Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kuukautta odottaisit ja kestäisit vaimosi haluttomuutta?

Vierailija
08.08.2019 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkukiiman mentyä ohi, sanonut että ellei ole terveydellisesti perusteltua pätevää syytä, yksi kuukautisväli on aika, jona pitää olla seksiä vähintään kerran, muussa tapauksessa katson olevani oikeutettu hoitamaan asia muualla. Eipä ole ollut yhtään seksitöntä kuukautta (harvemmin edes viikkoa), en tosin tiedä onko tuo ukaasini sen aiheuttanut vai olenko muuten vaan niin himottava mies. Ehkä on unohtanut ajat sitten koko jutun..

Vierailija
2/6 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi lähteä tunnistamaan se syy vaimon haluttomuuden taustalla. Voiko sinulle olla rehellinen mistä syystä häntä ei haluta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ei saanut orgasmia ja opittuaan lopulta saamaan minun antamana (sormin tai kielellä) seksi lisääntyi todella paljon ja ihan ymmärrettävistä syistä. Luultavasti oli elämänsä eka orkku, kun se mun sormella onnistui lopulta. Mutta hiljaisimmassakaan vaiheessa seksiä ei ollut milloinkaan harvemmin kuin kerran kuussa, enkä täysin sulje pois etteikö tuo mun sääntö olisi voinut vaikuttaa taustalla vai oliko ne sen aikaiset "säälipanot" vaan muuten mua miellyttääkseen tehtyjä. Nykyään on useita kertoja viikossa ja nainenkin tekee aloitteita omalla tavallaan, kun haluaa orkutella, eli tuota klausullia ei nähtävästi tarvita koskaan (hope so)..

Vierailija
4/6 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alkukiiman mentyä ohi, sanonut että ellei ole terveydellisesti perusteltua pätevää syytä, yksi kuukautisväli on aika, jona pitää olla seksiä vähintään kerran, muussa tapauksessa katson olevani oikeutettu hoitamaan asia muualla. Eipä ole ollut yhtään seksitöntä kuukautta (harvemmin edes viikkoa), en tosin tiedä onko tuo ukaasini sen aiheuttanut vai olenko muuten vaan niin himottava mies. Ehkä on unohtanut ajat sitten koko jutun..

vähäänpä tyydyt.itse kyllä Vaimoa muistutin ennen aviota ja matkan varrella että kaverisuhteeseen ja tunteiden kuolemiseen en ala.jos näyttää huonolle niin terapiaan.kyll 3..4x kuussa on minimi.testostasoistani en tiiä.

Vierailija
5/6 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

m43 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vähäänpä tyydyt.itse kyllä Vaimoa muistutin ennen aviota ja matkan varrella että kaverisuhteeseen ja tunteiden kuolemiseen en ala.jos näyttää huonolle niin terapiaan.kyll 3..4x kuussa on minimi.testostasoistani en tiiä.

No eipä ole meilläkään tainnut koskaan alle 3 kertaa per kk jäädä.

Vierailija
6/6 |
09.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies odotti vuoden. Nyt kun hormonit on taas kunnossa ja kaikki hyvin, saa panna niin paljon kun sielu sietää....