Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anna, 30, yllättyi halpiskampaamossa – uusi ketju leikkaa tukan vartissa: tältä näyttää lopputulos!

Vierailija
08.08.2019 |

Naisten hiustenleikkaus on kyllä järkyttävän kallista jollei mitään sen ihmeellisempää tehdä.... tässäkin leikattu peruspolkka johon ei todellakaan mene kauaa.
Itsellä niin ohut tukka että sen leikkaamiseen ei mitenkään mene yli 10 minuuttia vaikka olisi miten vaikea leikkaus joten hyvä että on uusia ja edullisia vaihtoehtoja!

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha oli parempi. Naiset, älkää leikatko tantta-polkkaa.

Anteeksi vaan mutta tuo polkka on paljon kauniimpi kuin ohkaset pitkät hiukset jotka näyttää hiirenhännältä. 382

Vierailija
22/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallinmuutos kotona 0e ja saa just sellaisen kun ite haluaa :D

Värit mukaan niin hintaa tulee max. 20e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaakos nuo kaiken mitä tuosta suomalainen yrittäjä joutuu maksamaan?Vai siinäkö pointti että 15 minuuttia asiakas oli leikkaus tai permanentti.

Vierailija
24/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat olkapäille ulottuvat hiukset laskutetaan jossakin pitkinä ja jossakin puolipitkinä ja yhdessä jopa lyhyinä. Hintaero on valtava.

Laatuero on myös valtava eri kampaajien välillä.

Vierailija
25/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaakos nuo kaiken mitä tuosta suomalainen yrittäjä joutuu maksamaan?Vai siinäkö pointti että 15 minuuttia asiakas oli leikkaus tai permanentti.

Artikelissahan selvästi sanotaan, että tekevät vain leikkauksia!

Vierailija
26/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain leikkauksia ilman pesua ja ajanvarausta. Sama kuin lähi-idästä tulleiden parturissa. Aikaa ei mene asukkaan kanssa puhelimessa jaaritteluun.

Vierailija
27/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt yritetään oikein urakalla promota paskaa. Luuletteko oikeasti, että toi olis jotenkin halpaa? Jos kaikkiin leikkauksiin yritetään käyttää mahdollisimman vähän aikaa kuinkahan tuloksien kanssa käy ajan kanssa? Alussa toki yritetään tehdä priimaa.

Sama kuin menis hammaslääkärille ja aika viisaudenhampaan poistoon 15 min. Saahan sen ulos jos oikein moukaroi.. Daa.

Kyllä näitä halpispalveluja on jo hammaslääkäreilläkin jossa pääset todella edullisesti tarkastukseen ja perushoitoon jonottamalla. 

Eihän tossa kampaamossakamaan hiuksia värjätä vaan pelkästään leikataan. Jos tehtäis enemmän, se maksaisi enemmän. Aika simppeliä.

Vierailija
28/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tee permanentteja, värjäyksiä, hoitoja tmv aikaa vievää, ne vaan leikkaa ja tekee todella simppeleitä kampauksia mitä siinä vartissa ehtii.

Vierailija
29/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Turussa saa tukan leikkauksen parilla kympillä ilman ajanvarausta. Voi olla jotain 25 euroa, en muista tarkemmin. Ja eiköhän sekin vartissa hoidu, vaikka mitään aikatakuuta ei annetakaan.

Vierailija
30/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kampaamossa maksaa 45€ ja kestää alle 45min. Minusta on ihanaa, kun hoitoon kuuluu tukanpesu ja rauhallinen päähieronta, se on ihanaa <3 Joskun olen melkein nukahtanutkin siihen hierontaan.

Vierailija
31/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika harva pystyy leikkaamaan omat hiuksensa, varsinkaan takaa.

Kotivärjäyksistäkin on hyvin monenlaista läikikästä variaatiota.

Mutta jos onnistuu, niin mikä ettei. Itse käyn kampaajalla, koska he tekevät ne paremmin, kuin itse. Hennakautena hoidon värjäykset itse.

