Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki jotka ei ole koskaan käyneet tindereissä tai instagramissa, tähän ketjuun!

Vierailija
08.08.2019 |

Itse en aio mennä jatkossakaan, pelkästään tämän palstan perusteella tietää millaista porukkaa ne vetävät puoleensa.
Ai niin, enkä halua myöskään treffejä tai huomiota tyrkkyilyllä.🤮

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aplodeja! Olet ehdottomasti muita parempi ihminen ja saat sen kirkkaimman kruunun. Hymiöitä!

Vierailija
2/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enkä mene koska ei ole tarvetta,seurustelu,tapailu ,treffit olisi aivan kauheaa. Ei vaan kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä en, miksi olisin?

Vierailija
4/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt Tinderissä enkä Instagramissa. Sen sijaan muista nettideiteistä on ihan hyviä kokemuksia, jos vaan aikaa ja jaksamista riittää niihin. Facebook riittää mun someksi, enkä mitään Instaa tai muita vastaavia aio koskaan asentaa.

M40

Vierailija
5/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Tinderissä ja Instagramissa kävin tänään ensimmäisen kerran. Nimenomaa kävin, Googlen kautta fiilistelemässä Rammsteinin julkista tiliä huomista odotellessa. Kirjautunut en ko. palveluun.

En silti mitenkään pyörittele silmiä heille, ketkä noita alustoja käyttävät. Nolompaa tämä av-mammailu on :)

Vierailija
6/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Tinder on verrattavissa Instagramiin? Ensimmäistä ei ole ollut tarvetta käyttää, mutta jälkimmäistä selaan päivittäin. Harrastan neulomista, tulee esiteltyä omia ja ihailtua muiden villasukkia.

Vierailija
7/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt Tinderissä enkä Instagramissa.

Facebook riittää mun someksi, enkä mitään Instaa tai muita vastaavia aio koskaan asentaa.

M40

Samoin.

N45

Vierailija
8/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Tinder on verrattavissa Instagramiin? Ensimmäistä ei ole ollut tarvetta käyttää, mutta jälkimmäistä selaan päivittäin. Harrastan neulomista, tulee esiteltyä omia ja ihailtua muiden villasukkia.

Sanoinko niin, en tietääkseni.

Käynti Specsaversilla voisi auttaa.

😐

Ap

Vierailija
9/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplodeja! Olet ehdottomasti muita parempi ihminen ja saat sen kirkkaimman kruunun. Hymiöitä!

Taidat käydä tindereissä tai instagramissa, vaikutat niin älykkäästä. Miksi tuppauduit ketjuun johon et kuulu?

Vierailija
10/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa sosiaalisen median kanava, jossa olen mukana, on taloyhtiömme "kahvikerhon" WhatsApp-ryhmä, jossa yhdeksän naista pulisee talon, alueen ja maailman asioista ja sopii, koska on seuraava kahvittelukokous kerhohuoneella. Toinen on sitten tämä vauva av, josta lähtisin hippulat vinkuen, jos tänne joutuisi rekisteröitymään. Mihinkään muualle en ole liittynyt enkä liity. Not for me, folks.

Vierailija
11/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä voi saada pipulii ja tuhvaa, mut aika kuppasii.

PS. Tämä ei ole loukkaavaa kun ei kohdistu ihmisryhmään, vai miten ne säännöt menikään. No sen tiedän että poliittisia puolueita saa haukkua mielin määrin

Vierailija
12/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramiin olen joskus eksynyt linkin tai googlehaun kautta, katsomaan jonkin kuvan, mutta eipä siellä tule aikaa kulutettua saati että mitään tilejä olisi. Tinderistä ei ole mitään kokemusta. Kai sillä jotkut avuttomat ja puutteiset etsivät epätoivoisesti seksiseuraa ja sitten paras 10% vie toisilta 90%? Jaa-a. Itse etsin ihmisiä tosimaailmasta, jossa ihan muut asiat ratkaisee, kuin pärstäkerroin. 

Vierailija
13/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa somekanava on Facebook, ei ole tarvetta Twitterille tai installe. Tinderiä en ole koskaan käyttänyt, mitäpä minä varattuna siellä tekisinkään?

Vierailija
14/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa instgramia ei ole eikä tule, mutta joitakin muiden kuvia olen joskus katsellut. En ole myöskään ikinä käyttänyt Tinderiä, hyvä kun edes tiedän mikä se on. Ei kiinnosta mikään deittailu, se juna meni jo.(Olen vanhapiika.) Facebookissakaan en ole tai muualla somessa (ellei tätä palstaa sitten sellaiseksi lueta).

Vierailija
15/15 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole/ole ollut Tinderissä, koska olen naimisissa, ei tarvetta treffailulle.

En ole kokenut tarvitsevani Twitteriä mihinkään, en ole ollut sielläkään.

Facebookissakaan en ole koskaan ollut.

Siihen liittyy paljon vastenmielisiä piirteitä.

Sinänsä Facebookin ulkopuolella olo on erakoinut minua, ihmiset eivät nykyään juuri muualla tapaa.

Pienempien tapahtumien, monien yhdistysten ja monien firmojen tiedotus on kokonaan facessa

Whatsappia käytän, kuulun muutamaan ryhmään.

M48