oniko vie lapsensa hoitoon juhannuksena?
me ei olla viety vielä koskaan,
kun ei olla kehdattu kysyä!
meillä monta hyvää hoitajaa ihan muuten,
mutta juhlapyhinä ei vaan kehtaa pyytää kun haluaa kai muutkin viettää juhannusta omin tavoin...
meilläniin nuoret isovanhemmat että mökkeilevät ja juovat alkoholia itsekkin!
jospa nyt rohkaistuisin ja kysyisin edes yhdeksi yöksi isovanhemmilta...
Kommentit (35)
Mennään koko perhe anoppilaan ja sinne tulevat myös miehen sisarukset perheineen + kaksi serkkua perheineen. Kaikilla on pieniä lapsia ja vain kaksi äijää juo (ei onneksi mun) ja niitä saakin nauraa kun ovat niin idiootteja.
Ollaan kaikki yötä siellä (hieman ahdasta muttei haittaa) ja hauskaa on. Grillataan, pelataan ulkopelejä ja jutellaan ja lapset viihtyy toistensa seurassa.
Outoa olisi, jos hän noin hienon juhlan viettäisi meistä erossa.
ollaan neljästään kotona, kaupungissa ja sisällä :D
tehdä lapset, niin voisi sitten viettää perhejuhlia rauhassa ;-P
harvinaisen typerä naikkonen.
JOS kuitenkin olet oikea ihminen, niin kai muistat siellä tukehtuessasi omaan itsetyytyväisyyteesi ja erinomaisuuteesi, että vaikka olet noin katkera, voit joskus vielä itsekin pitää hauskaa jos oikein ponnistelet.
Ei se minusta ole keneltäkään pois, jos isovanhemmat omasta aloitteestaan haluavat lapset yökylään juhannuksena. Itse menemme juhannuspäivänä perässä ja silloin grillaamme ja saunomme yhdessä. Mutta aatto on siis perinteisesti varattu isovanhempien ja lasteni yhdessäololle ja hemmottelulle isovanhempien sääntöjen ja tapojen mukaan.
Molemmat isovanhemmat ovat aktiivisesti työelämässä mukana, joten senkin takia tällaiset pitkät viikonloput ovat ainoita mahdollisuuksia yökyläilyyn. Enkä minä arkiviikonloppunakaan tunkisi lasteni mukaan yökylään, miksi ihmeessä juhannuksena? Ei meidän suvussa juhannus ole mikään merkillinen (perhe)juhlapäivä.
vm -69
Minulle tuli kyllä ihan sama ajatus mieleeni, kuin 40:lle.
Lapsiparka. Traumatisoituu lopuniäkseen ja kuluttaa yhteiskunnan rahoja terapiassa käymällä.
kivaahan se, että joillakin on niin hirveän helppoa.
Olen todella iloinen, että lapsen molemmat isovanhemmat haluavat viettää muksun kanssa aikaa!
Pelastuslaitos, sairaalat ja poliisi päivystää juhannuksenakin, ja kiirettä piisaa, kun kaikenmaailman hörhöt ottaa sillon olan takaa viinaa ja hyppii rantavesiin pää edellä. Hyvää jussia vaan kaikille :/
Itse en hoitajaa lapselle ole pyytänyt, he itse kysyivät saako lapsen luokseen, kun ei meinaa itse juoda lainkaan. Näin saan viettää juhannusta lapsen kanssa, mutta loppuillasta saan hieman omaa aikaakin.
varmaan serkkujen luo, tuskin hoitotätiä kehtaa kysyä.
hel**i ku töissä mikään juhlapäivä ei ole miehellä eikä mulla vapaata! tosi ärsyttävää :(
juhannuksen jos sillon tulee lähtö sairaalaan. Muussa tapauksessa ollaan ihan perheen kesken, mies tosin saattaa käydä parilla terassilla. Ja yhdessä käydään jotain lasten kokkoa katsomassa