Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex-mies ei ikinä lakkaa vihaamasta minua - ny erosta jo 2,5 vuotta aikaa

Vierailija
07.08.2019 |

Kaikki on niin vaikeaa ja stressaavaa. Vaikka hänellä on uusi nainen ja lapsikin, niin ei tunnu pääsevän yli katkeruudestaan. Aina kun mahdollista, hän vaikeuttaa asioita ja minua kohtaan on kamalan kylmä ja epäystävällinen. Olemme siis tekemisissä yhteisen lapsen takia.

Vinkkejä tähän tilanteeseen?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
2/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama. En tiedä miksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama. En tiedä miksi.

Viha ja rakkaus on lähellä toisiaan...

Vierailija
4/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin näin. Itse jätti ja valitsi itselleen toisen naisen. Minä rakastin häntä ja hän nyt vihaa minua, vaikka en mitään ole tehnyt sen ansaitakseni.

Vierailija
5/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten alunperin aloititte suhteenne?

Vierailija
6/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lasta sinulla on? Ja onko kaikki eri isien kanssa?

Vierailija
7/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan omaa eksääni, vaikka jätin sen yli yhdeksän vuotta sitten. Se ihminen tuhosi niin paljon ja sai niin isot sotkut aikaiseksi, että niitä edelleen siivotaan ja paikkaillaan. 

Jotkut ihmiset voisivat olla olematta, ollenkaan. 

Vierailija
8/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa on. Oma exäni lopetti kiusaamisen 13 vuoden jälkeen. Yritä elää omaa elämääsi. Tee asioita joista nautit.

Vierailija
9/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko hiukan, miten vaikeuttaa? Ei anna tarpeeksi elatusta vai mikä on?

Vierailija
10/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kolme lasta samalle isälle ja oltiin yhdessä 15 vuotta. Hän jätti ja alkoi vihata minua. Mitään en tehnyt tosiaan sen ansaitakseni. Otti uuden naisen ja mä jäin lasten kanssa yksin. Ei huolehtinut edes lapsistaan, mitä nyt käytti manipulointiin vähän kunnes lapsetkin huomasivat että hällä viiraa ja pahasti.

Vierailija
11/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta lasta sinulla on? Ja onko kaikki eri isien kanssa?

Mikähän kysymys tämä oli?

Yksi lapsi on ex-mieheni kanssa

Vierailija
12/18 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihaan omaa eksääni, vaikka jätin sen yli yhdeksän vuotta sitten. Se ihminen tuhosi niin paljon ja sai niin isot sotkut aikaiseksi, että niitä edelleen siivotaan ja paikkaillaan. 

Et ole yhdeksässä vuodessa saanut käsiteltyä vihaa ja eroa? Jotain sinussakin on pielessä

Vierailija
13/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö edes itsesi vuosi kannttaisi antaa anteeksi? Eikö tuollainen syö kauheasti energiaa?

Vierailija
14/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

nko tässä jotain negatiivisten tunteiden siirtoa entiseen kumppaniin? Halutaan turmella se entinen kumppani keinolla millä hyvänsä? Jotain narsistista käytöstä? Eikös narsisti ole sellainen, että kostaa kokemaansa vääyyttä loppuelämän.

Vierailija
15/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sille eksällesi että jätit sen! Olet varmaan parisuhteessa ihan järkyttävä kumppani.

Vierailija
16/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein, mitäs petit ja jätit.

Vierailija
18/18 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoa on. Oma exäni lopetti kiusaamisen 13 vuoden jälkeen. Yritä elää omaa elämääsi. Tee asioita joista nautit.

Peukut pystyssä että näin kävisi täälläkin, enää neljä vuotta odotettavaa siinä tapauksessa... Miehellä on uusi perhe lapsineen, mutta minä, hänen esikoisensa äiti, olen pysyvä vihan ja katkeruuden kohde. Välillä on hiljaista ja ehdin jo huokaista helpotuksesta, kunnes hän keksii jotain uutta kiusaa. En ole näiden vuosien aikana oppinut käsittämään syytä, koska erosimme ihan hyvissä väleissä, vaikka itse liitto olikin viimeiset vuodet yhtä helvettiä puolin ja toisin (eikä hän silti olisi halunnut erota). Hänen uusi vaimonsakin vaikuttaa ihan tolkun ihmiseltä, eli en jaksa uskoa että hän olisi tämän vainon takana ja miksi olisi. Ehkä miestä vain keljuttaa, kun jätin hänet, en tiedä, tai kun menetti kontrollin minuun.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän