Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako neuvolakäyntejä äänittää ilman että sille kysyy lupaa, tai ylipäätään edes kertoo siitä?

Vierailija
08.08.2019 |

Miten laki tässä asiassa menee?

Kommentit (27)

21/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakikirjasta löytyy vastaus. Etsi sieltä. 

Joten ostatko ja lähetätkö mulle ne lakikirjat? Suomen lakihan on sidottuna kirjana useassa osassa.

www.finlex.fi

Vierailija
22/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa nauhoittaa. Luottamuksen kannalta salaa nauhoittaminen ei useinkaan kuitenkaan ole paras vaihtoehto. Ja todistusaineistona se arvo on melko mitätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä esimerkki nykyajan  inhokkiasiakkaasta. Äänitetään, ollaan valmiiksi varuillaan, aina pitää löytää joku jota sitten syyttää jos kaikki ei mene odotetusti esim. raskauden suhteen. Varsinkin miehet, asiantuntijatehtävissä olevat inssit yms tekee tätä.  Juuri tämän takia olen saanut ihmisistä niin tarpeekseni, että tekisi mieli haistattaa vitut kaikille. Hoitakaa itse kersanne, ei vois vähempää kiinnostaa. 

T. kätilö

Vierailija
24/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä esimerkki nykyajan  inhokkiasiakkaasta. Äänitetään, ollaan valmiiksi varuillaan, aina pitää löytää joku jota sitten syyttää jos kaikki ei mene odotetusti esim. raskauden suhteen. Varsinkin miehet, asiantuntijatehtävissä olevat inssit yms tekee tätä.  Juuri tämän takia olen saanut ihmisistä niin tarpeekseni, että tekisi mieli haistattaa vitut kaikille. Hoitakaa itse kersanne, ei vois vähempää kiinnostaa. 

T. kätilö

Luitko ap:n syyn? Helpompihan se on nauhoittaa kuin pyytää kirjoittamaan ohjeet paperille.

Vierailija
25/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaa ainakaan jos nauhoittaa. Ymmärrän että jos uutta asiaa tulee paljon, on vaikea muistaa kotona mitä puhuttiin. Muisti voi vääristääkin.

Täytyy vain muistaa, että puhuessa tulee joskus tahattomia ajatusvirheitä. Jos jää epäselvyyttä, kysykää suoraan. Haukkumaan ei kannata alkaa tai riitaa haastamaan. Ihmisiä ollaan kaikki, hyvällä tarkoituksella.

Vierailija
26/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallista on pyytää tallentamiselle lupa ja tehdä tallenne avoimesti. Itse olen ollut tilanteessa, jossa potilas tallensi salaa kaikki terveydenhuollon käyntinsä. Ei haitannut minua, mutta johti tulleessaan julki potilaan siirtoon hoitavalta lääkäriltä toiselle, koska lääkäri koki epäkunnioittavaksi ja osoittavan luottamuspulaa. Syy jäi myös potilaskertomukseen syyksi hoitosuhteen siirtoon eli saattaa vaikuttaa jatkossakin hoitavan tahon suhtautumiseen.

Vierailija
27/27 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. kätilö

Luitko ap:n syyn? Helpompihan se on nauhoittaa kuin pyytää kirjoittamaan ohjeet paperille.

Miksei voi sitten selittää ja kysyä lupaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi