Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä yli 12 tuntisen lennon yli?

Vierailija
07.08.2019 |

Lyhyet lennotkin tekee jo tiukkaa, kun polvet ovat kiinni edessä olevassa penkissä.
Tarkoitus olisi lähteä talvella ystävieni luokse toiselle puolelle maailmaa ja lennot taisivat olla sen 14 tuntia.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekemällä ylimääräisen ylilennon itsesi ylittäen?

Vierailija
2/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaa ryyppäämisen ennen koneeseen menemistä ja nukkuu lennon ajan, niin kyllä siinä suurinpiirtein ehtii selvitä, ellei ihan ammattilaisen promilleja ole kiskonut alle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat unilääkkeen ja nukut.

Vierailija
4/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkusta bisnesluokassa voit vaikka nukkua. Ei Köyhillä kannata lähtee matkustelemaan jos pitää tuolaisesta valittaa.

Vierailija
5/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkusta bisnesluokassa voit vaikka nukkua. Ei Köyhillä kannata lähtee matkustelemaan jos pitää tuolaisesta valittaa.

Olen samaa mieltä jos on köyhä pysköön maassa.

Vierailija
6/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet makuupussiin siihen käytävälle nukkumaan. Lentoemäntien kärryt jyräävät sinut muutaman kerran, mutta saat kyllä uudelleen unenpäästä kiinni.

Vierailija
7/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveesti vara-akkuja mukaan (tai sitten on toivottavasti pistokepaikka koneessa) ja pelaat kännykällä, tabletilla ja/tai läppärillä. Mulla menee monesti kotona 12 tuntia helposti pelatessa, etten muista edes syödä välillä.

Vierailija
8/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa kaikki niin köyhiä ettei olis varaa lentää, Kyllä ilmasto kiittäisi.

Vierailija
9/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta exit paikka tai business lippu ja tilaa paljon olutta, punkkua ja konjakkia koneessa. Tuossa ajassa ehtii potea kaksi nousuhumalaa, yhden laskuhumalan ja krapulan. Itse nautin suunnattomasti pitkistä lentomatkoista, koska niissä voi ryypätä rauhassa eikä kukaan voi poistaa koneesta kesken nautiskelun. Lisäksi on ihananukkua ikkunaa vasten ja välillä tihrustella pilviä ja alhaalla näkyviä maisemia.

Vierailija
10/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka mulla olisi varaa bisnesluokkaan, en silti maksaisi siitä.

Ap

Vierailija
11/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen samaa mieltä jos on köyhä pysköön maassa.

Ilmaston suojelemiseksi tulisi palata vanhaan hyvään aikaan, jolloin maaorjat eivät poistuneet torpan alueelta ilman isännän lupaa. Miksi köyhien edes pitäisi matkustaa, kun eihän ne mistään mitään kuitenkaan tajua tai opi? Onko niillä edes mitään tuntemuksia, kun ne on niin köyhiä?

Vierailija
12/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta exit paikka tai business lippu ja tilaa paljon olutta, punkkua ja konjakkia koneessa. Tuossa ajassa ehtii potea kaksi nousuhumalaa, yhden laskuhumalan ja krapulan. Itse nautin suunnattomasti pitkistä lentomatkoista, koska niissä voi ryypätä rauhassa eikä kukaan voi poistaa koneesta kesken nautiskelun. Lisäksi on ihananukkua ikkunaa vasten ja välillä tihrustella pilviä ja alhaalla näkyviä maisemia.

Heh, huvinsa kullakin. Kyllä kalsarikännit kotonakin kuulostaa paljon houkuttelevammalta.

Vierailija
13/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juurikaan juo alkoholia :D

Ap

Vierailija
14/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perse penkkiin, turvavyö kiinni ja sekuntikello köyntiin.

Vierailija
15/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveesti vara-akkuja mukaan (tai sitten on toivottavasti pistokepaikka koneessa) ja pelaat kännykällä, tabletilla ja/tai läppärillä. Mulla menee monesti kotona 12 tuntia helposti pelatessa, etten muista edes syödä välillä.

Pöytäkoneella pelatessa menee helposti 12 tuntia. Puhelimella taas en hirveästi pelaa. Katson kyllä elokuvia yms.

Ap

Vierailija
16/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lennolla on ns. comfort-luokka, suosittelen.

Ja kyllä se lento sujuu. Osan ajasta nukkuu, katsoo pari leffaa, lukee, syö.

Vierailija
17/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan Finnairin lentävillä saunoilla mene. 10h yölento aasiaan oli niin kuuma ettei nukkunut minuuttiakaan. Kiva kun ensimmäinen lomapäivä sitten pilalla väsymyksen takia...

Vierailija
18/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Lue kirjaa

2. Kuuntele musiikkia

3. Viestittele tuttusi kanssa

4. Nuku

5. Nauti

6. Tee erilaisia testejä

7. Juttele vaikka vieressä situvan kanssa, jos on puhelias. Hölmöä jutella tuntemattomalle yhtäkkiä, mutta koita saada jonkinlaista keskustelua aikaseksi.

8. Ota jotain herkkua mukaan, ja syö.

9. Kattele ikkunasta ulos.

10. Ota itestäs valokuvia.

En tiiä mitä mieltä oot ideoistani, mutta parempaakaan en keksinyt. En tietysti voi neuvoa keyään silleen, koska itse en oo koskaan lentänyt. Varmaan huomaa tekstistä, mutta älkää soimatko.

Vierailija
19/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua maksaa bisnesluokasta, älä sitten valita matkan rankkuudesta.

Ainahan se on ollut ja on kliseisesti; sitä saa, mitä tilaa!

Vierailija
20/33 |
07.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä tsoukilla että matkalaukussasi on pommi.