Vierailija
32/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvii vaan pätkäistä latvat ja tasoittaa, niin sama pyytää kaveri tekemään se... Mutta jos ei ole kaveria joka leikkaa, niin 25e on ihan käypäinen hinta tuollaisesta yksinkertaisesta hommasta. Eli ihan kiva että on tuollainen palvelu jos haluaa vaikka vain pätkäistä huonot latvat pois eikä itse osaa sitä tehdä.

Itse haluan aina kerrostusta, sitä ei ainakaan ihan kuka tahansa amatööri osaa. Maksan 50e mielelläni siitä, että hiukset pestään, saan rentouttavan päähieronnan pesun ohessa, hiukset leikataan nätisti, föönataan ja halutessani laitetaan vielä laineille. Tuo viisikymppiä on täällä Itä-Suomessa aika tavallinen hinta hyvissä kampaamoissa mallinmuutoksesta. Tietääkseni esim. Tampereella hinta on 60-70e, voisin senkin maksaa koska en käy kovin usein kampaajalla.

Vierailija
33/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kampaamossa maksaa 45€ ja kestää alle 45min. Minusta on ihanaa, kun hoitoon kuuluu tukanpesu ja rauhallinen päähieronta, se on ihanaa <3 Joskun olen melkein nukahtanutkin siihen hierontaan.

Hieroo puoli minuuttia. Maksaa 5e jos hierotaan 5min. Täällä.

Vierailija
34/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan juttuun tullut näppäilyvirhe kun Anna näyttää 40-vuotiaalta ja iäksi laitettu 30?

Vierailija
35/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne naisten tukan leikkuut on 32€ vähintään. Samassa paikassa miehen 20€ joten kyllä se rahastuksen makua on maksaa ohuen tukkani leikkaamisesta "miesten malliin."

Siksi leikkaankin nykyään itse koneella ja saan lähes sellaisen kuin haluan.

Hauska lisäys sinulla tuo "lähes" :)

Itsellä sama juttu kuin sinulla eli ohuet hiukset ja koneeseen olen myös itse päätynyt.

Tosin saan olla tyytyväinen, jos lopputulos on edes läheskään sellainen kuin halusin. Just viime leikkuunkin aikana terä oli säädetty pituudelle 35mm niin enkö vain jotenkin onnistunut raapaisemaan takaraivon sivulle kaljupläntin.

No, onhan siinä hupinsa kun seuraa ihmisten reaktioita asiaan. Eivät uskalla sanoa mitään, kunhan vilkuilevat vinosti :)

Toivottavasti sinä olet kuitenkin taitavampi koneen käsittelijä!

Vierailija
36/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva pystyy leikkaamaan omat hiuksensa, varsinkaan takaa.

Kotivärjäyksistäkin on hyvin monenlaista läikikästä variaatiota.

Mutta jos onnistuu, niin mikä ettei. Itse käyn kampaajalla, koska he tekevät ne paremmin, kuin itse. Hennakautena hoidon värjäykset itse.

Aika harvalla ei ole ketään, joka leikkaisi takaa tai auttaisi värjäyksessä, jos tarvitsee. Itsehän olen vuosikymmeniä värjännyt itse hiukset edestä ja takaa eli kaikki, ja hyvin onnistuu.

Vierailija
37/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo edes ole erityisen halpa, jos vartissa tekevät. Täällä maalla 30 min hiustenleikkuu on 20 €.

Vierailija
38/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo edes ole erityisen halpa, jos vartissa tekevät. Täällä maalla 30 min hiustenleikkuu on 20 €.

Ei eri alueiden hintoja voi verrata suoraan keskenään. Helsingissä on niin kalliit vuokrat liiketiloissa että pakko veloittaa enemmän. Ja jossain landella ei ole samanlaista kilpailuakaan.

Vierailija
39/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä espoossa naisten hiustenleikkaus on 35€. Aikaa menee max 45min.

Vierailija
40/48 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääkaupungin laitamilla maksaa 32e, eikä tarvitse miettiä hutiloiko se leikkaaja hommansa koska haluaa mahd paljon asiakkaita tunnissa.