Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesetkö wc-pytyn ja vaihdatko käsipyyhkeen vieraan lähdettyä?

Vierailija
08.08.2019 |

En ole pöpökammoinen, mutta silti pyyhin istuinosan ja kannen missä painike. Ja vaihdan myös pyyhkeen. Välillä tuntuu että ihmiset vain käyttävät kätensä hanan alla, ja sitten kuivataan kädet pyyhkeeseen. Ja ihmettelen että jos tehdään raitoja pyttyyn, niin miksi ei käytetä wc-harjaa. mielipiteitä?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt sen ENNEN vieraan tuloa, en tajunnut pelätä vieraiden pöpöjä 😳

Vierailija
2/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, paitsi että teen ne ennen ja jälkeen vierailun. On se vieraallekin kivempi, kun ei tarvitse toisten pöpöjä miettiä, vaan kaikki on puhdasta wc:ssä. Ihan peruskäytöstä mitä vieraanvaraisuuteen tulee. Yllättävän monessa kyläpaikassa on järkyt wc:t, pesuallas täynnä hammastahnaroiskeita ja vanhaa likaa kaikkialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihdan wc-pytyn ja pesen käsipyyhkeen.

Vierailija
4/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen sen heti vieraan vessakäynnin jälkeen kun hän on vielä paikalla, odotan kloriittipullon kanssa oven takana. Ystävällisesti hymyillen toki.

Vierailija
5/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään pytty ja lavuaari säännöllisesti, sekä aina ennen vieraita. Vieraille on oma käsipyyhe jota vaihdetaan säännöllisesti, vaikkei meillä kukaan vierailisikaan.

Vierailija
6/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsiperheessä kylässä. Ja siellä oli potta jota ei kyllä hetkeen oltu tyhjennetty. Nykyään myydään niitä kertakäyttöpyyhkeitä joilla voi vain pyyhkäistä pinnat puhtaaksi. Joten sellaista käytän pyttyyn ja sitten erikseen hanoihin ja ovenkahvoihin.

Vierailija
7/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin pyyhkiä kannen ja istuinosan vieraan lähdön jälkeen, mutta en vaihda pyyhettä. Esim.veljeni ei monesti pese käsiä ollenkaan kun käy vessassa, joten olen tehnyt hänelle selväksi että minun kodissani ne kädet on pestävä.

Vierailija
8/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen. Pesen kaikki kohdat mihin vieras on koskenut ja pesen lattiat. Jos olen ollut kylässä, riisun eteisessä kaikki vaatteet pois ja vien suoraan koneeseen ja itse pesulle. Tosi asia.

On muuten aika järkkyä, että monessa paikassa kissan ruoka-astia ruokineen on tiskipöydällä ja kissa hyppää sinne. (jahka on vessastaan hypännyt). Niin ja pesen kädet aina, kun olen koskenut eläimiä ja tulen ulkoa sisälle. Joskus pesin kaikki ostoksetkin. Siis pyyhin ja säilykepurkit pesin. Niin AC/DC tiedän.

Vierailija
9/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vessassa humoristinen kyltti: "Joka jarrujäljet jättää, sillä päässä jokin mättää. Jos et halua että emäntä sua parjaa, muista käyttää wc-harjaa." Tämä on auttanut tehokkaasti.

Vierailija
10/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vessaan ei ole kenellekään vieraalla asiaa. Olen hyvin tarkka muutenkin siisteydestä ja puhtaudesta.

Vierailija
11/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miesystävä joka vain pitää hetken käsiä hanan alla. En viitsi aikuiselle miehelle nalkuttaa. Joten pyyhe menee pyykkikoriin, ja pyyhkäisen wc.ssä paikat joihin oletan että on koskenut. Nuo suihkutettavat aineet on niin käteviä. Ja sellaiset kertakäyttöpyyhkeet. Ja nää tosiaan teen kun hän on lähtenyt. 

Vierailija
12/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson että vessa on siisti ja pyyhe puhdas/kuiva ennen vieraita. Pyyhkeen saatan vaihtaa jos sitä on selkästi käytetty, se on kuitenkin se pyyhe johon aamuisin pyyhin naamani.

Vierailija
13/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan käsipyyhkeen ennen vieraiden tuloa ja vieraiden lähdettyä. WC-pytyn pesen ennen vieraiden tuloa, mutta en erityisemmin vieraiden lähdettyä, ellei ole tarvetta.

Vierailija
14/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun lapsuudessa yhdellä tädillä oli vessassa kyltti, tuli sitä tai tätä älä vetämättä jätä. Ja hanoista tuli kylmää vettä, ja oli niitä palasaippuoita muovikoteloissa. Ja sitten ne vieraspyyhkeet, monenkohan vieraan jäljiltä. Ja oli niitä vessa ja pytynkannenmattoja, ja ne haisi aivan törkeältä vaikka vessa olisikin ollut siisti. Ja ne säiliövessat mistä vedettiin siitä ketjusta, se kohina ei tuntunut loppuvan ikinä.

Vierailija
15/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen. Pesen kaikki kohdat mihin vieras on koskenut ja pesen lattiat. Jos olen ollut kylässä, riisun eteisessä kaikki vaatteet pois ja vien suoraan koneeseen ja itse pesulle. Tosi asia.

On muuten aika järkkyä, että monessa paikassa kissan ruoka-astia ruokineen on tiskipöydällä ja kissa hyppää sinne. (jahka on vessastaan hypännyt). Niin ja pesen kädet aina, kun olen koskenut eläimiä ja tulen ulkoa sisälle. Joskus pesin kaikki ostoksetkin. Siis pyyhin ja säilykepurkit pesin. Niin AC/DC tiedän.

AC/DC :))

Vierailija
16/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ellei ollut mahatautisia vieraita

Vierailija
17/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on miesystävä joka vain pitää hetken käsiä hanan alla. En viitsi aikuiselle miehelle nalkuttaa. Joten pyyhe menee pyykkikoriin, ja pyyhkäisen wc.ssä paikat joihin oletan että on koskenut. Nuo suihkutettavat aineet on niin käteviä. Ja sellaiset kertakäyttöpyyhkeet. Ja nää tosiaan teen kun hän on lähtenyt. 

Harrastat seksiä kuitenkin tämän miehen kanssa?

Vierailija
18/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on miesystävä. Ja ilman seksiä.

Vierailija
19/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yyh.... sano siitä hänelle suoraan. Menee varmasti perille, jos naisystävä huomauttaa. Äidin ja opettajan pyynnöt eivät ole näköjään tepsineet.

Minusta on inhottavaa, että ihmiset eivät opi perustapoja, mitä hygieniaan tulee. Käsien pesu on pelastanut ihmishenkiä ja se on länsimaisen hyvinvointiyhteiskunnan peruskivi. Kehitysmaihin viedään vieläkin saippuoita.

Olen töissä monesti huomannut, että ihan fiksuinakin pitämäni ihmiset eivät pese kunnolla käsiään (jos ollenkaan). Istun lähellä WC:tä ja kuulen, kohiseeko lavuaarin hana. Jopa jotkut pomoportaan henkilöt ovat - kirjaimellisesti - kikkelikäsiä kätellessään vieraitaan ja yhteistyökumppaneitaan. Hyi.

Vierailija
20/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedän että vieras leipoi tortun, niin pesen. Muuten vain pyyhkäisen istuinosan. Ja laitan käsipyyhkeen koriin. Ja erikseen en pidä vieraspyyhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi