Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö wc-pytyn ja vaihdatko käsipyyhkeen vieraan lähdettyä?

Vierailija
08.08.2019 |

En ole pöpökammoinen, mutta silti pyyhin istuinosan ja kannen missä painike. Ja vaihdan myös pyyhkeen. Välillä tuntuu että ihmiset vain käyttävät kätensä hanan alla, ja sitten kuivataan kädet pyyhkeeseen. Ja ihmettelen että jos tehdään raitoja pyttyyn, niin miksi ei käytetä wc-harjaa. mielipiteitä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan vieraan vessa-asioinnin jälkeen aina pytynkin! Kalliiksihan se tulee, mutta vieraat bakteerit ovat todella vaarallisia.

Vierailija
22/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vessassa käsidesi. Tuo vessa helpompi pestä. Mutta ajatus pesemättömistä käsistä ja mihin niillä kosketaan. Joten toivon vieraiden käyttävän tuota käsidesiä, olen sen laittanut lavuaarin päälle, joten toivon että aikuiset ovat fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän hommata vieraille kuivakäymälä ni pääsis vähemmällä. Tai pyytää että ne hoitais tarpeensa jo kotona. Vessa on henkilökohtainen juttu...

Vierailija
24/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi hommata vaihtokannet pyttyyn. Tai pyytää vierasta tuomaan omansa. Oishan se aika veikeetä jos seinässä olis nojallaan nimikoituja istuimia.

Vierailija
25/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vessa ei ole ikinä kovin ällössä kunnossa ainakaan omasta mielestäni, sen verran siivotaan. Ennen vieraiden tuloa yleensä siivotaan läpi, mutta ei erikseen vieraiden lähdettyä, ei ole tullut mieleen sellainen. Tuota käsipyyhejuttua ihmettelen, meillä ei ole lainkaan yhteistä käsipyyhettä, vaan molemmilla on oma pyyhe ja sitten on erikseen vieraspyyhe, joka yleensä vaihdetaan joka vierailua varten. Useimmissa kyläpaikoissakin missä ollaan käyty, ei ole sama pyyhe vieraille ja isäntäväelle.

Vierailija
26/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin AC/DC tiedän.

Täh?

Vierailija
27/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miesystävä joka vain pitää hetken käsiä hanan alla. En viitsi aikuiselle miehelle nalkuttaa. Joten pyyhe menee pyykkikoriin, ja pyyhkäisen wc.ssä paikat joihin oletan että on koskenut. Nuo suihkutettavat aineet on niin käteviä. Ja sellaiset kertakäyttöpyyhkeet. Ja nää tosiaan teen kun hän on lähtenyt. 

Yyh.... sano siitä hänelle suoraan. Menee varmasti perille, jos naisystävä huomauttaa. Äidin ja opettajan pyynnöt eivät ole näköjään tepsineet.

Minusta on inhottavaa, että ihmiset eivät opi perustapoja, mitä hygieniaan tulee. Käsien pesu on pelastanut ihmishenkiä ja se on länsimaisen hyvinvointiyhteiskunnan peruskivi. Kehitysmaihin viedään vieläkin saippuoita.

Olen töissä monesti huomannut, että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset eivät pese kunnolla käsiään (jos ollenkaan). Istun lähellä WC:tä ja kuulen, kohiseeko lavuaarin hana. Jopa jotkut pomoportaan henkilöt ovat - kirjaimellisesti - kikkelikäsiä kätellessään vieraitaan ja yhteistyökumppaneitaan. Hyi.

Tästä tuli mieleen, kun asumme maaseudulla ja mies kävi pissillä pihalla nurkan takana. Vähän ajan päästä joku tuli pihaan ja mies kätteli vierasta. Sanoin miehelle myöhemmin, että "sanoit sitten munakäsipäivää." Jäänyt elämään keskusteluissamme, kun inhottaa ajatella asiaa aina, kun miehiä kättelee. Ihan jokainen on varmasti sanonut elämässään "munakäsipäivää."

Vierailija
28/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vessassa humoristinen kyltti: "Joka jarrujäljet jättää, sillä päässä jokin mättää. Jos et halua että emäntä sua parjaa, muista käyttää wc-harjaa." Tämä on auttanut tehokkaasti.

Jepjep, vessahuumoria. Vieraat varmaan tulee paskalta hymyssä suin.

Vierailija
29/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä ennen, että jälkeen. Pesukone ja kuivausrumpu on keksitty ja niitä voi käyttää. Tosin olen vierailullani nähnyt niin saastaisia WC-tiloja, että olisin mielummin kussut vaikka sohvalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi