Nuoremman miehen kanssa olleet, eikö häiritse että mies pitää sinua vanhana
Miehen seksuaalisuus on kuitenkin hyvin visuaalista ja vanhempi nainen nyt vaan kaikin tavoin vanhempi
Kommentit (29)
Ei häiritse. Se että pitää liian läskinä häiritsee.
Ei haittaa ollenkaan, miksi haittaisi, kun mieheni haluaa olla juuri minun kanssani. En ole miestä paljoa vanhempi, mutta mies on ikäistään nuoremman näköinen vähintään sen 5v. Kaupan kassat kyselee jatkuvasti papereita, mies on 37v. Viimeksi pari kk sitten eräs pariskunta arvioi mieheni 9 vuotta nuoremmaksi kuin hän on :D
Mieheni on aina pitänyt vanhemmista naisista, ja minä olen itse asiassa nuorimmasta päästä. Meitä molempia naurattaa kun minut huomataan oman ikäisekseni, ja sitten ajatellaan että mieheni on jonkun puuman kanssa :D
Jos itsetunto on tuolla tasolla, sinä tuskin satavuotiaallekaan miehelle uskaltaisit lempeäsi antaa, ap.
Ikä ja ulkonäkö ovat pinnallisten tyhjäpäiden juttuja. On olemassa muunlaisiakin, mutta niille sinulla on vielä vähemmän annettavaa.
Mun mies on hulluna (minuakin vanhempiin) kypsiin naisiin. En usko että meidän 5v ikäero näkyy mitenkään. Olen kuitenkin ikäisekseni ihan ok kuosissa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on hulluna (minuakin vanhempiin) kypsiin naisiin. En usko että meidän 5v ikäero näkyy mitenkään. Olen kuitenkin ikäisekseni ihan ok kuosissa.
Joku mummo vie sen sulta vielä.
Eikö sinua ap yhtään haittaa että naisen silmissä sinä olet vanha ennemmin tai myöhemmin: hiukset harvenee, perse alkaa roikkua, impotenssi iskee....naisillekin seksuaalisuus on visuaalista, ei se riitä että osaat mukavia jutella, sori
Mietityttäähän se, että olenko miehen silmissä vanha tai läski, vaikka kuinka olen ikäisekseni timmi enkä ikääni vanhemman näköinen.
Mutta kuten joku sanoi, niin ihan yhtä lailla mies murehtii, että onko hän minulle liian kokematon, lapsellinen, tyhmä tai epävarma.
Ja koska minä ajattelen miehestä, että onhan hän noita välillä, niin ei kuitenkaan ole aina eikä liikaa. Niin oletan, että samalla tavalla mieskin ajattelee, että olenhan minä vähän vanha ja ajoittain turvoksissa, mutta en liikaa.
Eihän nuori olis vanhemman kanssa, jos se häiritsis. Kauneus on katsojan silmässä siinäkin asiassa. 28-vuotias on kakskymppisen silmin ikäloppu, mutta kolmevitosen silmissä ihanaa nuorta lihaa.
Olen senikäinen kuin olen ja poikaystäväni rakastaa vanhempia naisia, sopii hyvin.