sukulasiet ei ymmärrä luopua perintö osuudestaan hyvän sään aikana.
Kyllä voi olla ihmiset ahneita ja tyhmiä. Luopuisivat vaan perintö osuudestaan niin ei tarvitsisi pahnoilla maata.
Kommentit (13)
Minunko hyväkseni? Tekisitkö sinäkin testamentin, jossa minä plen edunsaaja. Voin sitten vastalahjana lähettää itsemurhaajan käsikrjan.
Voitan tämän jutun ja muut putoaa puille paljaille. En ole alkoholisti
Mitä Silppu olet tehnyt ansaitaksesi perinnön joltakin sukulaiselta jo ennenaikaisesti? Jos olet yhtään seurannut aikaasi, niin tiedät, että vanhusten ja sairaiden hoito on varsin kallista. Harvalla vanhuksella on niin paljon irtonaista rahaa, että sitä voisi testamentata jollekin rahanahneelle sukulaiselle jo ennen kuin kuolo kolkuttelee ovelle. Useimpien vanhusten rahat kuluvat elämän loppusuoralla hoitomaksuihin.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi aloittajalla ei tule lisää perillisiä..
Tämä. Onneksi ei tule lisää lapsia joiden elämän pystyisi pilaamaan sekoiluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Silppu olet tehnyt ansaitaksesi perinnön joltakin sukulaiselta jo ennenaikaisesti? Jos olet yhtään seurannut aikaasi, niin tiedät, että vanhusten ja sairaiden hoito on varsin kallista. Harvalla vanhuksella on niin paljon irtonaista rahaa, että sitä voisi testamentata jollekin rahanahneelle sukulaiselle jo ennen kuin kuolo kolkuttelee ovelle. Useimpien vanhusten rahat kuluvat elämän loppusuoralla hoitomaksuihin.
Perintö ei ole ennenaikainen. Perintö kuuluu minulle ja perheelleni muu suku on saanut kalliita lahjoja mummolta mutta me emme. Mummo on kuollut vuosia sitten ja nyt tapellaan perinnöstä. Jokainen hoitakoot vanhuksensa itse niin ei mene rahat vääriintaskuihin näin toimimme miehen isoisän kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Onneksi ei tule lisää lapsia joiden elämän pystyisi pilaamaan sekoiluillaan.
Kivahan se on riviä sillä että minulla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta ollut lähes vuoteen onneen. No kosto elää.
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivahan se on riviä sillä että minulla ei ole minkäänlaista mahdollisuutta ollut lähes vuoteen onneen. No kosto elää.
Kyllä, kosta maailmalle! Kosta meille niin ettet enää koskaan kerro meille mitään jännittävästä elämästäsi minkään kanavan kautta. Se jäisi niin kovasti harmittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Silppu2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, kosta maailmalle! Kosta meille niin ettet enää koskaan kerro meille mitään jännittävästä elämästäsi minkään kanavan kautta. Se jäisi niin kovasti harmittamaan.
Ei minulle ei kelpaa kuin sellainen kosto jossa saan tehdä raskaana oleville naisille sen mikä minullekin tehtiin.
Niinpä. Näytä esimerkkiä ja hoida asia omalta osaltasi heti huomenna.