Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään latinoa puolisona?

Vierailija
08.08.2019 |

Millaisia ovat alkuhuuman jälkeen? Tai 10 vuoden? Mitä on odotettavissa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kkää

Vierailija
22/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

555iii kirjoitti:

Minulla on mies, joka on puoliksi latino ja puoliksi arabi. En tiedä auttaako tämä vastaus, sillä hänellä on kahden kulttuurin vaikutusta taustalla. Olemme olleet yhdessä 10 vuotta, ja lapsiakin löytyy. Yhteiselo on ollut onnellista. Mieheni ei tosin ole yhtään sellaisen stereotyyppisen latinon/arabin tyylinen persoonaltaan. Hän on enemmänkin luonnonlapsi, nauttii rauhasta ja kaikenlaisesta samoilusta/pyöräilystä/mökkeilystä, jne. Lapsillensa on erinomainen isä ja minulle loistava puoliso, joka tukee niin ylä- kuin alamäessä. Sosiaalinen hän kylläkin on, ja näyttää myös aika helposti tunteensa. Pystyy myös puhumaan niistä ongelmitta. Omasta mielestäni on toki kaikkein komein :D

ympärileikattu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ecuadorilainen mies on. Ei ole ollenkaan sellainen mitä stereotyyppisesti latinoilta odotetaan, siis jotenkin kiivas ja tulinen ja kauhean sosiaalinen. Hän on enemmänkin introvertti joka rakastaa luontoa ja hiljaisuutta ja rauhaa. Siksi tänne Suomeen etsiytynytkin töihin alunperin. Tunteita kyllä näyttää avoimemmin kuin monet suomalaiset miehet, esim. ei pidä millään tapaa nolona itkeä liikutuksesta vaikka häissä tai elokuvan lopussa, mikä esim. veljeni mielestä on "akkamaista". 

Yksi iso ero suomalaiseen on hengellisyys, joka on iso osa arkea. Hän on katolinen, mutta sen kanssa sulassa sovussa elää usko luonnossa oleviin henkiin esimerkiksi. Kyllähän se vähän hävetti kun mies muutti luokseni, ja hän halusi tehdä pihassa kaikenlaisia jänniä juttuja jotta tämän paikan henget tutustuu häneen ja hyväksyy hänet. Ei kuulemma ole mukava olo paikassa ennen kuin on henkien hyväksyntä ja kunnioitus saatu.

6 vuotta ollaan naimissa oltu, ei mitään isoja ongelmia ole koskaan ollut. Varmaan siksi että ollaan niin saman luontoisia omaa tilaa ja rauhaa kaipaavia introverttejä. Se että minä olen ateisti ja hän uskovainen kyllä joskus on ainakin kiivaita keskusteluja aiheuttanut, mutta lopulta molemmat on hyväksyneet sen että jokaisella meistä on oma uskomusmaailmamme, ja sitä voi kunnioittaa sellaisenaan, ei tarvi yrittää käännyttää omalle kannalle (meillä minä olin se innokkaampi käännyttäjä, joka yritin järkeen ja tieteeseen vedoten perustella miksi uskonto ei ole järkevää).

Siistiä. Sano miehellesi terveisiä, jos jaksat, että arvostan kyseistä toimintaa. Suomessakin oli ennen kristinuskon saapumista tärkeää kunnioittaa luonnonhenkiä ym. olentoja ja esivanhempia. Itse asiassa ihan kaikkialla Euroopassa...

Vierailija
24/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorge on kuolaava sika

Vierailija
25/26 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorge on kuolaava sika

Mistä päättelet et Ap olis nainen?

Vierailija
26/26 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittaa latinot samaan muottiin on kuin laittaa eurooppalaiset samaan muottiin. Latino on latinalaisesta-amerikasta kotoisin oleva henkilö. Se ei hirveästi kerro mitään.

Noo ehkä jotain kuitenkin .. Yritä relata pikkasen .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi