Anna, 30, yllättyi halpiskampaamossa – uusi ketju leikkaa tukan vartissa: tältä näyttää lopputulos!
Naisten hiustenleikkaus on kyllä järkyttävän kallista jollei mitään sen ihmeellisempää tehdä.... tässäkin leikattu peruspolkka johon ei todellakaan mene kauaa.
Itsellä niin ohut tukka että sen leikkaamiseen ei mitenkään mene yli 10 minuuttia vaikka olisi miten vaikea leikkaus joten hyvä että on uusia ja edullisia vaihtoehtoja!
Kommentit (48)
No jo on aikakin!! Kampaajan koulutksella ei tarvi laskuttaa lääkärin palkkioita
"Karsimme kampaamokäynnistä kaiken turhan".
No tuota, mulla menee kampaajalla 4 tuntia kerrallaan, kaksi kertaa vuodessa. Konsultaatio, värien valinta, värin maalaaminen hiuksiin muutaman millin kerros kerrallaan, värin vaikutusaika, pesu, mahdollinen sävyte tai korjaava hoito, pitkä päähieronta, leikkaus, huolellinen kuivaus, leikkauksen viimeistely, kihartaminen tai muu muotoilu.
Hinta 140 e ja lopputulos joka kerta TÄYDELLINEN. Ei siinä ole minulle mitään turhaa vaan jokainen työvaihe on osa hemmottelupäivääni. :)
Miksi kampaajan palkka on 1500-1800e/kk?
Haluaisinpa nähdä, kun siellä leikattaisiin meikäläisen kuontalo vartissa. Kampaajalla tätä nyhrätään tavallisesti puolitoista tuntia. Yhtään aikaa ei mene jutusteluun, minulla on aina kirja mukana, ettei tarvitse puhua. Mitään uusia muotoiluja en koskaan tee vaan aina on kyseessä pelkästään lyhentäminen. Joskus jos värjätään, tarvitaan nelinkertainen satsi väriä, ja silloin kampaajalla menee vähintään kolme tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä mallinmuutos leikkaus tuossa linkissä on tehty... lyhennetty ja tasattu.
Nykyään nuo lasketaan kampaajalla mallinmuutokseksi. ”Hiusten leikkuu” on max 5cm latvoista tasaisesti pois
Latvojen tasauksesta maksoin juuri 38 euroa. Minusta se on paljon yksinkertaisesta työstä.
Tämä. Kampaajalle meno on aina ollut itselle kuin kauhuelokuvasta... Vaikka kuinka varoittelin etukäteen että tukka on helposti takkuuntuva ja paksu, aina hoettiin että kyllä osataan. Paikanpäällä sitten tiuskitaan, valitetaan kun menee paljon aikaa ja aineita, tyrkytetään tuotteita jotka eivät auta mitään ja tästä ilosta sai aina maksaa reilu satasen. Kyllästyin ja opettelin leikkaamaan, värjäämään ja hoitamaan tukan itse - nykyään paremmassa kunnossa kuin koskaan eikä käy kukkaron päälle. :)