Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoremman miehen kanssa olleet, eikö häiritse että mies pitää sinua vanhana

Vierailija
08.08.2019 |

Miehen seksuaalisuus on kuitenkin hyvin visuaalista ja vanhempi nainen nyt vaan kaikin tavoin vanhempi

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse! Eikä ole ikinä mitään sanonut asiasta tosiaankaan mulle, päinvastoin, kai se suunsa auki olis saanut, jos olis häirinnyt

Vierailija
2/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kuulemma pidä mua vanhana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän logiikan mukaan pitäisi häiriintyä omasta vanhenemisestaan, oli mies minkä ikäinen tahansa.

Vierailija
4/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmissa naisissa on eroa, lopetin ensin 45+ naisten seksitreffailun ja myöhemmin sitten keskityin vain alle 35v kun tuli muutama ikävä yllätys vastaan

Vierailija
5/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään sano, vaikka pitää vanhana. Se ettei sano ei tarkoita mitään

Vierailija
6/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä juuri haittaa, hyvin näyttävät innostuvan 😄. Eikä lapseton, pienirintainen, urheileva 40v juuri kropaltaan eroa 20v nuoremmasta, ihan samalta olen näyttänyt kaulasta alaspäin viimeiset 20v. Ja naamanhan nuo kyllä näkee jo ennen seksiä, jos ei kelpaisi niin tuskin panisivat!

Vierailija
7/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kuulemma pidä mua vanhana.

Niinhän se sanoo, samlla kun yökkii ja yrittää pidätellä spontaania oksennusreaktiotaan.......

Tuskin. Se on jo 27v katsellut mua.

Vierailija
8/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmissa naisissa on eroa, lopetin ensin 45+ naisten seksitreffailun ja myöhemmin sitten keskityin vain alle 35v kun tuli muutama ikävä yllätys vastaan

Millainen yllätys?

Vierailija
9/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13v ikäeroa, yhdessä oltu 15v ja yleensä häntä pidetään minua vanhempana, usko pois :)

Mies on yli 190cm, minä viiskytkiloinen ja 160cm!

Vierailija
10/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä nuorilla miehillä on mummofetissi kun tykkäävät riipputisseistä ja lässähtäneistä perseistä 😂

Ja niillä harvoilla nuorilla naisilla, jotka kelpuuttavat vanhan miehen on isäongelmia ja rahanpuutetta. Helppohan se toki on elellä impotentin papparaisen kanssa ja laskea sekunteja ukkelin hautajaisiin.

Vierailija
11/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni näyttää minua vanhemmalta, vaikka on nuorempi. Hänellä on jo harmaata reilusti ohimoilla, minulla ei vielä harmaita ole.

Vierailija
12/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa tavata joku näistä naisten halveksijoista ja vähättelijöistä.

Olen varmaan rajoittunut, kun kuvittelen, että nauraisin kyseisten miesten kasvoille, vartaloille, koulutuksille ja taustoille. 

ohis

Vierailija
13/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen visuaalisuus tuskin häviää missäin vaiheessa jos näkökyky säilyy. Parisuhde on pidemmällä tähtäimellä siis huono sijoitus naisen kannalta, jos vanhenemisesta tulee suurikin haitta. Löytää itsensä pelkän kodinkoneen vakanssilta, ei mitään järkeä.

Vierailija
14/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuoremman miehen kanssa mutta olen vanhentunut tämän yhden rinnalla 20v eikä se ole haitannut. Sanoo että vaan kaunistun vuosi vuodelta. Se on hyvä juttu kun tuo ikänäkö tulee niin rypytkin siliää. Lukulasit vain pois nenältä kun pussataan :D

Vierailija
15/29 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä paljon kuin sitä miestä painaa, ajattelenko et hän on liian nuori ja kokematon.

Eli ei.

Kaikki ei muuten vanhene samaa tahtia kuin sä, ap ;)

Vierailija
16/29 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen yllätys?

Sellainen ryppyisyys ihossa jäi ehkä eniten mieleen, nainen oli hoikka mutta lähes 50v. Tosaalta olin kerran 43-vuotiaan naisen kanssa joka oli hyvin nuorekas ja timmi, myös alapää näytti nuoren naisen vastaavalta ja tuntuma oli samanlainen.

Vierailija
17/29 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina valinnut miehen, jonka seksuaalisuus ei ole (pääosin) kiinni visuaalisista asioista vaan henkisestä kemiasta ja toisen arvostamisesta ihmisenä. Eli ei häiritse.

Vierailija
18/29 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei. Exä oli 6 vuotta nuorempi ja oli aina tykännyt vähän itseään vanhemmista naisista. Eron jälkeen exä ryhtyi suhteeseen kymmenen vuotta vanhemman kanssa.

Nyxä on 2 vuotta vanhempi ja hakenut aina noin ikäistään seuraa. Oma skaala on kolmikymppisestä saakka ollut +- 10 vuotta omasta iästä.

Vierailija
19/29 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä te parat haaveilette vieraasta. Panisitte ketä vaan mutta kun kukaan ei teistä kovetu. Valitan mutta on fakta.

Vierailija
20/29 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsee se jonkun verran.

Mutta joskus sinkkuakin panettaa ja jos ja kun tuolla yöelämässä on kiimaista nuorta miestä tyrkyllä niin why not.

Olen ollut sinkkuna vuoden ja vanhin lähestynyt mies on ollut 26 (itse 35). Mieluummin ottaisin ikäiseni, mutta näitä ei enää hirveästi tuolla baareissa pyöri ja jos pyörii niin yleensä on vaimo ja lapset kotona tai ovat niin kranttuja, että vain nuorempi nainen kelpaa. Alle 30v miehet vielä sen verran hormonihuuruissaan että panevat mitä vaan :) Ja käsittääkseni arvostavat sitä ettei tarvi kierrellä ja suostutella vaan kuvio on selvä molemmille - kämpille, pano, kotiin.