Kumman miehen valitsen?
Tuskallinen kesä.Elän pitkässä parisuhteessa joka on väljähtänyt,mutta tunteita vielä on.Lapsiakin on,elämä sujuu hyvin ja kaikki asiat periaatteessa hyvin.Mutta.Ihastuin keväällä työkaveriin täysin yllättäen.Klikkasi ja lujaa.Mahanpohjassa tuntuu aina kun nään.Tunteet molemminpuolisia ja meillä on todella hauskaa yhdessä.Mietin häntä joka päivä.Mitä teen?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö halua 5 enää kokea intohimoa minkä uudessa suhteessa saisi? Tätä mietin paljon.Mitä teen kämppissuhteella?
Ap
Tiedoksi. Kaikki suhteet muuttuu ajanmyötä kämppis suhteiksi😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta etkö halua 5 enää kokea intohimoa minkä uudessa suhteessa saisi? Tätä mietin paljon.Mitä teen kämppissuhteella?
ApOlet sitten eri tilanteessa kuin minä, koska minä en pidä suhdettamme kämppissuhteena, vaikka se kirkkain intohimon roihu näyttää nyt väistyneen. Meillä on kuitenkin läheisyyttä ja rakkautta, vaikka se onkin muuttanut muotoaan. Mutta vastauksena kysymykseesi ei, en ole valmis vaihtamaan rakentamaamme elämää vuoden parin intohimoon. Toivon kyllä, että joskus pääsisimme kokemaan intohimoisemman vaiheen nykyisessä suhteessani.
Lisään vielä, että minulle on myös jonkinasteinen itseisarvo olla lasteni isän kanssa yhdessä. Jos vaihtoehtona on ihan okei suhde lasteni isän kanssa, tai parin vuoden intohimon jälkeen ihan okei suhde mieheen joka ei ole lasteni isä, niin minulle se vaihto on kirkkaasti huono diili.
Kyllä itselläkin harmittaa tämä tilanne ja toivon todella että ihastus loppuisi ja saisi roihun taas omaan suhteeseen mutta en tiedä miten se tehdään kun ei tunnu miltään.
Ap
Olet sitten eri tilanteessa kuin minä, koska minä en pidä suhdettamme kämppissuhteena, vaikka se kirkkain intohimon roihu näyttää nyt väistyneen. Meillä on kuitenkin läheisyyttä ja rakkautta, vaikka se onkin muuttanut muotoaan. Mutta vastauksena kysymykseesi ei, en ole valmis vaihtamaan rakentamaamme elämää vuoden parin intohimoon. Toivon kyllä, että joskus pääsisimme kokemaan intohimoisemman vaiheen nykyisessä suhteessani.