Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhjän päälle jäänyt rakkaustohtori Emilia säälittää

Vierailija
07.08.2019 |

Ihan kauheaa kun mies jättää ja kahden lapsen äiti jää puille paljaille. Ei varmaan ex-mieskään kummoisesti tienaa kaiken maailman juontokeikoilla. Hirveät velat niskassa pitkistä opiskeluista, Amerikan reissuista ja laveasta elämästä tällä naisihmisellä.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpakka nainen. Löytää kyllä miehen. Olisko hänellä nyt syytä ihan hiljentyä ja vetäytyä julkisuudesta etsimään sitä miestä kun moni kunnollisempi mies ei niin pidä että asiat revitellään julkisuudessa.

Vierailija
2/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon aina luullut, että lääkärit tienaa ihan hyvin? Olin ilmeisesti väärässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutarin lapsilla ei ole kenkiä, eikä rakkaustohtorilla onnistunutta parisuhdetta.

Vierailija
4/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? Eikös tuossa jutussa ollut, että uuden kämpän remppa on kesken. Ja joka paikassahan tuo riekkuu, luulisi rahaa tulevan. On kai sillä joku vakituinen työpaikkakin? Ja pian jostain selviää, että ihan hyvin on rahaa vaikka taksilla ajella. Sen tyyppinen nainen, että putoaa aina jaloilleen.

Vierailija
5/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää hänelle.

Vierailija
6/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa halusikin vain lapsen.

Aika hankala "vahingossa" nykyään tulla raskaaksi.

Vierailija
7/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpöhöpö. Remontti ja kohta pääsee muuttamaan. Asui ennen 800 000 euron arvotalossa, omistus. 

Vierailija
8/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö. Remontti ja kohta pääsee muuttamaan. Asui ennen 800 000 euron arvotalossa, omistus. 

Ja sokerina pohjalla saa asua lapsineen vanhempiensa luona (varmaan ilmaiseksi) niin kauan kuin remontti kestää.  En tunne suurtakaan sääliä. Jonkun paatin päällä oli kuvassa vauvan ja koiran kanssa.

Vierailija
9/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutusta saa sen kuvan että mies jäi asuntoon.

Vierailija
10/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:ssa kaikki tienaa ainakin tuplasti yhden lääkärin palkan ja Emilia on helvetin rumakin, niin tottakai AV:n porukkaa säälittää.

Mulla on monta sinkku lääkäri tuttua, miestä, yhtä rumia ja köyhiä, tulot vain joku 200-400 t. Täytyy vihjata heille että Emilia vapaa. Rumat ja köyhät kun mielellään sotkeutuu toisiinsa. Saa sitten edes jotain lohduketta, ja voidaan sääliä kumpaakin, kun vakka kantensa meni valitsemaan, vai miten sanonta menikään.

Vierailija
11/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin monilla on se koti mihin palata, siis omien vanhempien.  kuten tässäkin tapauksessa.  Eli ei pienintäkään hätää tolla naikkosella.

Vierailija
12/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä naisilla on omat asunnot varalta. Satu Tuomistokin palasi vanhaan asuntoonsa Helsingin keskustaan.

On hyvä varautua mahdolliseen tulevaan eroon pitämällä asunto.

Vierailija
13/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis tytät murrosiässä, kotona yksivuotias. Todella helppo tilanne – not. Muakin käy sääliksi, etenkin kun sen TYÖ on puhua rakkaudesta ja rakastumisesta. Uskottavuus koetuksella.

Vierailija
14/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:ssa kaikki tienaa ainakin tuplasti yhden lääkärin palkan ja Emilia on helvetin rumakin, niin tottakai AV:n porukkaa säälittää.

Mulla on monta sinkku lääkäri tuttua, miestä, yhtä rumia ja köyhiä, tulot vain joku 200-400 t. Täytyy vihjata heille että Emilia vapaa. Rumat ja köyhät kun mielellään sotkeutuu toisiinsa. Saa sitten edes jotain lohduketta, ja voidaan sääliä kumpaakin, kun vakka kantensa meni valitsemaan, vai miten sanonta menikään.

Tienaan reilusti enemmän, kuin vastavalmistunut ll. Tuplasta silti kaukana. Ei me kaikki olla kaupan kassalla nollatuntisopimuksella töissä.

Vierailija
15/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta siis tytät murrosiässä, kotona yksivuotias. Todella helppo tilanne – not. Muakin käy sääliksi, etenkin kun sen TYÖ on puhua rakkaudesta ja rakastumisesta. Uskottavuus koetuksella.

Se tekee työkseen lääkärintöitä yksityisellä, palkka varmaan kymppitonni kuussa ainakin. Tai tekee vain osa-aikaa jos puolet tuosta riittää.

Vierailija
16/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häntä sääliä tarvitse, mutta rakkaustohtorina jatkaminen varmaan on katkolla ainakin toistaiseksi. Toisaalta hänellä on monipuolista kokemusta erilaisista suhteista. Vaihteeksi voisi vaikka etsiä vaatimattoman miehen, ei-julkkiksen, taviksen, maajussin tai jonkun tavan duunarin.

Vierailija
17/30 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaisi tehdä ihan oikeita lääkärin töitä niin ei varmasti olisi puilla paljailla.

Vierailija
18/30 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua jäi askarruttamaan että tapasi tuon koripalloilijan keväällä 2017, elokuussa 2017 oli jo instagram-päivitys ison raskausmahan kanssa, poika syntyi helmi 2018 ja nyt jo ollaan eronneita. Pullat uuniin ensitreffeillä?

Vierailija
19/30 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä sen liitosta just ihmetelty, ettei varmasti kestä? Onpa suuri ullat us... Minua jotenkin säälittää, että hehkutti panosuhdettaan parisuhteena niin julkisesti...

Vierailija
20/30 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua jäi askarruttamaan että tapasi tuon koripalloilijan keväällä 2017, elokuussa 2017 oli jo instagram-päivitys ison raskausmahan kanssa, poika syntyi helmi 2018 ja nyt jo ollaan eronneita. Pullat uuniin ensitreffeillä?

Sitten vielä rakkaustohtorimme ihmettelee, että miten se "suuri rakkaus" ei kestänytkään...