Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen samaan aikaan sekä helpottunut että häpeissäni. Myönsin viimein etten pärjää lapseni kanssa ja saamme nyt apua, mutta..

Vierailija
07.08.2019 |

.. On vain niin epäonistunut olo äitinä. 6v pirun kovapäinen ADHD-tyttö, lääkitys on mutta eihän sekään ole mikään ihmepilleri. Nyt meille on tulossa jonkinlainen nepsy-valmentaja seuraamaan perheemme arkea ja tukiperhe, jonne lapset saisi viikonlopuksi silloin tällöin, on etsinnässä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei toihan on vaan hyvä asia ja fiksun ihmisen merkki jos otat avun vastaan. Eikä sulla todellakaan oo mitään hävettävää. Oot varmasti tehnyt parhaasi. Olen ylpeä sinusta vaikken sinua tunnekaan. Noin toimii vastuuntuntoinen vanhempi. Lapsen ja varmasti teidän kaikkien parhaaksi. 👍🏼 Toivotaan että siitä on apua. Nyt vaan kaikki häpeä pois. Teit oikein. Ja olet hyvä vanhempi.

t.päiväkodissa työskentelevä

Vierailija
2/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei toihan on vaan hyvä asia ja fiksun ihmisen merkki jos otat avun vastaan. Eikä sulla todellakaan oo mitään hävettävää. Oot varmasti tehnyt parhaasi. Olen ylpeä sinusta vaikken sinua tunnekaan. Noin toimii vastuuntuntoinen vanhempi. Lapsen ja varmasti teidän kaikkien parhaaksi. 👍🏼 Toivotaan että siitä on apua. Nyt vaan kaikki häpeä pois. Teit oikein. Ja olet hyvä vanhempi.

t.päiväkodissa työskentelevä

Kiitos <3  ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun olisi omat vanhempani aikoinaan tajunneet, niin siskoni ei olisi ihan niin syvällä suossa nykyään. Jo lapsena alkaviin ongelmiin olisi syytä puuttua ajoissa, aikuisena on ehkä liian myöhäistä :(

Vierailija
4/4 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

hienoa että hait ja otit vastaan apua. Ennustan hyvää tulevaisuutta sinulle ja lapsellesi. kaikki eivät valitettavasti suostu hakemaan apua ajoissa..Ja sitten ne ongelmat on isompia myöhemmin..valitettavasti..mutta Tämä vaikuttaa hyvältä ja lupaavalta. Hyvä sinä! ❤️ Tsemppiä ja voimia! Teit viisaan ratkaisun. Kaikkea hyvää sinulle!