut kun takana oli jonossa nuoria miehiä. Aion kyllä käydä joku ilta uudestaan, kun kaupassa on vähemmän väkeä ja kysyä sitten :)
Ovatkohan nämä miehet tosissaan, vai onko kyse jostain setämiesprovoilijasta?
En suostu uskomaan, että jotkut miehet kuvittelisivat asiakaspalveluammatissa ystävällisesti käyttäytyvön naisen olevan heistä kiinnostunut. Sen täytyy olla provo.
Vierailija kirjoitti:
Kassaa ei lasketa.
Lisäksi se on seksuaalista häirintää jollet ole antanut signaalia (lupaa) ottaa verbaalista kontaktia.
Saaatana !
Nyt joku miesten MääTuu(n).....kohta -mellaka netissä pystyyn, tuohan on jumalauta käsittämätöntä röyhkeyttä ja verbaalista päällekarkaamista ! Ei vapaana liikkuva mies ole mikään vapaa riista mihin kaiken maailman harakat saa verbaalisesti käydä käsiksi, ei niille ole siihen mitään lupaa annettu. SOITTAKAA ÄKKIÄ JOHONKIN LEHTEEN SAATANA !!! Tuo ilmiö pitää saada kitkettyä alkuunsa.
Kaljaostoksilla ei kyllä havainnut.
Oliko se ap:ta lähestynyt nainen siis kaupan työntekijä?
Miten lähestyminen ilmeni, mitä konkreettisesti tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37. kirjoitti:
Mulla samoja kokemuksia kaupan kassalta. Nuori naismyyjä hymyili ja tervehti iloisesti, oli selvästi kiinnostunut. Olisin kysynyt puhelinnumeroa, mutta en kehdannut kun takana oli jonossa nuoria miehiä. Aion kyllä käydä joku ilta uudestaan, kun kaupassa on vähemmän väkeä ja kysyä sitten :)
Juu unohda koko juttu. Niin on parempi.
Päinvastoin, rohkeampaa flirttiä peliin vaan, koska kassa hymyili sulle vähän eri tavalla kuin muille asiakkaille.
Hulluja ja yksinkertaisia ei saa yllyttää. Ne ei ymmärrä sarkasmia.
Höpö höpö, älä kuuntele tämmösiä. Tietenkin kassan jalat menee alta heti jos vinkkaat silmää ja hymyilet hurmaavinta hymyäsi.
Siksi jotkut kassat istuvatkin tuolilla valmiiksi.
Vieläpä sillä korkealle säädetyllä satulatuolilla, joka houkuttelee tuijottamaan jalkoväliin siitä maksupäätteen yli suoralla linjalla. Selvä merkki kauheasta seksihimosta.
Satulatuoli on kyl kuin Jumalan lahja myös meille ateisteille.
Aina kun näen naisen satulatuolin päällä, niin teltta on pystyssä.
Eilen Prismassa komea nuori mies kassana. Tervehti ja hymyili
ystävällisesti. Toivotti vielä hyvää päivänjatkoa!
Vautsi! Ihastunut minuun. Nyt on pakko lähteä hakemaan tilatut täpläravut. Toivottavasti nuori mies on työvuorossa.
T. Mummo
Vierailija kirjoitti:
M37. kirjoitti:
Kassat hymyilee työkseen...
Jaa Suomessako?
Aikuisten oikeesti?
Kivahan tuo on niille miehille. Itseäni vain Helsingissä asuvana komeana ja muutenkin mukavana miehenä ihmetyttää kyllä se, että omalle kohdalleni aloitteita ei ole tapahtunut. Ehkä pitäisi hymyillä enemmän, toisaalta se näyttäisi typerältä, joten ehkä ei.
Naiset aina pyllistelevät edessäni kaupassa. Asiakkaat ja joskus työntekijätkin. Ne kaikki haluu mua!!
Vierailija kirjoitti:
M37. kirjoitti:
Ovatkohan nämä miehet tosissaan, vai onko kyse jostain setämiesprovoilijasta?
En suostu uskomaan, että jotkut miehet kuvittelisivat asiakaspalveluammatissa ystävällisesti käyttäytyvön naisen olevan heistä kiinnostunut. Sen täytyy olla provo.
Hymyjä on erilaisia ja naisia on vaikea tulkita. No, viikonloppuna se nähdään, kun otan vähän rohkaisua ja kysyn sitten myyjältä numeroa. Toivottavasti on työ vuorossa.
Oliko ap:n saama "aloite" siis kassaneidin hymy, vai onko se joku toinen mies, joka siitä kirjoitti?
Myymäläetsivä tai vartija-näytät niin epäilyttävältä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37. kirjoitti:
Kassat hymyilee työkseen...
Ei hymyillyt muille samalla tavalla kuin minulle, seurasin nimittäin jonkin aikaa tehtyäni ostokset. Toivotteli myös hyvää viikon loppua.
Jätä kassaparka rauhaan. Ihmisiä ei saa häiritä työpaikalla.
Saatat olla oikeassa. Taidankin kirjoittaa oman puhelinnumeroni lapulle ja ojennan sen rahojen kanssa, kun maksan ostokset. Olisikohan hyvä peliliike ostaa kukkia ja sanoa kassalla, että "ne on sulle". Eikös kaikki naiset tykkää kukista :)
Itse tykkään enemmän peleistä ja elektroniikasta. Kukista en tykkää. Valmistujaislahjaksi saamani kukatkin annoin äitini mukaan.
N28
Vierailija kirjoitti:
Oliko ap:n saama "aloite" siis kassaneidin hymy, vai onko se joku toinen mies, joka siitä kirjoitti?
Todennäköisesti, tai sitten myymälähenkilöstöön kuuluva nainen sanoi "Päivää", kun AP ohitti hänet
Olin kaupassa töissä kymmenisen vuotta. Tervehdin jokaista asiakasta iloisesti hymyillen. Joskus jotkut höpötteli asioitaan ja minä kuuntelin ja otin asiallisesti osaa juttuun. Kahdesta miehestä olin kiinnostunut, mutta en toki tehnyt aloitetta. Miehiltä kyllä sain paljon treffipyyntöjä ja Facebookin kautta yhteydenottoja.
Muista siis, että asiakaspalvelijan iloinen hymy ei välttämättä ole minkäänlaista kiinnostusta sinua kohtaan henkilökohtaisesti vaan on vähän kuin työvaatteet, kuuluu käyttää. Tällä en tarkoita etteikö hymy voisi olla aito, kyllä voi olla, mutta ei välttämättä silti ole kiinnostunut parisuhdemielessä. Itsekin aidosti ilahduin ja tykkäsin vakioasiakkaista heidän tullessa kauppaan ja oli kiva höpötellä, mutta se oli siinä.