Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finlayson vitt..ilee IKEAlle Hesarin etusivulla tänään

Vierailija
07.08.2019 |

Finlaysonin iso ilmoitus oli tänään Hesarin etusivulla: Hei Ikea, tässä maailman kaunein lakana. Tehkää perässä. Kertovat käyttävänsä luomupuuvillaa ja pakkaavat tuotteet kartonkiin. "Kuvitelkaa miten kauniiksi maailma muuttuisi, jos te ja muutkin kansainväliset tekstiilijätit tekisitte saman kuin me.".

Finlayson ei taida olla perehtynyt IKEAN vastuullisuusperiaatteisiin. Jos tuotteiden pieni pakkauskoko on tapa säästää maailmaa. LIsäksi IKEAssa jo lähes 90 % sisustustuotteista on vastuullisiksi luokiteltuja. Lähes kaikki pakkausmateriaali on jo pitkään ollut pahvia.

Miten kauniiksi maailma muuttuisi, jos lopettaisimme muiden dissaamisen. Vaikka Finlayson etunenässä.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoista

Vierailija
2/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä, mutta Ikea-nimi olisi pitänyt jättää pois ja korvata "kilpailija"-sanalla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa mun mielestä.. Tuli myötähäpeän tunne.

Vierailija
4/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuollainen mainonta edes sallittua? Siis noin suoraan nimellä mainittuna dissata kilpailijaa?

Vierailija
5/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittävät valkopestä pois sitä faktaa, että tuotteet tehdään ulkomailla.

Vierailija
6/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä IKEA:n vastauksen. Jää Finlaysonit itkemään, kun omat tuotetiedot tulevat julki.

Vierailija
7/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finlayson dissaa muita?? Niiden rätithän tehdään nykyään jossain indokiinassa hikipajoilla. Voi luoja, ei nyt ihan putkeen menny.

Vierailija
8/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeassa sekä pakkaukset että huonekalut on pahvia

Vierailija
9/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää toimintaa! Todellinen rimanalitus. Ei herätä hyviä ajatuksia ollenkaan nyt.

Vierailija
10/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku kesäharjoittelija pistänyt parastaan mainokseen. Nolo viritelmä.

Vierailija
11/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä katsomassa finnlaysonin fb sivut, sama nolo mollaus jatkuu sielä.

Vierailija
12/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut Finlaysonin tuotteiden ostamisen ainakin 10 vuotta sitten. Lakanat olivat sähköisiä liruja, kivat pitkähiuksisella, kun kaikki tarttui niihin kuin tauti. Vielä käytössä on Finlaysonin käsipyyhkeet 80-luvulta. Silloin kun tekivät vielä kunnollista.

Vierailija
13/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lopettanut Finlaysonin tuotteiden ostamisen ainakin 10 vuotta sitten. Lakanat olivat sähköisiä liruja, kivat pitkähiuksisella, kun kaikki tarttui niihin kuin tauti. Vielä käytössä on Finlaysonin käsipyyhkeet 80-luvulta. Silloin kun tekivät vielä kunnollista.

Minä lopetin silloin, kun alkoivat pitää politisointia tuotteitaan tärkeämpänä. Varma tapa miltä tahansa valmistajalta saada minut ikuiseen ostoboikottiin, on alkaa tuputtamaan poliittisia näkemyksiä (aivan sama millaisia).

Vierailija
14/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on vastannut Twitterissä https://twitter.com/IKEASuomi 

Nolo veto kyllä Finlaysonilta - faktojen tarkistus näköjään unohtunut mainostoimistolta. Hesarin etusivu ei ole halpa.

Vai onko tässä sittenkin mietitty ovelasti asiaa "any publicity is good publicity" -näkökulmasta? ;) Tuskin tuota uudistusta ja siitä lähetettyä perinteistä lehdistötiedotetta olisi mikään media huomioinut. 

Vierailija
15/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, onko joku ylpeä hankkiessaan ”kotimaiset”, ”ekologiset” ja ”laadukkaat” kodintekstiilit Finlaysonilta?

Vierailija
16/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä lopetin silloin, kun alkoivat pitää politisointia tuotteitaan tärkeämpänä. Varma tapa miltä tahansa valmistajalta saada minut ikuiseen ostoboikottiin, on alkaa tuputtamaan poliittisia näkemyksiä (aivan sama millaisia).

Minä taas olisin voinut ostaakin Tom of Finland -tuotteita, mutta laadun tuntien en tehnyt niin.

Vierailija
17/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin aamulla huomion mainokseen, sikäli siis onnistunut kamppis. Mutta mielikuvaksi jää myötähäpeä. Fiksumminkin olisi voinut Ikean kopioideoiden käyttöä tölviä.

Vierailija
18/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä James on nyt käärmeissään homorättifirmalle.

Vierailija
19/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hyvää mainosta Finlaysonille. Pilkka kääntyy itseään vastaan.

Vierailija
20/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan toi ikean ja finlaysonin yhteinen kampanja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän