Oletko ostanut vielä mitään Paskakaupasta?
https://vittumitapaskaa.fi/
Mä ajattelin tilata ton iskispä salama ja tappais-julisteen :)
Kommentit (22)
Ei ole oman tyylisiä juttuja. Voisin sanoa kyllä noin, mutta kun sen painaa johonkin tuotteeseen siitä tulee vähän junttia.
Tosi hauskoja, mutten kehtaa.
N 56v.
Ei voisi vähempää kiinnostaa, ja ei, en klikkaa mainoslinkkiäsi.
Tilasin useammankin kortin. Ihan loistavia!
Minä en loukkaantuisi tuosta "sähän ootkin vanha"-kortista 😅.
N 54
En ole ostanut, enkä osta. Eikö toi nyt ole vähän lapsellista? En mä halua mitään mukahauskaa pukea päälleni tai laittaa kotiini.
En ole tilannut, meinasin mennä katsomaan mutta tuli ilmoitus että kauppaa päivitetään, palaathan myöhemmin uudelleen.
Olen tilannut (mukin, jumppakassin, heijastimen, kortteja + muuta tavaraa). Kaikkien laatuun olen ollut tyytyväinen eikä yhdestäkään oo tullu junttifiilistä itselle eikä niille, jotka ovat niistä mielipiteensä sanoneet :D Ihanan rehellisiä ja persoonallisia tuotteita heillä.
"Täällä asuu ihmisvihaaja"
Pakko saada ja sainkin jo !
Olen. Synttärilahjan ystävälleni viime kesänä. Hauska yritys.
En todellakaan tilais mitään tuommosta rumaa ja noloa krääsää. Mutta ainakin kauppa on tosi rehellinen nimensä suhteen.
Vierailija kirjoitti:
En ole ostanut, enkä osta. Eikö toi nyt ole vähän lapsellista? En mä halua mitään mukahauskaa pukea päälleni tai laittaa kotiini.
Kermaperse.
Ei pysty. Toi v&ttu sanan hokeminen nyt vaan on niin teinien ja teinintasolle jääneiden juttu.
Vttua, vttua, vttua vaan, eikö muuta sanaa nää osaa jankuttaa.
onks toi sukua sille helvetin16 kaupalle?
Teini halusi hupparin tuolta, joten tilasin sen. Itselleni tosin ei tuollainen huumori oikein uppoa.