Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö pureskelemaan omien varpaidenne kynnet?

Vierailija
07.08.2019 |

Olin äsken saunassa ja huomasin että varpaiden kynnet on melko pitkät joten purin ne lyhyeksi kun ei ollut kynsileikkuria saatavilla. Onnistui jopa pikkuvarpaat, joten ajattelin että olen ihan notkeassa kunnossa näin 45v mieheksi.

Mites teillä, saatteko isovarvasta edes koskemaan leukaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo on kertakaikkiaan edes mahdollista. Mulla tekee tiukkaa edes kynsileikkurilla ylettää, ei vaan meinaa jalat ja selkä taipua riittävästi että yltäisin kunnolla.

Vierailija
22/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat kädet molemmin puolin vuorotellen selän takaa ristiin yhteen liittäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saan varpaat suuhuni, mutta hyi hitto, mä mitään kynsiä pureskele!

Pese ne varpaas joskus.

Siis sinä puret pestyistä varpaista kynnet? Hyi hemmetti!

No purin niinkuin kerroin...oon mökillä ja kynsileikkurit 560km:n päässä kotona. Puukolla en ala vuolemaan. Mitäs pahaa tuossa nyt oli? Ootko joku viherpiiperö kaupunkilainen joka luulee että kynsisakset on keksitty kovinkin kauan aikaa sitten.

Vierailija
24/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo on kertakaikkiaan edes mahdollista. Mulla tekee tiukkaa edes kynsileikkurilla ylettää, ei vaan meinaa jalat ja selkä taipua riittävästi että yltäisin kunnolla.

Kannattaisiko venytellä vaikka pari kertaa viikossa?

Vierailija
25/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heihei! Nyt loppu tää p*n lukeminen ja ajan tuhlaaminen.

Suosittelen. Poistumaan.

Vierailija
26/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaisi ja tuosta on lääkäri ja fyssari sanonut muutaman kerran että lihakset on liian kireitä. Jos esim. istun tuolilla selkä suorassa ja yritän laittaa polven suoraksi eli nostaa jalan maasta eteen niin se jää noin 45 asteen kulmaan kun reidessä alkaa vetää suonta eikä saa enempää nostettua.

Vierailija
27/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

W-asento on se missä pikkulapset usein istuu, eli peffallaan ja jalat kuin w.. Ja joo, onnistuu lootusjoogaasento myös:). Saatko sääret ristiin 3 kertaa:))

Vierailija
28/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut on luonnostaan notkeempia.

Vierailija
29/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heihei! Nyt loppu tää p*n lukeminen ja ajan tuhlaaminen.

Suosittelen. Poistumaan.

Ikävä kyllä tämä on päivän yksi parhaista ja totuudenmukaisimmista aloituksista.

Vierailija
30/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän pystyisi halutessani, koska molemmat jalat menee kevyesti niskan taakse asti. En ole pitänyt tuota minään ihmeellisyytenä. Minäkin olen 30 kiloa ylipainoinen sohvaperuna, mutta istun mielelläni lootusasennossa, W-asento ja siitä selälleen onnistuu hyvin, samoin kuin kaikki muutkin tässä ketjussa esiin tulleet "taidonnäytteet".

Vierailija
31/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan kannattaisi ja tuosta on lääkäri ja fyssari sanonut muutaman kerran että lihakset on liian kireitä. Jos esim. istun tuolilla selkä suorassa ja yritän laittaa polven suoraksi eli nostaa jalan maasta eteen niin se jää noin 45 asteen kulmaan kun reidessä alkaa vetää suonta eikä saa enempää nostettua.

Ota tavaksi tehdä tuota muutama kerta joka saunakerralla. Lihakset on lämpimät ja revähdyksen vaara pienempi. Sitten pikkuhiljaa lisää haastetta. Netistä löytyy paljon sauna "jooga" ohjeita jotka auttavat jäykkyyteen. Se ei montaa minuuttia viikossa vaadi ja auttaa. On mukava seurata kuinka kerta kerralta pystyy parempaan ja saunassa yleensä on rauhallista kokeilla ja tehdä näitä.

Vierailija
32/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

HYI HELVETTO!!

Vierailija
33/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

W-asento on se missä pikkulapset usein istuu, eli peffallaan ja jalat kuin w.. Ja joo, onnistuu lootusjoogaasento myös:). Saatko sääret ristiin 3 kertaa:))

Nyt alkaa riittämään tämä keuliminen ! Sitten kun pääsette WT-asentoon JA sen lisäksi pystytte ottamaan itseltänne suihin, tulkaa vasta sitten keulimaan. Lupaan taputtaa kuin pohjois-koreassa konsanaan.

Vierailija
34/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt alkaa riittämään tämä keuliminen ! Sitten kun pääsette WT-asentoon JA sen lisäksi pystytte ottamaan itseltänne suihin, tulkaa vasta sitten keulimaan. Lupaan taputtaa kuin pohjois-koreassa konsanaan.

En tiedä mikä on WT asento, mutta pystyn ottamaan itseltäni suihin, mutta en halua. Mieluummin pureskelen varpaiteni kynnet.

Vierailija
35/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HYI HELVETTO!!

Mitä pahaa on varpaiden kynsien pureskelussa, kun 50% ihmisistä puree käsien kynsiä eivätkä edes pese käsiään wc käynnin jälkeen. 100% varmasti omien varpaiden kynsien pureskelu on hygienisempää kuin käsien kynsien pureskelu.

Vierailija
36/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn, mutta 90% ei varmasti pysty vaikka haluaisi.

Vierailija
37/37 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeee, joku toinenkin harrastaa samaa kuin minä. Tosin teen sitä salaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän