Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlayson vitt..ilee IKEAlle Hesarin etusivulla tänään

Vierailija
07.08.2019 |

Finlaysonin iso ilmoitus oli tänään Hesarin etusivulla: Hei Ikea, tässä maailman kaunein lakana. Tehkää perässä. Kertovat käyttävänsä luomupuuvillaa ja pakkaavat tuotteet kartonkiin. "Kuvitelkaa miten kauniiksi maailma muuttuisi, jos te ja muutkin kansainväliset tekstiilijätit tekisitte saman kuin me.".

Finlayson ei taida olla perehtynyt IKEAN vastuullisuusperiaatteisiin. Jos tuotteiden pieni pakkauskoko on tapa säästää maailmaa. LIsäksi IKEAssa jo lähes 90 % sisustustuotteista on vastuullisiksi luokiteltuja. Lähes kaikki pakkausmateriaali on jo pitkään ollut pahvia.

Miten kauniiksi maailma muuttuisi, jos lopettaisimme muiden dissaamisen. Vaikka Finlayson etunenässä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson... tää on se homolakanafirma, jonka tuotteita en osta koska ne tehdään hikipajoissa, ovat pazkoja laadultaan ja tyrkyttävät poliittista agendaa.

Juoskoot perceeseen joukolla koko Finlaysonin väki ja mainostoimiston porukka myös.

Vierailija
22/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikivanhat Finlaysonin verhot useammassa ikkunassa. Silloin kun tehtiin hyvää ja Suomessa. Olen jopa parsinut niitä... Nyky-F:ltä en osta mtn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että tykkään Finlaysonin uusien omistajien huumorista! :D Omistajat ovat muuten mainosalan ammattilaisia, muistaakseni omistivat mainostoimiston. 

Niillähän on ne Jesus-lakanatkin, ja ne homopyyhkeet ja -lakanat. 

Tykkään!

Vierailija
24/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin firmasta enemmän silloin kun se oli markkinoinnissaan ja tuotevalikoimassaan hillitympi. En pidä siitä, että lakanafirma ottaa kantaa asioihin, koska siinä tulee pyllistäneeksi väkisin jollekin osapuolelle. Itse olen boikotoinut jo pitemmän aikaa.

Vierailija
25/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panostaisivat laatuun, eikä puheisiin.

Vierailija
26/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan oli onnistunut mainos. Herätti huomioo isossa yleisössä. Ja pakkaamaan ikeakin kaiken muoveihin. Ne vois myös siirtyy ekologisempaan kartonkipakkaamiseen

Vierailija
27/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se mitään dissannut vaan haastoi maailman suurinta sisustusfirmaa parantamaan entisestään. Ihan hyvä mainos.

Vierailija
28/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o, parempaa kampanjaa ei kyllä ikea olisi voinut keksiä. Jos tuo ei saa siirtymään finlaysonilta ikean tai muualle asiakkaaksi niin ei varmaan mikään.

Minulla on ollut finlayson boikotissa jo vuosikaudet

Vierailija
29/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut Finlayson jo pitkään b-oi-ko-tissa.

Vierailija
30/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo-o, parempaa kampanjaa ei kyllä ikea olisi voinut keksiä. Jos tuo ei saa siirtymään finlaysonilta ikean tai muualle asiakkaaksi niin ei varmaan mikään.

Minulla on ollut finlayson boikotissa jo vuosikaudet

Okei eli se oli yhteiskampanja. Tuollaista roastausta ja oman firman kohottamista ja toisen mollausta puolin ja toisin. Mutta musta tuntuu, että Ikea voitti ja Finlayson sai huonon maineen.

Vierailija
31/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen mainonta edes sallittua? Siis noin suoraan nimellä mainittuna dissata kilpailijaa?

Öö Steve Jobs ei ennen iPodia tainnut muuta tehdäkään kuin dissata IBM:ä, Microsoftia ja PC:tä.

Vierailija
32/33 |
08.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tuollainen mainonta edes sallittua? Siis noin suoraan nimellä mainittuna dissata kilpailijaa?

Öö Steve Jobs ei ennen iPodia tainnut muuta tehdäkään kuin dissata IBM:ä, Microsoftia ja PC:tä.

Öö mielipiteensä saa sanoa, mutta nyt puhutaan mainostamisesta.

Vierailija
33/33 |
15.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaikkihan tietää Ikean huijauksen paras työpaikka kyselyssä... Huijaus oli aika yksinkertainen… Jokaisella osallistujalla kellonaika kyselyyn ja lomake tietyssä järjestyksessä takaisin. Lomakkeet laitettiin painatettuihin kuoriin, jotka sitten avattiin ja muutettiin sopivimmiksi, jotta kysely voitetaan. Lopuksi lomakkeet laitettiin alkuperäisiin kuoriin ja lähetettiin eteenpäin. Näin he saivat tietoonsa mitä henkilökunta ajatteli sekä voiton Suomen paras työpaikka kyselyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän