Tyhjän päälle jäänyt rakkaustohtori Emilia säälittää
Ihan kauheaa kun mies jättää ja kahden lapsen äiti jää puille paljaille. Ei varmaan ex-mieskään kummoisesti tienaa kaiken maailman juontokeikoilla. Hirveät velat niskassa pitkistä opiskeluista, Amerikan reissuista ja laveasta elämästä tällä naisihmisellä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Näillä naisilla on omat asunnot varalta. Satu Tuomistokin palasi vanhaan asuntoonsa Helsingin keskustaan.
On hyvä varautua mahdolliseen tulevaan eroon pitämällä asunto.
Ei Satu mitään vanhaa asuntoa pitänyt vaan sattui saamaan vuokralle tuttavansa saman asunnon kuin ennen eroaan.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ihmiset/satu-aarnio…
No ei se privaatti aina tarkoita, että automaattisesti tienaa hyvin. Privaattilääkärihän on yrittäjä. Jos ei asiakkaat riitä, ei tulotkaan ole ihmeelliset. Lomat ym. täytyy itse maksaa itselleen. Jos ei ole jotain erityisosaamista ja kokemusta, ei välttämättä asiakaslistatkaan mitenkään tulvi. Rakkaustohtorin julkkisstatus ei oikein todellisissa terveysongelmissa pelitä ja itse ainakin hakeutuisin jollekin oikeasti kokeneelle ja osaavalle, jolla on kokemusta myös julkiselta puolelta, yliopistosairaalatyöstä jne. Pelkkien heti valmistumisen jälkeen privaattiin hakeutumisen osaaminen on joskus todella onttoa.
Emilia valmistui lääkäriksi viime vuosikymmenellä. Miksi puhutaan vastavalmistuneesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV:ssa kaikki tienaa ainakin tuplasti yhden lääkärin palkan ja Emilia on helvetin rumakin, niin tottakai AV:n porukkaa säälittää.
Mulla on monta sinkku lääkäri tuttua, miestä, yhtä rumia ja köyhiä, tulot vain joku 200-400 t. Täytyy vihjata heille että Emilia vapaa. Rumat ja köyhät kun mielellään sotkeutuu toisiinsa. Saa sitten edes jotain lohduketta, ja voidaan sääliä kumpaakin, kun vakka kantensa meni valitsemaan, vai miten sanonta menikään.Tienaan reilusti enemmän, kuin vastavalmistunut ll. Tuplasta silti kaukana. Ei me kaikki olla kaupan kassalla nollatuntisopimuksella töissä.
Hienoa missä duunissa saat sen 10 000 kuussa? Vastavalmistunut lääkäri ylitöineen ja päivystyksineen ja vähä privaa päälle tienaa yli 5000 e.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon aina luullut, että lääkärit tienaa ihan hyvin? Olin ilmeisesti väärässä.
Mäkkärillä on paljon matematiikan ja tähtitieteen tohtoreita.
Vierailija kirjoitti:
No ei se privaatti aina tarkoita, että automaattisesti tienaa hyvin. Privaattilääkärihän on yrittäjä. Jos ei asiakkaat riitä, ei tulotkaan ole ihmeelliset. Lomat ym. täytyy itse maksaa itselleen. Jos ei ole jotain erityisosaamista ja kokemusta, ei välttämättä asiakaslistatkaan mitenkään tulvi. Rakkaustohtorin julkkisstatus ei oikein todellisissa terveysongelmissa pelitä ja itse ainakin hakeutuisin jollekin oikeasti kokeneelle ja osaavalle, jolla on kokemusta myös julkiselta puolelta, yliopistosairaalatyöstä jne. Pelkkien heti valmistumisen jälkeen privaattiin hakeutumisen osaaminen on joskus todella onttoa.
Ja missä Helsingissä ei riitä asiakkaat? Järkyttävä lääkäri pula...
Iso osa perheellisistä lääkäreistä tekee puolikasta ja elää leveästi.
No ei säälitä. Aina olen kammoksunut näitä päätäpahkaa suhteeseen syöksyviä. Eri asia tietysti, jos kyseessä vain pan*suhde ja ehkäisy kunnossa, mutta kun ajetaan maanisesti talla pohjassa "rakkaussuhteeseen" vailla mitään tolkkua niin eipä herätä sympatiaa.
Minusta on uskomattoman symppis päinvastainen esimerkki tuo Victorian ja Danielin tarina. Hiljalleen herännyt ystävyys vaihtui tutustumisen edetessä vuosien aikana aidoksi rakkaussuhteeksi.
Tanakoitunut ja tätiytynyt tuokin sitten viime näkemän, vaikka ikää vasta 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV:ssa kaikki tienaa ainakin tuplasti yhden lääkärin palkan ja Emilia on helvetin rumakin, niin tottakai AV:n porukkaa säälittää.
Mulla on monta sinkku lääkäri tuttua, miestä, yhtä rumia ja köyhiä, tulot vain joku 200-400 t. Täytyy vihjata heille että Emilia vapaa. Rumat ja köyhät kun mielellään sotkeutuu toisiinsa. Saa sitten edes jotain lohduketta, ja voidaan sääliä kumpaakin, kun vakka kantensa meni valitsemaan, vai miten sanonta menikään.Tienaan reilusti enemmän, kuin vastavalmistunut ll. Tuplasta silti kaukana. Ei me kaikki olla kaupan kassalla nollatuntisopimuksella töissä.
Ei kukaan noin yksinkertainen voi ollakaan..
Mitä vastavalmistunut ll sitten tienaa? Kai nyt tajuat millainen haitari lääkäreiden ansioissa on. Pari lähipiirin lääkäriä (jotka halusivat tahkoa rahaa, saivat jo ennen valmistumista n. 5 numeroisia lukuja) Riippuu mitä valintoja tekee. Evalit taas on ihan eri kategoriassa palkan suhteen
Hyvin toimeentuleva nainen, jolla elämä reilassa, eroaa = tyhjän päällä? XD