Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oniko vie lapsensa hoitoon juhannuksena?

Vierailija
28.05.2006 |

me ei olla viety vielä koskaan,

kun ei olla kehdattu kysyä!

meillä monta hyvää hoitajaa ihan muuten,

mutta juhlapyhinä ei vaan kehtaa pyytää kun haluaa kai muutkin viettää juhannusta omin tavoin...

meilläniin nuoret isovanhemmat että mökkeilevät ja juovat alkoholia itsekkin!

jospa nyt rohkaistuisin ja kysyisin edes yhdeksi yöksi isovanhemmilta...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

juhannuksen jos sillon tulee lähtö sairaalaan. Muussa tapauksessa ollaan ihan perheen kesken, mies tosin saattaa käydä parilla terassilla. Ja yhdessä käydään jotain lasten kokkoa katsomassa

Vierailija
22/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään koko perhe anoppilaan ja sinne tulevat myös miehen sisarukset perheineen + kaksi serkkua perheineen. Kaikilla on pieniä lapsia ja vain kaksi äijää juo (ei onneksi mun) ja niitä saakin nauraa kun ovat niin idiootteja.

Ollaan kaikki yötä siellä (hieman ahdasta muttei haittaa) ja hauskaa on. Grillataan, pelataan ulkopelejä ja jutellaan ja lapset viihtyy toistensa seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa olisi, jos hän noin hienon juhlan viettäisi meistä erossa.

Vierailija
24/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan neljästään kotona, kaupungissa ja sisällä :D

Vierailija
25/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä lapset, niin voisi sitten viettää perhejuhlia rauhassa ;-P

Vierailija
26/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvinaisen typerä naikkonen.

JOS kuitenkin olet oikea ihminen, niin kai muistat siellä tukehtuessasi omaan itsetyytyväisyyteesi ja erinomaisuuteesi, että vaikka olet noin katkera, voit joskus vielä itsekin pitää hauskaa jos oikein ponnistelet.

Vierailija
27/35 |
20.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minusta ole keneltäkään pois, jos isovanhemmat omasta aloitteestaan haluavat lapset yökylään juhannuksena. Itse menemme juhannuspäivänä perässä ja silloin grillaamme ja saunomme yhdessä. Mutta aatto on siis perinteisesti varattu isovanhempien ja lasteni yhdessäololle ja hemmottelulle isovanhempien sääntöjen ja tapojen mukaan.

Molemmat isovanhemmat ovat aktiivisesti työelämässä mukana, joten senkin takia tällaiset pitkät viikonloput ovat ainoita mahdollisuuksia yökyläilyyn. Enkä minä arkiviikonloppunakaan tunkisi lasteni mukaan yökylään, miksi ihmeessä juhannuksena? Ei meidän suvussa juhannus ole mikään merkillinen (perhe)juhlapäivä.

vm -69

Vierailija
28/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli kyllä ihan sama ajatus mieleeni, kuin 40:lle.

Vierailija
29/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita hoitoja ei meillä ole

Vierailija
30/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiparka. Traumatisoituu lopuniäkseen ja kuluttaa yhteiskunnan rahoja terapiassa käymällä.

Vierailija
31/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaahan se, että joillakin on niin hirveän helppoa.

Vierailija
32/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella iloinen, että lapsen molemmat isovanhemmat haluavat viettää muksun kanssa aikaa!

Vierailija
33/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelastuslaitos, sairaalat ja poliisi päivystää juhannuksenakin, ja kiirettä piisaa, kun kaikenmaailman hörhöt ottaa sillon olan takaa viinaa ja hyppii rantavesiin pää edellä. Hyvää jussia vaan kaikille :/

Vierailija
34/35 |
18.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hoitajaa lapselle ole pyytänyt, he itse kysyivät saako lapsen luokseen, kun ei meinaa itse juoda lainkaan. Näin saan viettää juhannusta lapsen kanssa, mutta loppuillasta saan hieman omaa aikaakin.

Vierailija
35/35 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan serkkujen luo, tuskin hoitotätiä kehtaa kysyä.

hel**i ku töissä mikään juhlapäivä ei ole miehellä eikä mulla vapaata! tosi ärsyttävää :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme