Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sukulaissuhteissa ongelmia ja välit poikki - apuja?

Vierailija
08.08.2019 |

Olen ottanut etäisyyttä ihmisiin, jotka ovat jatkuvasti tietoisesti rikkoneet minun rajojani. Nyt nämä ihmiset halauvat kuitenkin olla tekemisissä kanssani. Onko tässä mitään mahdollisuuksia? Olen ajatellut, että ehdottaisin heille yhteisiä pelisääntöjä, joita kaikkien pitäisi noudattaa. Määräilyä on ollut erään hallitsevan sukulaisen taholta ja siitä haluaisin eroon. Onko se jotenkin tyhmää vaatia, että toisen määräily pitää lopettaa? Vai onko tässä yleensäkään mitään mahkuja sovintoon?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen määräily lopu. Se voi vaimeta vähäksi aikaa mutta alkaa kuitenkin taas.

Vierailija
2/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan vastaa ihmisille, jotka yrittävät ottaa yhteyttä. Välit on poikki laitetut, olisi yrittäneet olla ihmisiksi silloin kun mullakin riitti vielä yhteistyöhalua. Varoitin kyllä, että katkeamispiste on tulossa pian. Sitten ollaan ihmeissään, kun raja on tahallaan ylitetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan kokeilla, laita välit uudelleen poikki, jos eivät osaa käyttäytyä..

Vierailija
4/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet määräilyn loppuvan määräilyllä? Sinun pitää vain asettaa rajat, vai millä tavalla niitä on siis rikottu? Jos et pysty puolustamaan rajojasi niin miten voisit jatkaa? Siinä vaiheessa en enää jatkaisi. Voithan tietenkin kokeilla määräilyä, mutta siinä saa aika pian syytteitä siitä, että on hankala, ilkeä tms.

Vierailija
5/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat vaan että olen alkuinen ja päätän itse. Mitä män määräilee.

Vierailija
6/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut varmaan äidistäni 😂

Vierailija
7/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et määrää, että vain sinä saat määrätä? Sillähän tuosta päästään ja kaikki on tyytyväisiä, kun sinä saat huseerata.

Vierailija
8/8 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuvittelet määräilyn loppuvan määräilyllä? Sinun pitää vain asettaa rajat, vai millä tavalla niitä on siis rikottu? Jos et pysty puolustamaan rajojasi niin miten voisit jatkaa? Siinä vaiheessa en enää jatkaisi. Voithan tietenkin kokeilla määräilyä, mutta siinä saa aika pian syytteitä siitä, että on hankala, ilkeä tms.

On eri asia määräillä omista asioistaan kuin toisen asioista.