Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tyypillistä että narsisti piiloutuu AVOIMEN itseihailun taakse?

Vierailija
08.08.2019 |

Olen huomannut että hyvin narsistiset persoonat usein avoimesti korostavat itseään ja erinomaisuuttaan. He saattavat sanoa kovaan ääneen olevansa parhaita, ja ikään kuin avoimuudella yrittävät muut saada hyväksymään sen, että on hyväksyttävää pitää itseään erinomaisena. Semmoisen havainnon olen kuitenkin tehnyt, että he usein korostavat erinomaisuuttaan monesti hymyn saattelemana, ikään kuin turvatakseen selustansa, jotta voivat tarpeen tullen vedota huumoriin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko narsistia vai narsistista? Narsistisista piirteistä on hyötyä.

Vierailija
2/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No katso Saara Aaltoa. Tai Meghan Marklea Ei juuri peittele erinomaisuuttaan. Pikemminkin pröystäilevät ainutlaatuisuudellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiksi haukkuminen on kiusaamista. Varsinkin uskovaisilta. Ne leikkivät vaan kaikki kaunista. Millään muulla ei ole väliä kuin että pitää saada kuulua siihen porukkaan mihin tahtoo ja jos jostain syystä ei siihen kuulu niin hyökätään päälle. Terveisiä Seinäjoelle.

Vierailija
4/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei koskaan ikinä missään tilanteessa naura itselleen. Hänelle hän itse on äärimmäisen vakava asia.

Vierailija
5/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti korostaa aina omaa vaatimattomuuttaan, mutta narsistinen on avoimesti itseensä erittäin tyytyväinen. Narsistin kun pitää päästä loisimaan muita, narsistinen korostaa omia saavutuksiaan.

Vierailija
6/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko narsistia vai narsistista? Narsistisista piirteistä on hyötyä.

En rehellisesti osaa tarkkaan sanoa missä menee raja. Semmoinen ihminen jota voi kuitenkin hyvällä omallatunnolla kutsua narsistiseksi. Meissä kaikissa on narsistisia piirteitä, mutta joillakin terveellisen ”narsismin” raja ylittyy.

Ap

Vierailija
7/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki arvostus on narsistisesta persoonallisuushäiriöisestä plussaa. Kehuvat itseään sumeilematta ja kerjäävät ympäristöltäänkin kehuja. Kaikki kelpaa!

Todella tärkeitä ovat myös somen tykkäykset. Yksikin arvosteleva kommentti ja itse perkele on irti!

Vierailija
8/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmasti riittävän paljon ihmisiä mistä saada ystäviä. Jos nostaa porun ettei ole johonkin porukkaan joskus kuulunut niin ei Ole terve. Et täällä koulussakaan mene valitsemaan että tahdon noiden ja noiden kanssa nyt olla. Ihmiset ei lopu kesken.

Vierailija
9/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on virkistävää kuulla, että joku puhuu positiivisesti omista kyvyistään. Minulla on itsellänikin vahvuusalueita, joilla olen huomattavan kyvykäs. On huojentavaa, kun voi sanoa suoraan, että tämän tein hyvin tai tässä olen hyvä, tai todeta saman toisesta.

Toisten vähättely taas on minusta varoitusmerkki. Ja tietysti omista kyvyistä jaarittelu, ilman että kuunnellaan toista. Minusta vastavuoroisuus on kuitenkin yleisempää kuin nuo negatiiviset asiat.

Ehkä minussa on narsistista piirteitä. —> menenkin etsimään nettitestiä :D

Vierailija
10/10 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki arvostus on narsistisesta persoonallisuushäiriöisestä plussaa. Kehuvat itseään sumeilematta ja kerjäävät ympäristöltäänkin kehuja. Kaikki kelpaa!

Todella tärkeitä ovat myös somen tykkäykset. Yksikin arvosteleva kommentti ja itse perkele on irti!

Joo, meillä oli koulussa tällainen, en mainitse missä mutta säälittävää elämää ja edesvastuutonta edes hakeutua sille alalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi